en nu is het gewoon afwachten, geen afspraak, geen onderzoek naar je cyclus niks? wat een botte lummel zeg. was een man zeker. die weten echt niet wat een vrouw voelt.....
Alsje het niet vertrouwd kan je altijd een bloedtest bij de huisarts laten doen. Maar .. het is zo enorm zeldzaam dat een test niet posi uitslaat als je wel zwanger bent, dat ik de reactie wel voor kan stellen. Al kunnen ze het best wel even anders brengen, ja toch!
Wat een eikel joh! Wat schiet je daar nou mee op? Nou, hoop dat er snel duidelijkheid is voor je, positieve test of ingi, dan kun je in ieder geval vol goede moed op naar de volgende ronde! ik duim voor je, meid! Lekker ff eruit, t is nog mooi weer! Ff je hoofd leeg maken in de frisse lucht! Liefs
hoi dames ik ben al weer een tijdje niet geweest, zo veel pagina's verder zijn we nu, kga niet alles teruglezen nog zwangeren? of iets anders wat ik gemist heb? ik ben zelf nog steeds niet ongesteld, heb vorrige week donderdag een test gedaan, negatief. heb ook egt niet het idee dat ik zwanger ben dus ik wacht maar gewoon af...maarja het duurt zo lang! dan ga je toch twijfelen... kwil gewoon graag snel ongi worden, of 9 maanden niet. maarja aangezien ik niet van dat laatse uit ga, gewoon snel ongi worden, zodat we echt kunnen gaan beginnen... groetjesssss
Ik heb gisteren trouwens 10 ooievaars gezien he! Al tellen er 2 niet echt mee, die zaten in een kooi in een park Maar die andere 8 zaten elk apart op een lantaarnpaal bij de A4! Heel mooi om te zien, 8 lantaarnpalen na elkaar een ooievaar Ik dacht dat ik gek werd, maar mn man zag het ook
Balen dat je cyclus niet meteen op gang is Sanne! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Och och och, ik schaam me de ogen uit de kop vandaan wat sommige mensen toch durven uit te kramen denkend dat ze gelijk hebben. Mensen die een meisje van 15 betichten van kinderlijk gedrag en niet nadenken .. wat een taal ze zelf wel niet uitslaan is natuurlijk heel volwassen. Bah wat vies zeg. Heb net maar even gereageerd in het topic, want het gaat me nu wel erg ver. Hoop voor de ts dat er snel een slotje op komt, want hier zit ze toch ook niet op te wachten lijkt me Bah me hond liet een scheet ale:
Het is inderdaad een man. En ook al heeft hij misschien gelijk, hij zou het wel wat vriendelijker kunnen brengen. De huisarts van een vriendin had tegen haar gezegd dat sommige mensen nooit echt positief testen. Maargoed ik wacht gewoon af. Nieuwe ronde nieuwe kansen... Ik hoop maar dat mijn ongi nu gewoon snel komt. Is daar tenminste duidelijkheid over..
Hoi, Zijn er nog wat ontwikkelingen hier. Zijn er al testers die posi hebben getest? Ik heb vandaag m`n starters pakket van babyboomshop binnen gekregen. Ik wil denk ik donderdag ermee gaan beginnen. Vroegste cyclus van 24 dagen dan zou m`n vroegste ei eventueel zaterdag kunnen komen. Dan begin ik wel goed denk ik he? Of niet dames die ook ovulatie testen gebruiken? Ik ga dan elke dag testen na m`n werk, dus dat is ongeveer half 5. Dan drink en plas ik niet meer vanaf half 3 en is mijn plasje goed op sterkte. Ik vind het wel erg spannend, mannetje ook trouwens hoor. Er wordt hier nu veel over de testen enz gesproken. Allemaal nieuw voor ons. Iedereen een fijne avond. Ik heb eerlijk gezegd helemaal niets gelezen vandaag dus weet niet wat er speelt vandaag in de club. Dus belangerijke dingen hoor ik graag. Groetjes Wendy
Je mag vanaf half 1 dan niks meer drinken en niet meer plassen, anders is je urine helemaal niet op sterkte Zeker niet midden op de dag. Dus vanaf half 1 niks meer drinken, anders is het zonde van de testen! En ja, donderdag is vroeg genoeg. Je zal wat testen nodig hebben, maar je weet dan als het goed is wel wanneer je precies moet klussen @Sammie: ik ben maar even naar buiten gevlucht Tis een echte vent, na zn avondeten gaat ie op de bank liggen ruften
wat voor topic heb jij gevonden dan? ik heb gister ook twee ooievaren gezien hopen dat het geluk brengt
Hahahahaha Is dat Jack eigen ofso Mijne doet dat ook, dan staat ie zelfs nog met zn koppie boven zn bord en dan zie je m echt zn nek strekken tijdens die boer Gekke beessies hebben we
Moet je 4 uur van te voren stoppen met drinken en plassen? Jemig dat is nog langer. Dacht dat 2 uur lang genoeg was. 2 uur is al echt een opgave voor mij. Ik moet elke half uur wel plassen. BBrrr nou ja we zien wel hoe het loopt, ik ga wel m`n best doen.
Ja 4 uur ja. Staat ook in de bijsluiter als het goed is Ik red het meestal maar 3 uur hoor, maar als ik het 4 uur red, dan zie ik wel een duidelijkere streep dan bij 3 uur. Dus het heeft wel nut.
hallo allemaal Zo mnoet nog terug gaan lezen hoor maar wilde ff laten weten dat ik er weer was Me mannetje is lekker aan het koken, dus kan zo gelijk aanschuiven heerlijk! Heb vandaag de dokter gebeld, mag gelukkig gelijk langs de gyn! Zowiezo voor onderzoek naar waar de pijn van blijft en mag gelijk me temp kaartjes mee brengen, ivm raar ei deze maand en de ha vond mijn lf nu toch wel aan de korte kant worden, dus was volgens hem net zo makkelijk als daar gelijk naar gekeken kan worden Vind het fijn dat ik zo serieus word genomen, en ook al ga ik voor niets, ben ik er toch weer ff gerust op dat alles goed is! Nou ik ga ff bijlezen, wilde ff laten weten dat ik er opgelucht ben!
Dreamer, De mijne doet het precies hetzelfde boven het bordje boeren,en als ze een scheet laat is het net een fluitketel, en dan gaat ze in de lucht ruik en aan haar reet en dan begint ze hard te flappen...
Oh oh oh, echt te erg voor woorden hoe erg mensen zijn zeg (lees maar eens in zwanger worden over meisje van 15 die zwanger wil worden, maar een eerlijke mening vraagt .. pagina 7) @Wendy: ik doe het met mn 2e plas. Dus niet mn ochtendurine, maar die erna. Ik kan meestal rond 11-12 uur testen. Of als ik om 5 uur snachts nog heb geplast doe ik het rond 8-9 uur. @Sterretje: wat fijn dat de huisarts je serieus neemt meis! Hoop dat de gyn je kan helpen @Sammie: haha mijne gaat altijd achterom kijken van wie deed dat? Prachtig die beessies