Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Vrijdag 16 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Donderdag 19 Februari 2009. Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 252 dagen te gaan. Je hebt 86% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Woensdag 14 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Donderdag 19 Februari 2009. Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 252 dagen te gaan. Je hebt 71% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF
@romy: heb tot nu toe nog helemaal niks gedaan om te weten hoe of wat wilde het eerst gewoon zo proberen.... ik ben 1 keer naar de gyn geweest omdat ik veel last had/heb van me buik... daar kwam uit dat ik spatische darmen heb, me eirestokken zien er wel goed uit daar hebben ze gelijk naar gekeken. Als ik nu ongesteld wor dan wil ik gaan tempen en me slijm bij gaan houden.. @debora over wie gaat het? hihi ik ben wel blond
Het ging over mij haha Fijn te weten dat het het er van binnen iig allemaal mooi uitziet! Meiden ik ga jullie verlaten, ga maares t 1 en ander in huis doen
Werkse! Tsja...is idd balen...ik baal helemaal niet zozeer van de negatieve test van gister, maar meer van cyclus...die is hoogstwaarschijnelijk een beetje uit balans zeg maar...
Zo oma is ook weer bijgelezen @Jewel: ik snap dat het makkelijker zou zijn als de kids fulltime bij jullie zouden wonen. Snap je nee en ja dus wel. @Alle testers van vandaag: jammer dat ze allemaal negatief waren Had toch goede hoop zo met alle kwaaltjes die jullie hebben. Hopelijk testen jullie over een paar dagen allemaal wel positief! @Alexia: jij komt het dichtste in de buurt bij mij zo te lezen En jij maakt taarten he .. kom maar brengen hoor De tijd gaat snel nu he! Eerst is het nog anderhalf jaar en voor je het weet nog maar anderhalve week! Weet er alles van Ik denk dat mn ongi echt over is nu Vandaag echt helemaal niks meer. Dus echt maar 3 dagen en dan zeer weinig. Weet nou niet of ik er blij mee moet zijn of niet Ben t niet gewend zo en had t totaal anders verwacht. Maar als dit mn ongi is voortaan .. dan ben ik blij! Ow ja, mn temp was vanmorgen weer 36,1 dus normaal voor dag 4 lijkt me. Geen idee waarom mn temp gisteren zo hoog was, maar zal wel een uitzondering zijn ofso. Werkse @ iedereen die aan het werk is
Dat is inderdaad wel jammer. Hoop echt alsnog dat iedereen hier zwanger is.. Ben alleen bang dat dat het niet zou worden deze keer. Zou wel wat zijn als iedereen heel laat pas posi test
Haha ja en dan had ik alleen alles van vanmorgen om bij te lezen Maar mn laptop is een beetje op zn eindjes en doet er echt heel lang over om een nieuwe pagina te openen, dus duurt extra lang. Moet een nieuwe kopen, want mn msn doet t ook al niet meer (kan mn laptop niet meer aan, zo erg is het al ) Maar ben zo bang voor een miskoop ofso! En een miskoop van zoveel geld zit ik niet zo op te wachten natuurlijk, dus durf niet zo goed een nieuwe te bestellen...