nee nog neit getest me ei moet zelfs nog komen Heb vd week wel een testje gedaan ondanks dat ik een week daarvoor ongie was geworden dat kwam omdat iedereen me gek maakte ik voel me namelijk al dagen beroerd en heel veel zeiden ja je kan gewoon zwanger zijn hoor. Er kwam geen streepje bij die vh kruidvat al denk ik niet dat ik de 5 min vol gemaakt heb. Maarja als ik toch zwanger zou zijn zou het misschien deze maand wel kunnen zijn dat ik het kan zien en ben ik misschien verder dan ik denk . Keap on dreaming zeg ik dan maar haha ik blijf het gevoel hebben dat het januari word dat ik zwanger raak dus kan ik nog even oefenen en elke maand eerder is helemaal mooi meegenomen .
eyey allemaal..., ik ben helaas ongi geworden... zometeen met mijn ventje en nichtje naar Blijdorp... dus dat maakt het wel weer een beetje goed... kom denk vanavond weer bijlezen... xxx
jha indd... maar weet iemand wanneer me volgende nod is...? vandaag ongi geworden en me normale cyclus is 28 dagen...
hey meiden, ook ik ben zojuist ongi geworden.....op naar ronde nummer 2. hoe is het verder met iedereen? heb niet veel tijd gehad om alles bij te lezen. grtz
hey dat boek heb ik hier ook liggen! maar nog niet gelezen vond de kaft er niet zo uitdagend uit zien....maar nu ik al mijn boeken heb uitgelezen moet ik er toch maar eens aan beginnne...ik heb hem 2e hands via bol.com want die nieuwe was uitverkocht of niet te krijgen meer..
Goedemorgen meiden, Meiden die ongi zijn geworden jammer, volgende ronde beter! Nou ik weet het niet meer, verlies sinds vanochtend eggwhite met bloed.... Temp was niet echt gestegen maar wanneer komt me ei nou.... Wat vinden jullie?
balen voor de ongi-dames. Dreamer ik hoop dat de medicijnen aanslaan. Ik mankeer verder niets behalve pijnlijke tepels al 3 dagen
@Naliey: balen meis! Veel plezier in Blijdorp! @Suusje: zo das snel nu al ongi! Wel lastig dat je nu niet weet wat je cyclus gaat zijn. @Nicole: is echt een leuk boek hoor Als je shopaholic leuk vind, dan vind je deze ook wel leuk @Meisje: haha ik las ik heb niks behalve 3 tepels Las een beetje te snel Spannend hoor! @Sammie: je temp is 0,2 omhoog gegaan sinds gisteren, dus ja, je temp is wel omhoog gegaan Als je nu deze temp houdt kan FF je ei geven gisteren. Als je omhoog gaat is alleen maar mooi! Mn meds slaan nog niet aan hoor, dat duurt nog wel een paar maandjes helaas.
Dreamer, Oeps verkeerd, bedoelde te zeggen dat je gelukkig geen bijwerkingen heb nog. Maar weet jij toevallig wanneer je bloed verliest is dit na of voor je eisprong?
goedemorgen ik hoop zo dat het mijn ei is geweest dit weekend. en dat we goed op tijd geklust hebben. ik voel nog steeds dat rare gevoel in mijn onderbuik. een beetje alsof je een volle blaas hebt. ik heb het nog nooit gehad. als het niet raak is deze ronde begint de hele ellende van zh en gyn weer helemaal opnieuw en daar heb ik zo geen zin in. en bij jou sammie?
@Samsam: haha ja dat klopt ja Je kan voor, tijdens en na je ei bloed verliezen, dus valt weinig over te zeggen. Maar gezien je lage temp gisteren zal je ei gisteren geweest zijn. Alhoewel je slijm dat dan weer tegenspreekt. Tot woensdag goed blijven klussen meis! @mAgneetje: ik duim met je mee
Agneta, Ik zal het niet weten, verlies op dit moment heel veel dikke doorzichtige slierten met wat helder bloed er door heen... Of dit nou voor mijn ei of erna is weet ik niet...
Hey Lynn je bent de 12 weken voorbij...tijd voor een feestje! Hoe voel je je...qua kwaaltjes ed? mooi buikie trwns...ben er jaloers op!
hey dreamer, ja das idd een beetje vaag nu al ongi. misschien komt het door de etos pillen die ik nu gebruik. dus ik ga nu gewoon weer uit van mn laatste cyclus en die is 25 dagen. agneta: duim duim duim duim en voor de rest ook natuurlijk grtz