Hoi, Lekkere dag gehad hier, het weer zit mee, lekker met de hond gewandeld. Ik bel net m`n ouders op om te vragen of ze vanavond langs komen. Weet je wat m`n vader vraagt; heb je wat te vieren dan? Ik zeg nou zou je willen, haha. M`n ouders zitten er echt op te wachten tot ik ga zeggen : ik ben zwanger! Ik zou het heel graag willen zeggen,maar helaas moeten zij en ik nog even wachten. Nu komen ze er al aan en eten met ons mee en heb lekkere koek gemaakt. Beschuitbrood met custardpudding er tussen en dan roze glazuur eroverheen. Je kan ze ook bij de bakker kopen, weet niet hoe ze dan heten, maar vind het leuker zelf te maken. Als diner eten we gewoon een broodje en heb pita-brood met shoarma klaar staan met knoflooksaus. Ik moet zeggen dat ik deze keer echt heel veel pijn heb bij deze ongi. Steken in de lies en die stralen door naar de benen. Echt niet fijn. Als dit aanhoud ga ik denk de dokter bellen, want zit met de gedachten bij de endo`s en het kan zijn dat ze dus zijn gaan groeien omdat het in de familie zit. Even aankijken maar. Ik wens iedereen alvast een fijn diner en fijne avond. Morgen gaan we naar zee, ik heb er zo`n zin in. We gaan naar zeeland. Joepie, ik vind de zee zo geweldig, samen met de hond gaan we uitwaaien en genieten van de zee. Groetjes
ik heb het boek over adoptie net uit (dat deel daarvoor moet je wel eerst gelezen hebben) en wat is het einde mooi! echt 2 aanraders voor meiden die zwanger willen worden (althans voor mezelf was het goed) waar heb je dat dagboek van een mamma in spe gekocht? kan hem niet googelen op de een of andere manier Ga weer ff verder lezen, maar wilde ff op je berichie reageren voordat ik het weer kwijt was!
ben ik weer, ff bijgelezen! wat is het lekker weer meiden! ooohh dat verhaal over die verstandskiezen, hou op! ik moet een afspraak maken bij de kaakchirurg voor mijn ene verstandskies die scheef groeit, maar heb er geen last van dus stel het al meer dan een jaar uit en hij groeit nog gewoon dus heb besloten hem te laten zitten tot het echt niet meer gaat, lekker eigenwijs he! enne ik heb echt superleuk nieuws! mijn man belde net van zijn werk (ja echt niet te geloven dit) en hij zei dat ik na deze strip (over 2 dagen dus...) al mag stoppen met de pil.! whiehooooooo. Hij has eerst echt koudwatervrees en had eerst januari in zijn hoofd om echt te stoppen met de pil, dus nu hij dit zegt maakt mijn hart een sprongetje! Dus hoef niet te wachten tot november... heb even het een en ander over mijn medicijnen nagevraagd en omdat ik al zo goed als gestopt ben kan het helemaal geen kwaad. Als ik nu stop met mijn medicijnen is het over 2 dagen uit mijn lichaam en kunnen we ook gaan klussen! YEAH! Heb hem de laatste tijd ook wel uitgelegd dat nu we het besloten hadden, ik echt de kriebels kreeg en ik dolgraag met de pil wilde stoppen. En ik had misschien ook wel eerder gestopt, maar dan hadden we met condoom gaan klussen en nu hoeft dat dus ook niet! ik heb het net alleen aan mijn beste vriendinnetje verteld, want de rest hoeft t van mij nog niet te weten. Wil niet elke week horen van iedereen of het al is gelukt en kan hier lekker mijn ei kwijt (uh nou ja figuurlijk dan, houd ze liever zelf )
nicole wat fijn nieuws Ik weet precies wat je voelt . ik hoop dat je snel ontpilt En snel zwanger mag zijn. Ik heb ook alle medicijnen door de apothkers assistente laten uitzoeken of ze mochten ze vond het reuze leuk om te doen haha . Soms denk ik wel eens wil ik het niet te goed doen .
