Op ebay sammie. Moet je even bij het test onderdeel lezen bij een topic waarin een prijs in de titel staat Kan zo even niet op de titelnaam komen. Ik denk trouwens dat bij jou je ei nog niet geweest is maar wel eraan komt ivm de eggwhite. @Dessa: maar had je niet liever gehad dat ie meteen nu na ging kijken of je bm goed schoon was en alles? En dat Sjoerd meteen zn zaad in kon leveren deze week zodat jullie het de 22e weten? Dat wachten elke keer is zo vreselijk vind ik.
bos op msn is het wel druk hoor haha... @dreamer lees dat jij gezond verklaard ben ! Mooi zo.. En nu hopen dat alles straks verder goed gaat.. En ja misschien wel maar goed mijn ei is al geweest dus veel kan die niet.. Mijn baarmoeder is goed zolang je geen bloedverlies hebt doorgaands je cyclus.. Dus ik kan nog wel een maandje wachten.. Geduld loont zeggen ze toch..
Het bloedverlies halverwege de cyclus heeft meestal te maken met het hormoon oestrodiol dat een piek vertoont voor de ovulatie en de daling van dit hormoon in het bloed hierna geeft dan wat bloedverlies gedurende meestal enkele dagen. De piek in de oestradiolspiegel is de reden dat er een ander hormoon vrijkomt in het bloed (LH) dat op zich weer verantwoordelijk is voor de eisprong. Dit laatste hormoon wordt in de urine gemeten. Ongeveer 36 - 48 uur na het begin van de piek van dit hormoon (in urine is de piek niet goed vast te stellen) komt meestal de eisprong. Bron: Gezondheidsplein
In urine is de piek niet goed vast te stellen? Betalen we daarom zoveel aan ovu testen Sam: je kan makkelijk een dagje overslaan hoor meis. In vruchtbaar slijm leeft zaad makkelijk 48 uur. In het boekje van de gyn staat dat je rond je ei het beste om de dag kan klussen, dus morgenochtend is geen probleem. Dessa: ik hoop dat jullie de 22e niet eens heen hoeven en dat je toch zwanger bent geraakt deze ronde
Hey meiden, hoe ist met jullie? Netjes gekletst gister, hoefde niet zo heel veel bij te lezen! @ Dessa: Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt, ben je voor niks zo zenuwachtig geweest! Wel balen dat je nog een maand moet wachten, maar daarna zal er in ieder geval duidelijkheid komen voor je/jullie! @bos en Dreamer, voor jullie komen er spannende dagen aan! Hier nog steeds geen ongi en ook geen posi test... K test nu elke ochtend, maar nog steeds niks... Wel onwijze slierten slijm steeds, zou bijna denken dat er alweer een ei klaarstaat! krijg wel weer een beetje hetzelfde gevoel in mn buik dat ik de vorige keer had toen k 1 dag zwanger was ofzo... Een beetje rommelig gevoel alsof k te weinig gegeten heb... We wachten af, k denk als k donderdag nog niks weet dat k gewoon eens ff de verloskundige bel of die een idee heeft hoe ik duidelijkheid krijg? De HA zegt waarschijnlijk, je bent nog jong, wacht t maar af!
Las jullie stukjes over bv en kdv enzo... Ik wil heel graag borstvoeding geven, lijkt me heerlijk! Ben kraamverzorgster geweest en vond t altijd zo mooi om te zien als t goed liep! Als t niet gaat is t balen, maar dan hebben we gelukkig goede flesvoeding! Ik zou dan wel hypo-allergene voeding geven omdat ik eczeem heb en niet hele sterke longen en mn vader heeft astma, dus zal er alles aan doen om dat te voorkomen... Verder zal ons kindje denk ik 2 dagen naar t kdv gaan, ik werk nu 38 uur in 4 dagen, dus als ik 2 dagen blijf werken is dat nog de helft... Meer hoeft van mij niet omdat k mn werk niet heel erg leuk vindt. Mn moeder heeft altijd gezegd dat ze niet op vaste dagen op zou willen passen en dat begrijp ik best, vindt t wel logisch... 1 dag kdv vind k te weinig, dan worden ze snel een buitenbeentje, dus zal dan 2 dagen worden... Zo, ik ben mn verhaal weer ff kwijt! Waar blijven jullie allemaal, kletsen jullie verder op msn ofzo?
Hee ladies, Ik ben drie dagen niet geweest en heb ruim 20 pagina's bij te lezen haha. Dus daar ga ik even mee beginnen. Ben ik ook weer up-to-date Uitgaande van mijn oude korte cyclus zou ik nu 8 dagen over tijd zijn. Vanmiddag telefonische afspraak met de gyn om te overleggen, want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Zo, ik ga even lezen! Tot zo xx
@linda: voor jou is het ook een onzekere tijd nu. hopen dat je snel duidelijkheid hebt en dan natuurlijk wel het liefst met een positieve test. misschien maak je wel gewoon laat hormonen aan. zou te gek zijn als je zwanger zou zijn..
ging net kastanjes zoeken maare.....vroeger stonden er kastanje bomen maar kan ze nu niet meer vinden haha. ach heb ik wel ff frisse neus gehaald om de fiets.....
Goed bezig, bos! Ga je een herfsttafel maken?! Thanks voor je lieve woorden, echt fijn om hier ff je "ei" kwijt te kunnen bij mensen die je begrijpen!
nou ik heb wat vazen in huis en die vul ik met kastanjes, noten, denneappels en allerlei andere herfsdingen. vind ik wel leuk staan maar ja moet je ze wel kunnen vinden natuurlijk haha.. hier kun je alles kwijt dat weet je he.
ik word zelf ook gek van die onzekerheid. die laatste twee weken van de cyclus vind ik echt een drama. de eerste twee kun je je best doen en daarna moet je gewoon afwachten. na mijn test vanochtends was mijn hoop weer afgezwakt maar nu zijn het de kleine dingen die mij weer grote twijfels geven. zo had ik net behoorlijk bloedend tandvlees terwijl ik daar nooit last van heb. stom maar ga bij alles nadenken nu terwijl het ook gewoon toeval kan zijn... waarom ben ik zo ongeduldig...........