Ik heb het andere topic nog niet bijgelezen, maar zo te horen hier is er alweer een hoop gebeurd daar. @Agneta: ik heb altijd pijn voor mn ei en als die gesprongen is is het over. Misschien is je ei dus nog niet gesprongen? Of misschien heb jij extra last omdat het een opgewekte eisprong is? Het zal iig te maken hebben met je ei dus dat is goed Tempen is niet ingewikkeld. Je tempt voordat je opstaat elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip. Na je ei zal je vanzelf een hogere temp opmerken en in het grafiekje is dat ook heel duidelijk te zien. Ga nou even t reltopic bijlezen
haha een eiexplosie zou kunnen. ik hoop het. de gyn zei dat we vrijdag zaterdag en zondag moesten klussen. hebben we dus gedaan,maar denk je dat we vandaag ook nog even moeten klussen voor de zekerheid?
ok, jullie typen me echt te snel hoor hihi ff kijken wat ik nog onthouden heb van de laatste 20 paginas @Linda85: die m&m dingen zien er echt super uit! heb ff gegoogeld en ik kon dit vinden over wat wel en niet te eten en het stelde me wat gerust. http://www.medicinfo.nl/%7B44a1c079-e1d ... 37f683f%7D komt wel betrouwbaar over vind ik en ik als chocolade verslaafde schrok wel ff las ook dat iemand een vaag streepje zag, ik hoop dat het is wat we denken dat het is verder is mijn mannetje vandaag ziekjes, hij is dan echt heel zielig aan het doen, mannen grrr hihi nee hoor, vind het altijd wel lief als hij zoveel aandacht wil, normaal is hij daar te macho voor wie heeft er hier allemaal al aan familie enzo verteld dat jullie bezig zijn? ik heb iedereen wijsgemaakt dat we in januari pas stoppen met de pil, alleen mijn beste vriendinnetje weet t! dus hopelijk lukt het al voor die tijd, maar goed ga er maar niet vanuit.... ga nu zometeen hoe word ik mama in amsterdam zuid kijken, weet je wel dat programma met bridget maasland, kijken jullie dat ook?
wat rot dat het mis is gegaan. het is inderdaad elke keer weer anders. het kan zijn dat je nu wel vanaf het begin af aan misselijk bent enzo... geduld is een schone zaak (ben ik daarom zo lelijk haha)
oh ja en dat topic over dat meisje, sommigen gaan echt te ver met hun reacties. Ik heb geprobeerd wat zinnigs te typen, maar wat heeft dat meisje eraan om te horen dat haar vriend strafbaar is... niks toch? moest ik ff kwijt
het ei zal wel de gewone grote hebben maar de follikel ( het eiblaasje) waar het ei in zit die was erg groot. weten jullie hoe lang het duurt voor het ei gaat innestelen als het bevrucht is. want dat ze de pijn wel niet zijn denk ik
daar heeft dat meisje helemaal niks aan inderdaad en als ze dat wil weten vraagt ze daar wel om wij hebben het pas verteld toen het mis is gegaan tegen de ouders en mijn zus wist het al vanaf het begin. 1 stel vrienden hebben we het verteld omdat zij zwanger zijn en opmerkingen gingen maken die te pijnlijk werden zoals : zijn we jullie voor en nou zijn jullie de volgende zeker. verder heb ik twee collega's in vertrouwen genomen toen het mis was omdat ik niet lekker in mijn vel zat en niet helemaal bij mijn werk was.
Ja dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken Maar die gast die zo tegen mij zit te schreeuwen daar wil dat dus niet snappen. Ik heb de mods daar gevraagd om te waarschuwen want het meisje had er helemaal niks aan zo. Ze hebben na mn bericht toen ook meteen ingegrepen. Jammer dat sommige o zo volwassen mensen dat niet ter harte nemen he Sommige mensen willen nou eenmaal graag hun mening als dé waarheid hebben he De jongste zijn de wijste zo wijst dat topic uit
je hebt mijn hyves dus oordeel zelf. haha (oh en morgen komt de fotograaf op mijn werk vreselijk was het alweer vergeten maar mijn collega moest mij er nog even aan herinneren op msn zucht...)
Dat is wel goed van je dat je dat hebt verteld...je hebt dan echt die steun wel even nodig..en als jeje niet zo fijn voelt merken mensen dat en dag gaan ze alleen maar gissen wat het is (vooral op j ewerk he)
Wij hebben aan niemand wat verteld! (behalve aan de duizenden dames van dit forum dan ) En we gaan ook niks zeggen totdat we een eerste goeie echo hebben gehad Heel moeilijk! Zeker nu met mn ziekte. Niemand snapt wat de impact daarvan is, omdat niemand weet dat we bezig zijn om zwanger te worden en deze ziekte daar dus alle invloed op heeft. Plus dat we naar de gyn moeten in het ziekenhuis (gelukkig dezelfde dag als naar de internist ) en kan daar gewoon niet over praten. Best zwaar hoor! Maar gelukkig is er het forum met dit topic waar allemaal superdames zitten
dag dames hier net trug van weekend weg heerlijk was het, ga nu lekker naar bed en lees morgen wel wat trug, maar is er nog posi nieuws? of belangrijkste dingen? zwangeren? tot morgen xxx
@Bos: Kom op, het is maandag dan heb je dat soort dingen niet in de gaten @Nicole: Mijn ouders weten wel dat we niet zo heel lang meer willen wachten, maar ze weten niet dat we al bezig zijn. Mijn nichtje weet het, omdat die net moeder is en ik haar kan bestoken met allerlei vragen en mijn collega, omdat ik niet op tijd was met het wegklikken van zw-pagina En ja, ik kijk het programma van Bridget ook. Leuk! Knap dat zoveel mensen het helemaal voor zich kunnen houden! Ik moest laatst 3 drogisterijen af voordat ik mijn foliumzuur kon kopen zonder bekenden in de buurt
dag meisjes! Ik las iets over een licht streepje. Wie? Hier nog geen ongi. Verder ook niks behalve (2! ) gespannen tepels en droge ogen