Goedemorgen allemaal! @Nen: Ik zou toch maar even naar de dierenarts gaan, heeft ie ook koorts? En succes met testen! Ik ben alweer op mijn werk, stiekem even hier kijken . Wordt vandaag een druk dagje Eerst werken tot 17.00u, dan snel de hond uitlaten, koken en eten en dan oppassen op de 3 kindjes van mijn nicht. Die zijn 5, 3 en 1 jaar. Dus ik hoef me geen seconde te vervelen
morge, Ook ik weer aan het werk dus stiekum ff aan t gluren of er al zwangeren zijn. Nen nog getest? Zo spannend. Vanochtend bloed gaan prikken om te kijken of mn eisprong goed was. krijg pas de uitslag als ik weer naar de gyn. moet. (wat dus inhoud dat ik dan op dag 3 van mn ongie zit) Fijne dag vandaag!
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Al testers? Hier weet ik het niet meer... temp gaat weer naar beneden, bmm is laag en hard en verlies geen eggwhite meer... Heb wel pijnlijke tepels die ik altijd heb na een eisprong... Maar dacht gister avond om 23.45 mijn eisprong te voelen omdat ik links onder ineens een paar seconden steken kreeg... maar wanneer gaat mijn temp dan omhoog? Morgen pas?
even over je pup, las dat ie aan de diarree is, probiotica helpt erg goed, gewoon bij de drogist te verkrijgen.
goedemorgen dames, hier weer heerlijk geslapen en net wakker, wij zijn weer volop aan de klus, want mijn ei kan of morgen of vrijdag zijn, ligt aan de cyclus. wel irri, nu moet ik uitgaan van de kortste en de langste cyclus. gelukkig zit er maar 2 dagen tussen. maar toch. gelukkig is het klussen erg lekker, en zeker in het nieuwe bed. xxx
hoi hoi hier nog even een berichtje van mij.. nog steeds niet ongesteld... hopelijk komt het snel...heb van die dingen gelezen dat meiden wel 3 maanden niet ongesteld werden...hopelijk word ik het toch echt binnekort.. mn bmm staat nu heel hoog wel nog steeds wat open. weet niet of dat nog wat te betekenen heeft..? najaaa groetjesss
oww haha er gaat nu ook iemand voor mij pendelen kben benieuwd zou zo leuk zijn...als het dan ook echt uit komt denk ik xx
Ik voel vanalles in mijn buik, hopelijk is het mijn eisprong. Dan hebben we perfect geklust en des te eerder kan ik testen @Mac: Vervelend is dat hé, ik weet ook niet of ik nu 26 of 29 aan moet houden. Dus dan nog maar wat vaker klussen, is geen straf hoor @Sannehai: Leuk, wie gaat er voor jou pendelen?
jojo gaat voor mij pendelen kben echt benieuwd hoop dat ze snel terug antwoord dan weet ik ut hahaha kword dr haast zenuwachtig voor, en wie weet komt het wel niet eens uit...maar goed.. hopen is altijd leuk
ik hoop ook voor jou dat het je eisprong is, egt goed dat je dan perfect hebt geklusd ik heb buikpijnen en hoop dat mn ongi nu echt gaat komen! haha dit zal w.s. de laaste x zijn dat ik op een ongesteldheid hoop hahaah Hopelijk teminste
Zuurtje gaat voor mij pendelen, ik hoop dat ze dan zegt dat ik al zwanger ben Hoop dat je ongesteldheid doorzet Sannehai, des te eerder kun je verder of je moet nu al in verwachting zijn, dat is natuurlijk NOG beter
Goede morgen allemaal! @dreamer, balen dat je test negatief was zeg, maar je weet het he, heet kan nog steeds! Wat teovallig trouwens, ik mag ook de 10de naar de gyn, kunnen we samen! Hoe laat moet jij? @ryanne, spannend zeg, de uitslag! Nou misschien hoef je wel helemaal geen ongi te worden hoor, en ben je gewoon zwanger! @mac, gewoon lekker wat extra klussen, nooit verkeerd toch? Wij zijn zover al dat we het gewoon zowiezo omd e dag doen vanaf dat ik ongi ben geweest, weten we zeker dat we het ei niet missen @sannehai, wat leuk dat er voor je gependeld gaat worden, toch altijd leuk om te zien, wat er uit gaat komen! En dan maar zien of het gaat kloppen! Hier verder een rustig daagje, lekker uitgeslapen, lekker uitgebreid in me eentje ontbeten, en nu lekker ff niets doen Straks heel het huis doen, dus ff moed verzamelen
@mama ja haha dat zou nog beter zijn maar daar ga ik niet van uit, dus dan maar hopen op die ongi! haha ik hoop ook voor je dat zuurtje zegt dat je al zwanger bent.. ben egt benieuwd wat ze voor mij gaan pendelen... toch gewoon leuk om te horen. oww ik heb een berichtje ga gelijk kijken vertel het zo!
