Heel veel sterkte Sammie! Zulke dingen zijn nooit leuk... ik hoop dat je toch een manier vind om ff langs te kunnen gaan. Liefs Debby
vraag het na bij de tandarts meis.. Kom op we betalen niet voor niets ziekenfonds he Weg met de tijd van onzekerheid Mijn tanden zijn pas lelijk.. Die staan ja hoe moet ik het uitleggen naar binnen de voortanden in een soort v en de volgende tanden aan beide kanten die sluiten erover heen.. Ziet er echt heel vreemd uit :S
Vullen ze die joh? Ik heb al een jaar een gaatje in mn verstandskies.. mijn tandarts wilt um alleen maar trekken. En ikke dus niet..
ik heb twee jaar geleden alle verstandskiezen laten trekken, ze waren nog niet eens door, maar preventief, ben er blij van ook, geen last gehad van doorkomende verstandskiezen, geen pijn enz... weg ermee, je hebt er toch niks aan, in de toekomst zullen mensen toch geen verstandskiezen meer krijgen, mijn mij heeft ze geen eens ook niet onder het bot. geen functie dus in de toekomst bestaan ze niet eens meer.
Nou Mac ik heb ze alle 4 en je wilt niet weten wat ik afgezien heb toen ze door kwamen... echt iedere maand een week ongeveer, soms een maand niet, en dat een jaar of 6 lang. Maar ik ben echt als de dood voor de tandarts vandaar heb ik ze nog.
pfff dan zou ik ze echt wel laten verwijderen, gewoon doorverwijzen naar kaakchirurg om ze te verwijderen. stelt echt niks voor..
Allemaal eieren....wat leuk zeg...! En over tanden...ik moet ook weer een keertje...ben al veel te lang niet geweest! bleh..ik hou niet van de tandenarts....
Ja bah, tandarts :S Volgens mij heb ik een gaatje. Voor het eerst, dus vind het verschrikkelijk om de tandarts te bellen voor een afspraak..
Hihi ik ben dus niet de enige Meiden dr is vandaag voor me gependelt, en ik zou nu zwanger zijn van een meisje.. t zal me benieuwen! Ik heb al een week last van avondmisselijkheid hihi , en eten waar ik normaal een moord voor doe, pleur ik nu zo weg, wordt er gewoon misselijk van. Of zou t zijn omdat de pil uit mn lijf aant gaan is? Kweet niet, ben maar een beginner
5 dagen.. maar goed, daar tel ik nog wel ff een week bovenop, tis tenslotte pas de eerste ronde. Zuurtje heeft gependelt voor me.
@ Alle nieuwe mensen, Welkom! Verder ben ik vergeten waa het nou eigelijk over ging, iets met tandartsen ofso.. Ik lees straks wel even terug. Heb wel een beetje een zwanger gevoel, maar ik wil nog niet te vroeg juichen. Het is bijna onmogelijk dat ik mn ei heb gemist als ik heb gehad heb. Net terug van mn werk, collega is ziek dus heb veel overgewerkt.. Ben echt heel moe. Sil net ook weer bij Oma weggehaald. Nog maar 8 dagen en dan is hij alweer een jaar. Mensen, mensen wat gaat het toch snel. xx C.
Hey Celina, ik hoop voor je dat het een positief resultaat is binnenkort! Ik zie dat je uit Leeuwarden komt, ik ook! x