Haha ik ken dat..toen ik voor mijn vorige zwangerschap een zwangerschapstest moest kopen had ik hem bij de hema gekocht...Kom ik bij de balie om af te reken..zegt die vrouw zo achter de kassa.. NOU SUCCES HEE Wat het ook wordt en als je het wilt....Ik stond daar echt zo snel weggerend hahaha Nu heb ik ze maar via internet besteld
Echt maar 2? Weet je het heel heel zeker? @Mama: ja leuk he al die winkels afgaan voor een test of foliumzuur? Mn zusje had van het jaar een pot foliumzuur op de kast gezet om weg te gooien (nog helemaal nieuw en dicht dus) Ik heb het toen stiekum gepakt zonder dat iemand het door had Dus de eerste pot met 150 tabletten had ik al in de kast staan En de 2e heb ik tussen de potjes vitamines gezet in een winkel waar ik niemand kende Haha heel erg dat stiekeme gedoe
@agneta: heb je gelijk maar even een tik gegeven op hyves. weet je gelijk wie ik ben (de linkse op de foto)
@Dreamer: Ik stuur ook regelmatig mijn vriend op pad voor dat soort dingen, die rijd dan vanuit zijn werk lang een onbekende drogist Hoe komen jullie trouwens aan die mooie banners?De mijne is zo saai
Klik maar op de mijne. Of op wie zn banner dan ook. Dan kom je vanzelf op de site waar diegene zn banner heeft gemaakt en kan je er zelf ook 1 maken
Ik ga ff de tassen uitladen. Heb boodschappen gedaan vol diepvries producten. En daarna braaaaf afwassen. Daarna kom ik hier weer kletsen