Hey allemaal, Hoe gaat het? Ik las net dat iemand een vaagje streepje op zn zwangerschapstest had..wat super,alvast gefeliciteerd. Ik wacht nog met testen tot mijn NOD denk ik....als ik het volhou ...Wanneer testen jullie altijd? 4 dagen van te voren of echt op de dag van je NOD? Ik las net ook de topic over dat meisje van 15...volgens mij zijn er in een dag 100 opmerkingen geplaats ofzo hahaha wat een gedoe
nou he bos. ik vind haar zelf ook te jong maar moet ze zelf weten. als ik haar zou zijn......mijn moeder ziet me aankomen. ik geloof dat ze me gelijk in een klooster stopt ha ha
Ik wacht tot 2 dagen na mijn NOD, bijgeloof... Als ik eerder test brengt dat ongeluk Niet dat het werkt, want ik ben nog niet zwanger
haha mijn moeder ook denk ik. ik vind haar ook te jong maar er zijn genoeg jonge meiden die wel voor een kind kunnen zorgen (oke die zijn ouder dan 15 ) en genoeg oudere meiden/dames die er niet voor kunnen zorgen dus het zegt ook allemaal niet zo veel.. maar ze moet het allemaal zelf weten. ik denk dat ik het huis op zijn kop had staan als ik thuis zou vertellen dat ik bewust zwanger was op mijn 15de
Ja haha het is echt moeilijk he...ik heb zo een test online besteld mat care en daar kan je al 4 dagen van te voren mee testen...maar ik denk dat het beter is om te wachten. En Bos: denk je dat je zwanger bent deze maand? heb je al voorgevoelens?
ha mama1987 flink aan de klus dus zie ik. even een vraagje............ ik heb vanaf zaterdag al last in mijn onderbuik. als ik buk maar ook als ik naar de wc ga. echt een gek gevoel alsof je heel erg spierpijn hebt zo een beetje. kennen jullie dat?
nou ik weet niet of het een voorgevoel is of gewoon heel veel hoop.... ik heb wel wat dingen die ik vorige keer ook had maar kan ook toeval zijn.... maar vorige keer testen ik 6 dagen voor NOD positief en vanochtend was hij negatief dus heb nu weinig hoop meer terwijl er nog niks zeker is.... maak mezelf lekker gek zo haha
Misschien..ik heb zelf ook last vanaf dag 21 van mijn cyclus last van pijntjes en trekkerig gevoel in mijn baarmoeder..maar ook last van bruine afscheiding (IEHHLL) het zou een innesteling kunnen zijn...of gewoon voorbereiding op je maandelijkse pijntjes
Jaja Agneta Ik heb dat ook wel eens maar dat zijn dan mijn darmen, daar heb ik namelijk regelmatig last van... Hopelijk heeft het bij jou iets met zwanger worden/zijn te maken
Ja ik denk dat het dan ook verschillend is natuurlijk per zwangerschap, maar succes iedergeval m het wachten tot je NOD...lijkt echt zo een eeuwigheid
ik heb het ook al een week. maar ook af en toe misselijk (maar misschien wel gewoon schijnzwanger) en als ik eet is het weer over.... had vandaag ineens heel erg bloedend tandvlees toen ik met een stokje tussen mijn kiezen zat. heb ik normaal nooit maar kan ook toeval zijn. dat je van zulke kleine dingen grote onzekerheden kan hebben he. wou dat ik net als mijn vriendin gewoon na 8 weken er pas achter kwam.... maakt het wat minder onzeker
nee geen blaasonstekeking die heb ik al vaker gehad. dit is anders. het voelt zo stijf. (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven). en dan meer aan de rechter kant een beetje bij mijn rechter eierstok. daar zat ook het grote eitje zei de gyn.
klopt en misschien is mijn cyclus wel van slag en duurt het gewoon nog langer. voor mijn vmk was ik ook 18 dagen overtijd en ben nu uitgegaan van een cyclus van 28 dagen omdat ik dat ook had met mijn vmk.
Ja heb ik dus ook, misschien niet misselijk , maar wel bloedend tandvlees van de week terwijl ik dat echt nooit heb. Ik moet bekennen is ben al een keer zwanger geweest, dat eindigde in een mk. Maar toen kwam er ik pas achter toen ik 8 weken zwanger was..ik was wel al 3 weken constant misselijk en mijn borsten waren echt super gevoelig en redelijk groot geworden. Maar ik was toen wel gewoon ongesteld geworden, niet zo erg als normaal, maar ik zag het als afscheiding. Toen ik maar eens ging testen, zag ik gelijk 2 streepjes hoefde geeneens te wachte en de volgende dag moest ik constant naar het toilet rennen. Maar bij 10 weken had ik een mk. Dus ik verwacht niet echt dat ik wat voel de eerste weken....maarja he tis natuurlijk per zwangerschap anders...
sorry was bedoeld als grapje. bedoelde dat hij vast gesprongen was en dan zo hard dat het een explosie was (ze vertelde dat er een groot ei zat namelijk)