@dremer, oh ook al zo vbroeg, ik moet er oom 9 uur zijn, vond ik al heel wat! Kwart over 8 is helemaal vroeg! Ja een hele dag voor jou zo in het ziekenhuis dan zeg! Goed dat je temp nog zo hoog ois, dat geeft toch weer wat hoop! Op welke dag zakt jou temp altijd? Voor je ongi of als je het pas bent? Ik geloof ook eigenlijk er niet in, maar wil alles ook proberen, heb zelfs een maansteen gekocht dit weekend, kan vast geen kwaad, hopelijk alleen maar geods doen! @sannehai, jojo staat niet bij het lijsjtje nee, maar gewoon proberen kan altijd antuurlijk! Kon ze ook van die mk kijken wat jij vroeg?
Normaal gaat mn temp vandaag al zakken als ik mn andere lijstjes kijk. En morgen zou die dan onder de coverline moeten komen. Heb nog nooit eerder zo'n hoge temp gehad op dag 11 iig! En al die rare steekjes geven toch wel hoop he, dus denk niet dat ik morgen volhou om niet te testen Zeker niet als mn temp morgen ook nog hoog is! Ik ga zo die zuurtje eens een pb sturen dan. Geeft zij ook zo snel antwoord of alleen die jojo? Heb jij zuurtje gevraagd of jojo Sterretje? Ik draag mn maansteen nu al een maand denk. Had m na mn vorige ei gekregen van mn schoonmoeder, gereinigd en omgedaan. Met de afgelopen volle maan opgeladen, dus nu mn eerste echte volle ronde. Maar de volle maan was al wel na mn ei, geen idee of dat wat uitmaakt Wat ik al schreef, geloof er niet in, maar grijp toch alles aan
@dreamer, bij zuurtje duurde het een paar dagen voor ik antwoord had, jojo heb ik net pb gestuurd, maar die schijnt al sneller antwoordt te geven
Ik had eerst naar zuurtje een bericht gestuurd, nu ook maar naarr jojo82, kijken wanneer ze reageren nu dan he! Mijn andere pendels, had ik al een tijdje van andere die het nu niet meer doen @dreamer, wat goed da tje temp zo hoog blijft zeg, die steekjes zeggen ook wel wat hoor, gewoon morgen testen als je temp hoog blijft, hoop zo dat je zwanger bent, hoef je ook neit zo vroeg meer op hihi! Of wel kun je gelijk de beeb zien op de echo
Ik denk dat ik sowieso naar die afspraak moet, of het nu raak is of niet. Ik zal onder begeleiding van een gyn moeten bevallen en waarschijnlijk nog een keizersnede ook. Weet alleen niet of een kinderwens gyn hetzelfde is als een zwangerschapsbegeleidings gyn zeg maar. @Agneta: ik zwanger worden bij wie gelooft er in een naald aan een touwtje, pagina 24 ofso staat Jojo82. Ik heb haar net een aanvraag gestuurd. Wanneer ik zwanger raak. Of de zwangerschap goed zal verlopen (dus geen mk of vroeggeboorte) En of ik een jongen of meisje krijg. Nu nog even zuurtje opzoeken en haar ook die vragen stellen. En dan merk ik wel of ik antwoord krijg en zo ja wat de antwoorden zijn Ben vroeger door mn moeder gependeld, maar door een opruimbui van mn vader is het papiertje weggegooid, dus weet helaas die van mij niet meer. Meen me iets te herinneren van jongen en meisje, maar dat weet ik dus niet meer zeker! Bij mn nichtje is het alvast niet uitgekomen. Die zou 4 jongens krijgen en ze heeft een jongen en een meisje tot nu toe.
nu al antwoord trug van jojo82 in november zal ik zwanger zijn van een jongen en een meisje een tweeling dus. nou ben benieuwd.
Hier ook al antwoord vna jojo82! Wat is ze snel zeg! Het gekke is, ik heb dus nu mijn derde pendel op november 2008! Zou dit dan miscshien toch uit gaan komen?
Ik heb ook al antwoord En het antwoord bevalt me nog goed ook Waneer raak ik zwanger? oktober 2008 Verloopt de zwangerschap goed? ja Krijg ik een jongen of een meisje? jongen Ik heb zelf namelijk heel sterk het gevoel dat wanneer ik zwanger raak, dit van een jongen zal zijn. En met het antwoord of de zwangerschap goed zal verlopen ben ik helemaal blij natuurlijk Het kan dus niet over mn vorige zwangerschap gaan. En .. het betekend dat wanneer ik nu niet zwanger ben, dat het volgende ronde wel lukt Ondanks dat ik er dus niet in geloof ben ik wel heel blij met dit antwoord en hoop ik heel hard dat het uitkomt natuurlijk (al mag september ook wel )
Ik heb ook gevraagd ivm mjn 2 mk of het deze keer wel geod zal gaan, daar komt ook uit dat ik deze keer wel een geode zwangerschap zal hebben! Stemt me helemaal gelukkig, tot november kan ik nog wel wachten hoor! Wel grappig, aols het allemaal gaat kloppen, worden we hier rond dezelfde tijd allemaal zwanger, gezellig!
Ik wilde nooit een pendel doen, omdat ik heel bang was dat ik als antwoord zou krijgen dat ik onvruchtbaar zou zijn... Of dat de pendel pas megaver weg aangaf ofso. Als ik in mei te horen had gekregen dat ik pas in oktober zwanger zou raken, denk dat ik gek had geworden En nu zou ik dolblij zijn met oktober! Hoop dat onze pendels uitkomen en dat we allemaal een gezond kindje mogen krijgen!
Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen getest en die was dik vet negatief Een wit vlak met 1 donkerpaarse streep.. Bah. Met mijn pup gaat het weer helemaal goed. Hij eet, drinkt, poept etc normaal dus wat er gister verkeerd in was gegaan, zal er gisteravond wel uit gekomen zijn.. Ik ben maar blij dat het weer god gaat! Misschien ga ik ook maar eens een berichtje sturen om te laten pendelen. Ik ben erg nieuwsgierig. xxx
Balen dat ie toch negatief was Nen Gelukkig wel fijn dat het met je pup weer goed gaat! Zielig he als ze zo ziek zijn.
Ja echt zielig. Ik heb een golden retriever en dan kijkt hij me aan met die trouwe ogen en dan laat hij zijn oortjes zo afhangen.. Ik had bijna de neiging om beneden op de bank te slapen, mocht er wat gebeuren dat was ik in de buurt! Maar gelukkig is hij weer lekker levendig Dat werd om 6:15 al duidelijk :s Kan ik vast wennen aan korte nachten hahah x
wij hebben ook een golden, de eerste weken dat we hem hadden, is ie ook flink ziek geweest. ook diarree enzo, nu nog heeft ie gevoelige darmen en huid. maar het gaat allemaal goed. hij wordt in oktober 2 jaar echt een schat.
Die van mij heeft ook wel een gevoelige huid. Steeds veel roos. Maar het schijnt dat je hem dan schapenvet moet geven bij zijn eten. Ervaring mee? Die van mij is nu bijna 1 maanden oud. Hij is van 1 juni. Echt een doerak op dit moment, maargoed dat is een fase waar we even doorheen moeten. Verder is hij echt een poppie. Ik zal binnenkort eens foto's van hem in mijn album zetten