ik ben mezelf aan het afleiden en men eigen aan het inlezen voor het voetbal voor morgen... ik heb hem nog gewijzigt....het is met ch en niet met een zachte G
Ja gewoon met ch Als je dyslectie hebt, schrijf je aardig goed lynn! Mijn vriend heeft ook dyslectie, maar die maakt heel wat meer fouten!
nou zal ik je eens vertellen mijn broers hebben het ook allebei en mijn moeder..dus lijkt me wel...anders is het stront toeval...en jah als ik geweten had wat ik nu weet had had ik makkelijk havo kunnen doen...alleen niet voor nederlands dus hebben ze me op vbo gezet..is ook niet erg geweest heb ik veel tijd aan over gehouden...heb nog nooit hoeven leren
Ze kunnen tegenwoordig een hoop idd.. Bij mijn vriend hebben ze vroeger ook gezegt dat hij niet verder hoefde te leren omdat hij het toch niet zou halen. Gelukkig heeft hij, zo eigenwijs alsie is. zn kop in de wind gestoken en is gewoon verder gaan leren. Niet zonder slag of stoot, maar hij heeft het ver geschoopt met zn dyslectie! Vermoedde ookal dat t erfelijk is hoor, maar tegenwoordig is het bijna geen 'probleem' meer. Ze kunnen het al heel vroeg zien en er zijn zulke goede oefeningen voor! (kindje van buren heeft het)