Pff we dachten hier wat stink het naar poep in huis en ja hoor de kat aan de diarree en is hij wezen sleden over de grond.... ale:
Heej zonnetje, welkom hier! Ook jij hoort hier bij hoor! Het is allemaal heel erg spannend... hebben we bijna allemaal last van. Mijn spiraaltje is 1 september verwijderd en afgelopen vrijdag voor het eerst ongi geworden. Dus nu gaan we voor het echie! Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Liefs
tuurlijk ik denk dat ik wel voor iedereen mag spreken als ik zeg dat iedereen welkom is hier... 1ste ronde voor jullie?
Ja, 1e ronde.. Vind het fijn dat ik er nu met mensen over kan praten. Heb het in de thuis front nog niet verteld (alleen mijn vriend weet het dan samen besloten haha) liefs
welkom zonnetje! jeetje zeg wat een discussie met dat meisje van 15. af en toe die reacties. bah bah.gemeen hoor. hoe is het verder met iedereen? grtz
gemeen he. laat ze iemand van hun eigen leeftijd afzeiken (sorry voor mijn woordgebruik) hier op een hoop onzekerheid en ongeduld alemaal goed. ik heb het idee dat ik het deze maand allemaal extra spannend vind omdat mijn gevoel heel anders is......
Wacht liever tot dat ik zwanger ben... Straks wil het niet (laten we hopen van wel ) en dan vraagt iedereen steeds hoe gaat het? Lijkt me niet erg leuk dan.. En jullie wel thuis front verteld? Ben een beetje nieuwsgierig, maar welk meisje van 15?