als je dat denkt zou ik om een bloedtest vragen. dat doen ze niet snel maar je kan het proberen. in je bloed kunnen ze het kleinste beetje hormoon al zien.... als je het niet probeert weet je het niet of het mag. zou wel het zaad laten testen. zou ik ook wel willen haha maar ja eerst nog maar even klussen....
Op marktplaats heb je 5 testen voor nog geen 5 euro inclusief verzendkosten En op ebay 100 testen voor nog geen 23 euro. Kom je niemand tegen die je kent en goedkoper krijg je ze niet! Bij ons bij de etos hebben ze van die beeldschermen waarop komt te staan wat je koopt. Iedereen in de rij kan meelezen, dus als je daar iets koopt waarvan je niet wilt dat anderen het weten ... Ik zal daar alvast nooit een zw test kopen
Ja dat ken ik wel.. Ik had ze laatst besteld en ze hadden een foutje gemaakt. Ze stuurden me ovulatietests in plaats van zwangerschapstest. Dus ik gebeld. Toen kreeg ik alsnog de goede tests terug gestuurd plus wat extra vanwege het ongemak! Uiteindelijk dus 12 tests gekregen. Dan ga je ook wel wat 'ruiger' om in je gebruik. Maar helaas dus nog steeds negatief...
Is inderdaad wel fijn als ze er nu eens naar gaan kijken... Wie weet maken ze wel een inwendige echo en zien ze wat! Ik weet niet vanaf hoeveel dagen/weken dat kan? Zou tuurlijk gewoon kunnen dat je zwanger bent... Maarja, dan die neg. testen? Vaag, maar je hebt nu lijkt mij genoeg reden om eens grondig onderzoek te eisen!
Ja idd, dus dat ga ik mooi even doen Ik zie nu trouwens in jouw banner dat jij ook overtijd bent en dat je vandaag neg. getest hebt.. Balen zeg :S
Ja, lekker klantvriendelijk die schermen bij de kassa! Dat ze dat zelf niet snappen! Voortaan allemaal maar via internet...
ach als ik ze via internet ga bestellen gaat het te makkelijk. als ik ze in de winkel moet kopen doe ik rustiger met mijn testen omdat ik anders weer naar de winkel moet
bij een inwendige echo kun je het redelijk snel zien. althans niet altijd het kindje zelf maar wel een vruchtzakje. volgens mij bij vijf al. en dan bedoel ik bij een vk volgens mij heeft de gyn nog betere spullen dus misschien zie je daar meer of eerder iets.
Yes, ben al vanaf vrijdag neg. aant testen! Maar we wachten af... Denken jullie dat k gewoon de verloskundige zal kunnen bellen als k donderdag nog ni ongi ben en geen pos. test heb gehad? Als k de HA bel krijg k de assisitente en die zegt toch dat k af moet wachten... Misschien heeft een vk een helder idee?
je kan het proberen maar ik denk dat die hetzelfde zegt als je huisarts maar als je het niet probeert weet je het niet
@ bos, ik ben benieuwd. Ik ga het straks horen en dan laat ik gelijk weten wat er gaat gebeuren @ Linda, je kunt het allicht proberen! Niet geschoten is altijd mis...
Maar goed, voor 100 testen nog geen 23 euro .. dan is het niet erg als je wat meer testen verbruikt Die 23 cent die je dan weggooid kom je ook wel weer overheen Ik denk dat zodra ik nieuwe testen nodig heb (ovu of zw) dat ik die eens ga proberen. Voor 23 euro kan ik me er geen buil aan vallen denk. En de ovu testen werken sowieso volgens degene die met de tip kwam
@ Dreamer: die testen zijn echt mega goedkoop! Daar moet je zowat een lade voor vrij maken in een kast hahaha. Het zijn er nogal wat!
Een vk doet pas wat als je zwanger bent. Zolang de testen negatief aangeven heb je dus niks aan een vk. Je kan altijd de dokter bellen en je probleem uitleggen. Misschien mag je dan wel een bloedtest doen.
dat geld kan me niet veel schelen maar de teleurstelling vind ik erger. hou het maar gewoon bij mijn cb digaal haha wel handig dat ze er zijn hoor die goedkopen
Ik heb gelijk gekeken wat geweldig! Echt een super leuk idee! Liefs Debby Ik had het nog over die M&M site...
@ bos: het is wel jammer dat die digitale test zo duur is en dat je die strips die je erin klikt niet als navulling kunt kopen. Je moet gelijk weer zo'n duur pakket kopen
Ik heb ook 3 digitale liggen, maar die gebruik ik pas zodra ik een streep heb op een goedkope test Om nu elke maand 20 euro uit te geven voor 3 testen is me wat te gortig Die klap alsie negatief is komt toch wel, of ie nu 23 cent koste of 7 euro.
Ja, das wel echt ideaal ja! k hou t in mnachterhoofd voor als k weer door mn voorraad ben! Hoest met jou verder, Dreamer? Als tekenen van zw.schap of ongi?
ja dat is balen he. ze hadden de gewone cb zo moeten maken dat je die ook in dag ding kan doen. misschien moet ik eens een brief schrijven naar cb dat ze daar niet zo goed over nagedacht hebben. als ze dat zouden doen zouden ze denk ik meer verkopen.