hoi dames, zo weer terug van lekker ff naar de stad Zijn ons goed te buiten gegaan hihi, Allemaal nieuwe wintersport spullen gekocht En ik hoop nog wel op niet te gaan skieen maar alleen sneeuwballen te gaan gooien Nou ja vast voor daarna dan maar he haha Heb ook een maansteen uitgezocht in de winkel! Ga maar eens kijken hoe dat allemaal werkt! Heb gister ook allemaal pilletjes voor me ventje gekocht, zink en selenium (of zoiets ), vit C 1000 en foliumzuur, dus aan zijn zwemmers kan het niet liggen, wat we zelf voor extra's kunnen doen dan tenmisnte Voel me vol geode moed, dus alles gewoon proberen Zo eerst eens kijken of ik ergens op internet een temp meter kan vinden met 2 cijfers achter de komma, en nieuwe ovu testen kopen Wilde eerst zonder doen, maar toch maar niet! Dus ik ga ff shopppen online nu
hey is er nog iemand hiero in deze toch wel zonnige zondagmidag?! anoniem welkom hier. je kan bloed verliezen met een innesteling maar volgens mij is dat meestal een paar druppels maar misschien is er iemand die ook wel eens anders heeft gehoord/meegemaakt. ik hoop het voor je. we hebben net lekker gewandeld in de waard. frisse neus gehaald heerlijk. vanavond lekker pannenkoeken bakken en filmpie kijken maar we zitten nu nog lekker aan de chipjes
@sterretje: Als jou mannetje nog geen superzaad had krijgt hij het wel van als die vitamine die jij gekocht hebt haha
hihi die vitamientjes gaan vast en zeker bijdragen aan een betere productie! mijn mannetje is al gestopt met roken (vanaf mijn verjaardag 21 aug.) dus ben al heel trots op hem! verder zal ik hem maar niet teveel bevelen geven, mocht het niet lukken kan dat altijd nog
wat goed dat hij gestopt is met roken. en zelf rook je ook niet? verhoogt toch weer je kansen ben zelf ook gestopt voordat we begonnen
Hoiiii Dames.... Ik ben er weer na een weekend hard werken... 40 pagina's om bij te lezen dus dat gaat niet gebeuren denk ik hihi... @anoniempje welkom hier... Ik had ook nuvaring ik ben daar mee zwanger geworden ! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn nu jij gestopt bent ermee hihi./.. Zijn er nog testers geweest.. Of zwangere of ongesteldheden ? Wie brengt mij op de hoogte !
geloof niet dat er nog mensen zijn alleen jij en ik..... geen zwanger onder ons helaas. wel een nieuweling..
Okee dames er is niemand meer... Denk dat ik dus afsluit voor vanavond... Zal er vast nog wel een paar op msn spreken.. Morgen spannende dag... Ik moet naar de gyn.. Lyn nog even thx voor het aandringen die dag.. Haha eindelijk een afspraak gemaakt... Ik laat morgen wel weten hoe het is geweest en wat er gaat gebeuren... Heeel veel knuffels voor alle dames die nog komen vanavond...
Lyn om 10 uur... Zeg er kwam iets in me op... Wie van de dames wil eigenlijk borstvoeding gaan geven.. Ik wil dat wel.. Zolang het geen problemen oplevert.. Op het werk mogen wij ook mocht het nodig zijn op een 8 urige werkdag 3 uur kolven.. Dat is een uur meer dan wettelijk is toegestaan... Wie heeft hier al over nagedacht ?
dan nog een vraagje: wie van jullie gaat zijn kind naar het dagverblijf brengen en hoeveel dagen ik denk ik 1 of 2 dagen. ligt eraan of ik 2 of 3 dagen blijf werken. wil het 1 dag de ouders brengen
mijn ukkie zal zich 3 dagen op het kdv moeten gaan vermaken maarja dat lukt vast wel met me lieve collega`s
ik ga dan zoiezo minder werken. mijn vriend is de woensdagen vrij dan kan ik zoiezo werken. en de dagen dat we beide werken kijken we of we oppas kunnen vinden (schoonouders, schoonzussen etc) en gaat het echt niet anders dan kijken we voor een kinderopvang