Nou ik denk dat ook altijd hoor.. Waarom gaat het bij anderen net zo makkelijk als brood kopen... Goh ik wil een kindje,... gelijk zwanger pffffffff
Met welke merk test hebben jullie een test gedaan? Normaal nam ik die van de kruidvat maar heb sinds kort Sensitest Zwangerschapstest dipstick.
Ik heb de kruidvat dipsticks liggen. Nog nooit gebruikt dus geen ervaring mee. Pakje normaal de gewone testen
Ik gebruik ook die van kruitvat. Zijn geen dipsticks Maar je moet 4 druppels urine met een pippetje op het test 'rondje' laten vallen.
van morgen heb ik getest met eigen merk van de Apotheek ik heb ook wel eens die van matcare gehad, ik heb wel eens gelezen dat daar veel meiden over te spreken waren..
Geduld... heb ik ook niet. Heb deze week al 3 keer getest aangezien mijn test 4 dagen voor NOD getest kon worden. Dus afgelopen zondag, dinsdag en vanochtend allemaal negatief ...
Balen is dat he Hoop dat je of heeeel snel positief test! Of anders dat je ongi snel komt en dat je cylces netjes blijft! Maar we gaan voor het eerste natuurlijk!
romy: net wat zegt zwanger zijn zou het leukste zijn natuurlijk maar als dat niet het geval is... dan maar een regelmatige cyclus want van een onregelmatige cyclus daar word je echt gek van...
Jaa daar kan jij over meepraten zo te zien Gebruik jij ovutesten of tempen om te weten waar je aan toe bent?