En wat zei ze? Ben ookwel nieuwsgierig geworden hoor! Heb ff gekeken en zag dat zuurtje weer pendeld, dus heb er ook maar een aangevraagd nog, ben erg benieuwd of de derde ook hetzelfde gaat zeggen, had nu natuurlijk 2 keer een pendel voor november! Spannend!
hihi kijk maar naar mn naam hopelijk is het zo! agja we zullen wel zien, moet mezelf er niet op vastpinnen natuurlijk.
oww spannend sterretje, zou wel heel tof zijn als er 3 mensen hetzelfde zeggen, dan heb je toch echt wel het idee dat het zo zou kunnen zijn!
Oeh dat gaat ook al opschieten! Wat snel heb je ook een antwoord zeg! Ik hoop voor je dat december uit gaat komen hoor! Er zijn erbij die kloppen, maar ook helaas niet, dus het blijft echt afwachten, maar het is wel gewoon leuk om naar uit te kijken vind ik!
ja dat vind ik ook het zou gwoon echt leuk zijn als het zo zou zijn.. maarja je weet nooit of het uit komt nee. had zelf ook al bedacht dat het wel heeel leuk zou zijn dat ik b.v. met kerst wat leuks te vertellen had. tis nogal een minder leuk jaar geweest en dit zou nou net weer wat vreugde kunnen geven. maar goed we zullen gewoon afwachten. ja ik las dat jojo had gezegd dat zo zo weer ging pendelen dus dat je een privebericht kon sturen als je dat wou, dus dat heb ik gelijk gedaan. weet niet of ze het nu nog doet maar.. wie weet....kan je het ook nog ff vragen
@Lauhren: ik vind je ovu test weer niet positief. Je T is lichter dan je C en dat betekend negatief. Ben je bang dat je ei nog niet is geweest? Of probeerde je een soort van zw test te doen? @Nen: en en en en en? @Ryanne: jij gaat gewoon zwanger zijn hoor Dus dan hoef je die uitslag ook niet te horen @Sterretje: ik moet al om 8.15 uur in het ziekenhuis zijn *slik* Dat betekend om 7.15 van huis af en ik wil niet denken aan hoe vroeg de wekker moet op de vrije dag Goed dat je het vroeg, want ik dacht dat ik om 8.30 er moest zijn, maar is dus een kwartier eerder Hoop dat onze gyns aardig zijn en ons meteen gaan helpen! Ik moet diezelfde dag om 11.45 ook naar de internist, dus wordt een lang dagje ziekenhuis Wat moet je dan precies vragen aan Zuurtje als je een pendel wil? Het is bij mij net als die maansteen, ik geloof er niet in, maar grijp nu toch alles aan Ik zit vandaag op 11 DPO en mn temp is het hoogste van mn hele cyclus. Nog steeds vage pijntjes bij mn bm. Zo blijf ik hopen natuurlijk
ik heb gewoon een pb gestuurd naar jojo en gevraagd of ze voor mij wil pendelen en als ze dat wilt of ze nog speciale dingen wilt wete, toen stuurde ze dat ze het wilde doen en dat ik ik moest sturen wat ik precies wilde weten, ik stuurde dat ikw ou weten wanneer ik zwanger zou mogen raken, of het een jongen of een meid zou worden en of alles goed zou verlopen, geen mk ofso. en toen stuurde ze haar antwoord terug.