euh... zo ff douchen, wassen, boodschappen, stofzuigen en mijn ma komt stoffen haha ze zit met een grote snee in haar pink en kan weinig doen dus verveeld zich beetje thuis. nou kom maar stoffen hoor best... vanavond bbq met de buurt.
K zit ech te dubben trouwens, vanavond hebben we een feest waar we met de auto heen moeten... We gaan met de hele vriendengroep dus erg gezellig! Maar k zit in tweestrijd of k een borreltje zal drinken... Doe t maar niet als k nog geen ongi heb... Maar zou wel balen als k t dan morgen wordt! Kan echt wel zonder hoor, maar kom altijd wat beter los met... En aangezien we tegenwoordig weinig meer op stap gaan, lekker burgerlijk haha!
Maar ga denk maar gewoon bobben dan sparen we de kosten voor een taxi weer uit zeg maar! En morgen is t feest weer!
nou ik zou het niet doen als ik jou was. lasige stituatie want volgens mij kan het nog niet echt kwaad stel dat je zwanger bent, maar ja voorkomen is beter dan.... nou ja je weet wel
ja ben benieuwd. we wonen hier nu bijna een jaar en kennen nog niet zo heel veel mensen. heb begrepen dat er zo'n 40 mensen komen dus word vast leuke mensen ontmoeten...
ja dat is zeker waar. wij hebben de speeltuin voor de deur (zie album) en daar gaan we bbq-en. dus kan rollend naar huis als ik zou drinken (haha ik drink alleen geen druppel maar goed)
Ff tussendoor, welke zwangerschapstesten gebruiken jullie? Ik tot nu toe steeds Cb die digitale maar die zij echt wel erg duur eigenlijk! En k vind dat schermpje met NIET ZWANGER ook niet erg vriendelijk overkomen! Heb nu die goedkope van Kruidvat, zal toch ook wel goed zijn?
Linda, Ik heb vroeger wiegendood gehad (met 6 maand), en ben door reanimatie weer bijgekomen. Heb toen 1 jaar aan hart monitor gelegen maar nooit verder onderzocht. Tot op laatste bij mijn laatste ongi was ik onwijs duizelig en moe enz.. bleek dat mijn hart in rustige conditie 150 p/m ging en dat is niet normaal... In het ziekenhuis hebben ze regelmatig een tik op het hart gehoord maar ook nooit verder onderzocht... Dus het overslaan van mijn hart... De huisarts vond het niet normaal en na onderzoek bleek dat ik een hartritme stoornis heb en volgende week heb ik een ECG... Zo heb ik een hartslag van 150 dan ineens 70 en dan weer 150... En dat geeft de klachten...
Nee hoor vind k niet saai! Heb juist een hekel aan mensen die steeds vragen, wil je geen borreltje, doe niet zo ongezellig! Maak k zelf wel uit, haha! Maar om lekker los te gaan als k uit ben helpt een lekker drankje wel, anders voel k me niet zo gauw op mn gemak! Maar morgen Nick en Simon, dan hoef k alleen maar te zingen, haha!
Oke Sammie, ben je daar soms niet onwijs moe van? Is t de bedoeling dat je stopt met medicijnen dan? Lijkt me wel lekker voor je als t een beetje stabiel blijft...
Heb genoeg lichamelijke tegen slagen achter de rug en wil het enorm graag achter me houden... Ik zeg maar zo na regen komt zonneschijn! Dus hopelijk gaat het ook snel beter met mijn hart! :smile:
Natuurlijk mogen jullie wel eens vragen hoe het gaat maar wil geen medelijden om het zo maar te zeggen...