ik moet gaan, maar kom hier zeker vaker.. Kan ik er tenminste over praten... Bedankt allemaal voor een goed gevoel!
wij hebben het vorige maand verteld toen het mis is gegaan. ook omdat we een bekende tegen kwamen bij de vk en mijn schoonouders wonen in een dorp waar nogal gerodelt word dus wilde we het zelf vertellen en niet dat ze het van een ander hoorde bij het topic zwanger worden is een meisje van vijftien die zich schaamt omdat ze graag een kleine wil.
Ik houd het voor vanavond weer even voor gezien! Ik hoop dat het vage streepje wat ik nu zie inderdaad betekend dat ik zwanger ben! Morgenochtend ga ik weer testen. Als het zo is, heb ik echt zo'n "zie je wel?!" reactie voor de gyn whahaha. Maar ik houd jullie op de hoogte! Veel kletsplezier nog en alvast slaap lekker voor straks xx
sorry dames maar jullie gaan heel snel...wij willen weten wat het word maar moet daarop nog wel zker 4 weken w8ten...
je kunt het al zien op week 16 maar dan met je wel mazzel hebben.. oja dreamer ik heb even op dat vrouwke gereageerd die over leeftijdsverschillen babbeld....
Ben ik alweer @lynn: Hey een zwangere, leeeeuk! Gefeliciteerd @Sammie: Oh bah! Heb het hier ook wel eens gehad, en stinken pfff.. @Zonnetje: Leuk, nog een nieuweling Zijn er hier trouwens mensen die temperaturen? Als het deze ronde niet raak is wil ik dat eens proberen. Ik twijfel namelijk altijd of ik mijn eisprong voel of dat het toch mijn darmen zijn... Maar als ik die grafiekjes zie, lijkt het me nogal ingewikkeld
waarom krijg ik het altijd voor elkaar om mensen aan te trekken die niet normaal kunnen reageren..lees topic jong meisje
haha ik heb het gelezen. ze moest je wel hebben he haha sommige mensen zijn gewoon nogal snel op hun tenen getrapt. ik heb ook even mijn ongezoute mening achtergelaten. dacht als we toch bezig zijn met zijn alle kan mijn mening er ook nog wel bij.
@ bos: mijn man is 28 en ik 24 dus zoveel is dat niet hoor hij is alleen gewoon heel jong voor de eerste keer vader geworden en daarom had hij ook nog wat koudwatervrees... maar inmiddels is dat dus 10 jaar geleden! ps typ zo verder want weet anders niet meer wie ik moet antwoorden
oh dat valt inderdaad wel mee haha. niet dat het uit maakt hoor als hij wel een stuk ouder zou zijn. ben alleen nogal nieuwschierig aangelegd haha