Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ook maar mag mijn kindje niet meenemen naar mijn eigen dagverblijf. alleen naar een ander dagverblijf binnen de bv

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wij mogen dat wel zolang het niet op de eigen groep gebeurt .
    En ik zou het eerst zelf aankijken of het me dan nog lukt proffecioneel te blijven zo niet dan gaat het naar een kdv in de buurt van me werk ( wel de concurent hahaha)

3. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Mijnes gaat naar kdv van het werk van mijn vriend.. Geen wachttijdden wel aanmelden bij zwangerschap.. Ik wil 2 dagen kdv een dag bij oma en andere dag bij stiefoma hihi.. Of een dag minder werken 2 dagen kdv en een dag bij oma..

4. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ik zou het niets vinden hoor.. Mijn eigen baby in een andere groep... Als ze of hij zou huilen en ik zou het zien.. Wil je toch niets liever dan je eigen kind troosten.. Of eten geven.. Ik weet niet hoe dat gaat hoor maar t zou in ieder geval niets voor mij zijn haha

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb ook geen last van een wachtlijst want mijn kindje zal dan voorang hebben .

6. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Is dat zo ? Das eigenlijk best oneerlijk haha... Maar zeker wel makkelijk om je voordeel uit te halen :D...

Dat doe ik ook op mijn werk.. Ik vraag of mijn collega me helpt ipv de klantenservice te bellen haha...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zou ook voorrang krijgen maar ja als de groepen vol zijn, zijn ze vol maar weet niet of ik mijn kindje gelijk vanaf de 3 maanden naar het kdv doe. misschien eerst paar maandjes naar de oma's en als het wat ouder is naar het kdv. vind ze bij 3 maanden wel erg klein. mijn schoonmoeder zou het wel vijf dagen willen hebben haha

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ook handig bos haha :D

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ok zeker vol = vol maar als je met 3 maanden verteld zwanger te zijn hebben ze 9 maanden de tijd om een plek vast te houden voor je en dat moet echt wel lukken.

MIjn mama wil 1 dag oppassen aangezien me nichtje ook 1 dag bij me moeder is .

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja denk het ook wel ja

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Truste dames...

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    truste : Dessa

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    truste meid fijne avond en niet te veel piekeren over mogen he
    komt allemaal goed

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @melanina: sorry als je het wel eens gezegt heb en ik er overheen heb gelezen maar hoelang zijn jullie bezig

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh sorry ronde twee zie ik.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga ook bv geven....het kindje gaat dagevn naar kdv en 1 dag naar mijn moeder...bij ons mag je het meenemen naar kdv en zelfs op je eigen groep...ik heb er voor gekozen om het op een heel ander kdv te zetten....mocht ik hier ooit willen stoppen dan wil ik niet dat mijn kindje op een kdv zit in een andere plaats...

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja en over wachtlijst mijn baas zou wel moeten....voorrang geven anders is hij zo zijn medewerktster kwijt en dan heeft hij een grooter probleem dat dan ouders neit aan de beurt komen....

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh lynn ben wel een beetje jaloers op je hoor :oops: dat je lekker zwanger bent en zelfs al een buikje krijgt.
    mooi hoor.....het is je gegund hoor :thumup:

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

ik moet eerlijk zeggen dat ik het afentoe moeilijk vind om hier te posten...maar ik leef ook nog steeds met jullie mee ook al ben ik zwanger en geloof me bij jullie ALLEMAAL komt het ook goed...ik duim voor julllie!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ach je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. het is je echt meer dan gegund en er moet iemand het goede voorbeeld geven hier :) we komen je gewoon achterna hoor

Deel Deze Pagina