Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hee Linda,

Ik heb al een aantal tests gedaan. Elke keer netjes 's morgens, maar ik kan er niet eens een vaag streepje op ontdekken. Het is erg spannend. Het kan zijn dat het door pco opeens weer lang gaat duren, maar dat vind ik wel vreemd, want ik heb 4 maanden lang cycli gehad van rond de 20 dagen. Maar ik heb ook van die kwaaltjes: al bijna 1.5 week zo'n raar gevoel onder in mijn buik, soms trekt het door naar mijn liezen (beetje ongi pijn achtig), pijnlijke tepels en de laatste dagen veel meer witte vloed dan anders :s Ohja, en moooeeeeee. Pff, mijn vent word er gewoon chagerijnig van zo futloos ben ik.
    Als het goed is belt de gyn om 16:50, maar dat zal wel weer flink uitlopen. Bij de vorige telefonische afspraak belde hij een uur te laat. Ik laat me alleen niet afschepen met 'wacht maar af'. Ik heb namelijk wel eens cyclussen gehad van 5.5 maand. Ik wil gewoon weten hoe het ervoor staat :) Spannend!

2. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
  3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    goed zo laat je niet afpoeieren hoor. sta maar gewoon op je strepen. hun weten niet hoe jij je voelt

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    http://www.mymms.nl/
    Hier moeten jullie echt eens kijken! Leukleukleuk! Zag t op de Prenatal-site... Leuk om uit te delen als we het grote nieuws eindelijk mogen vertellen of bij geboorte ofzo!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Nee klopt, ze kunnen soms echt zo bot uit de hoek komen. Zo zonder begrip.. Maja je zult zien dat ik pas over een week terecht kan... Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? (misschien heeft iemand hier ervaring mee?) Een bloedtest of echo of iets anders?

xx

6. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, inderdaad! Zo'n vage cyclus wordt je echt knetterchagrijnig van! Heb net maar weer eens testen gehaald, ze zullen wel denken bij de Kruidvat, ga je lekker?! Haha, we moeten er maar een geintje van maken soms, anders wordt t zo'n treurige boel hier!

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    dat is lachen kun je eigen tekst erop zetten.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Leuke site Linda! Heb je al eens op zwangerschapstest.nu gekeken? Daar kun je de testen van matcare bestellen. 9 stuks voor 14.99. Is niet duur toch?

xx

9. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    in hoeveelste ronde zit je? En hiervoor aan de pil geweest?

10. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @Nen:hoelang zijn jullie bezig?

@lindahaha ik ga vaak naar de etos en daar zullen ze ook wel denken haha ach lekker belangrijk als ik maar geen bekende tegen kom. ik sta altijd die testen te verstoppen tussen de rest en zenuwachtig om me heen te kijken of ik geen bekende zie hahaa

11. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, gaaf he! Leuk in roze en blauw en dan aan de aanstaande opa's oma's geven! Haha, zwijmel zwijmel!
    @Nen: Goed idee, ga k eens ff kijken! Als k deze week nog geen posi test heb dan, anders liggen ze 9 mnd in de kast! Is inderdaad niet duur!

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    dan komen er ook nog verzendkosten bij zeker

13. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, ik ook! Je voelt je dan echt lopen met die dingen! K ga ook altijd maar naar de stad, want als k ze int dorp koop te veel kans om betrapt te worden!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik zit in de eerste ronde. Als je dat zo kunt noemen. Ben 5 jaar aan de pil geweest en inmiddels al 2 jaar gestopt. Kreeg er vreselijke migraine van. Na het stoppen was ik een half jaar niet ongesteld. Toen de MMM ingegaan (bloedprikken, echo's) en mijn ha zei "het zal wel stress zijn" en liet het er verder bij zitten. Een half jaar later hetzelfde probleem. Van vorig jaar dec. tot dit jaar april niet ongi geweest. Toen naar de gyn gegaan en kreeg ik te horen dat ik pco heb. Daarvoor kreeg ik het medicijn duphaston. Dat heb ik 1 keer geslikt en toen bleef ik maar ongi worden. Dus vier maanden lang elke 20 dagen nieuwe cyclus in. En nu ben ik dus 8 dagen overtijd...

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik haal ze meestal in mijn pauze en ben dan bang dat ik ouders tegen kom van mijn werk maar bij elke drogist hier waar ik woon werkt wel iemand die ik ken.. zo irri

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ja er komt 1.95 bij, dat vergat ik erbij te zetten. Maar niet eens schrikwekkend veel vind ik. Je krijgt ze gewoon thuis bezorgd. Dat zijn trouwens de midstream tests. De dipstick zijn nog veel goedkoper. In feite is dat gewoon hetzelfde staafje als in de midstream zit...

xx

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik hoop voor je dat ze eens goed naar je cylcus gaan kijken. dan kun je gerichter klussen. zou dat vragen als ik jou was

18. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    1,95 komt erbij, dus valt op zich nog wel mee..

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik was afgelopen maandag bij de gyn en die heeft voorgesteld om mijn vriend zijn zaad te onderzoeken en dan over 4 weken te beginnen met clomid. Maar ergens heb ik het gevoel dat het al raak is..

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    oh dat valt ook mee. bij veel pagina's zie je ook nog een 4.95 verzendkosten. ach als ik ze via internet ga bestellen gaat het te makkelijk. als ik ze in de winkel moet kopen doe ik rustiger met mijn testen omdat ik anders weer naar de winkel moet.

Share This Page