Okay Sammie, begrijp ik wel hoor! Maar dan begrijp k waarom je je niet altijd even fit voelt! @laurhen: Heerlijk geslapen! En jij? Hoe zit jij nu in je cyclus, of geen flauw idee? @all: Heb net ff op de NOD lijst gekeken, er zijn er echt een heleboel de 1e, 2e of 3e keer zwanger! Geeft hoop voor de toekomst, zeg maar!
Linda, Daar ben ik inderdaad onwijs moe van omdat mij hart ontzettend hard moet werken... Normale hartslag van een mens is 60-100...
Lief dat je het vraagt! Ik denk dat ik mijn ei heb gevonden! Ik heb vandaag ineen keer dat mijn temp omhoog ging! Dus nu moet ie dit nog 2 dagen volhouden en dan weet ik zeker dat ik mijn ei gister heb gehad! yay! Ik ben benieuwd! Ik heb ook heerlijk geslapen! Hoe is de cyclus bij jou ? Al getest enzo?
@ laurhen, en als je ei gister was, heb je dan goed geklust? Haha, soms wel geinig omdat hier ff allemaal te vertellen! Ik had donderdag ongi moeten worden, maar niet gebeurd! K had dinsdagochtend al een neg. test, donderdagavond ook en vanochtend weer... Dus veel hoop heb k niet meer, maar ook geen enkel teken van ongi... Alleen maar veel helder slijm, terwijl ik normaal al dagen voor mn ongi oud bloed verlies... Dus t is een vreemde zaak, dat lijf van mij!
@Linda: ik test ook alleen maar met cb digitaal. ik heb wel andere gebruikt hoor. de gewone van cb. etos eigen merk, die van de apotheek maar vind er geen 1 zo duidelijk als de digitale van cb. ja en dat niet zwanger is best hard maar wel duidelijk. zwanger worden is al onzeker genoeg en die test is tenminste duidelijk. @laurhen: ik heb heerlijk geslapen. nog leuke dingen in het vooruitzicht van het weekend?
ben ff de deur uit voor de boodschappen. tot later en geniet van het zonnetje he dames. het is prachtig weer.
Ja, das ook weer waar... Ach, k kijk wel wat k hierna weer haal... Hebben jullie trouwens huisdieren? K heb een kat naast me op de bank liggen, echt gezellig zo'n kleine knorrepot!
hoi hoi @dreamer ik zie ook heel vaak ooievaars als ik langs jou dorp rijd. echt leuk he. ik wandelde een keer bij jou in de buurt daar in de polder en toen zag ik ook een paar hazen en die prongen ook in de sloot . echt raar. bij mij in de wijk vliegen allemaal papagaaien ook zo gek. heel veel. ik heb vanavond/eind van de middag een feest mijn tante word 65 en ze zijn 40 jaar getrouwd dus we moeten naar elspeet/nunspeet in de buurt daar hebben ze een huisje gehuurd. ben benieuwd. en morgen moet ik naar putten want daar is een naakthonden dag. . we hebben namelijk een mexicaanse naakthond en die zie je bijna nooit hier en morgen is er een dag voor naakthonden en dan komen er allemaal mensen uit heel europa met hun naakthond. er zijn ong 25 mexicaanse naakthonden in nederland dus ik ben benieuwd ik heb de hele tijd een beetje een raar gevoel in onderbuik. daar net boven mijn schaambeen. het lijkt een beetje op ongi pijn maar dan anders . snappen jullie het nog? het zeurt een beetje. ik hoop dat t goed is. ik ga nu ff stofzuigen en dweilen en ook de was ophangen en strijken. xx
ik heb 2 valkjes en 2 caafjes en heel wat vissen pff vandaag alleen ff boodschappen doen voel me beroerd al de hele week dus dalijk weer lekker me bed in
wat rot dat je beroerd bent. hopen dat je snel opknapt. misschien even vitamine opdoen in de zon vandaag als je niet te beroerd bent en anders lekker je bedje in...
ja zo ff schapjes doen dus ben ik er toch even uit net ff ontspannen in bad gelegen het begon met een hoofdpijn maar ben nu moe misselijk en me oren ztten ook dicht erg vervelend dus maandag ff langs de HA denk ik. Ach verveel me iig niet met jullie
ja ook goed. ben ook bezig met wassen, zuigen etc. heb ook geen zin. is veel te mooi weer om binnen wat te doen, maar goed moet gebeuren he.
ja idd. ik ben net klaar met dweien nu nog de was ophangen en ik moet nog brood halen. vanavond een feestje dus k moet nog douchen straks want we moeten rond 16.00 weg
ik heb de was ook net buiten gehangen en de volgende trommel is in aantocht. heb echt altijd vier wassen in het weekend. feestje? leuk.