@bos, Ze is nu 7 weken. Ze weet dat wij weer bezig zijn.. Lijkt me zo leuk, lekker saampies zwanger. Zo te zien vliegen de eieren hier om de oren. Heb nieuwe laarzen gekocht voor de winter, ben er zo blij mee xx C.
hallo allemaal! Heb niet alles bij gelezen, want dat was met iets te veel in die 2 dagen dat jullie allemaal hebben gekletst hihi! Had even een dipje omdat ik weer ongi was geworden, dus wilde ff rust voor mezelf, dus lekker de dagen volgepland, zodat ik niet weer hier ging speuren steeds, word ik op zo'n moment namelijk vaak ook neit blijer van Baalde er toch wel weer heel erg van dat ik weer ongi was, en toen me ventje thuis was savonds, moest ik toch echt ff uithuilen, vind het zo klote Heb ook steeds last van vervelende buikpijn tijdens mijn cyclus, en ben ergens toch wel een beetje bang dat er iets niet goed zit na de curretage van afgelopen mei Net met me zus overgehad, misschien dat ik toch de ha maandag maar ff bel of ik misschien toch nog een keer een nacontrole kan krijgen bij de gyn Verder ben ik ook deze keer weer heel raar ongi, heel weinig zeg maar, maar soms wel wat stolsels ook, maar echt mega buikpijn, word er niet goed van, baal er zo van, wil zo graag gewoon zwanger zijn Sorry voor mijn klaag/ego berichtje maar zit er gewoon deze maand best wel mee, hopelijk gaat het morgen allemaal een beetje beter, want verpest ook wel een beetje me weekend, en dat is helemaal zonde Hoe si het verder met jullie?
ik moet ze nog kopen. maar zal daarna er ook vast blij mee zijn. zeker een ei weekje haha en hopen dat ze allemaal bevrucht worden . Nou ja dan zullen deze topics over zwanger worden aardig leeg raken en het mega druk worden in zwanger zijn .
@sterretje: hier mag je alle zeggen hoor. en ik noem het liever je hart even luchten ipv klagen. het is heel vervelend als je je zo voelt en ik kan me er wel wat bij voorstellen. vorige keren was ik ook teleurgesteld maar nu heb ik zo sterk het idee dat het raak is dat ik echt een klap in mijn fase krijg als ik ongi word. zou ook chagi worden. hoop dat je snel wat lekkerder in je vel gaat zitten. met mij gaat het wel prima. af en toe alleen een vlaag van misselijkheid, eind van de dag wat hoofdpijn en af en toe krampjes in mijn buik.
hey meiden, weet ff niet wat ik ervan moet denken. heb net beetje bruinverlies gehad......snap er niks meer van. steeds nega ovutesten enzo. heb verder geen last van ongikrampen of hoofdpijn ofzo. weten jullie wat het kan zijn? grtz suus
@bos, ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent meis! Ik wist het na mijn eerste mk ook zeer zeker dat ik zwanger was, en het was ook zo, soms voel je het echt, dus het kan wel! Zeker die misselijkheid en sosm krampjes, klinken erg positief! Wanneer wil je gaan testen?
sterretje tuurlijk mag je hier ff je zegje doen je hart luchten is goed. En aangezien hier veel vrouwen zitten die hetzelfde hebben meegemaakt en de meeste vrouwen zich ook niet echt happy voelen als ze ongie zijn geworden kunnen we elkaar steunen toch? En als jij je er beter door voelt moet je zeker ff langs de HA gaan hij kan misschien wat stress weg nemen en je gerust stellen of je juist door verwijzen. Iig succes voor de volgende ronde
@suusje, je testen hoeven nu ook nog niet positief te zijn he, stel dat je cyc;us net zo lang is as vorige maand, dan zal op dag 29 pas je ei zijn, dus heb je op dag 28 een posi test nodig, soms ook al op dag 27 Dus je hetb iig nog twee dagen! Het kan ook nog zijn dat je lf bijvoorbeeld geen 14 dagen is, maar maar 12 dagen, dus dat zou betekenen nog 2 dagen later je ei! Van bruin verlies tussen door heb ik geen idee, als het bij een klein beetje blijft, kan het denk ik niet zoveel kwaad hoor
ja en het gekke is (nou ja als ik zwanger ben is het niet gek) dat de misselijkheid afneemt als ik heb gegeten. ik wil niet eerder testen dan mijn NOD. ik was vorige keer ook neusverkouden en elke keer wat bloed bij mijn snot (sorry klinkt vies) en nu word ik weer neusverkouden en weer bloed in mijn neus af en toe. ben alleen zo bang als ik test dat er staat NIET ZWANGER. daarom durf ik het ook nog niet echt aan eigenlijk. kan ook allemaal toeval zijn natuurlijk.......
het is ook echt maar 3 drupjes ofzo. meer niet. we wachten wel rustig af. bos: hoop echt dat het raak is deze ronde! duim, duim sterretje: thanx voor je advies. grtz