wat kunnen jullie lekker vroeg terecht in het zh. Ik altijd pas vanaf 9.15 wat dus inhoud dat ik altijd onder werktijd moet gaan. Mn baas vroeg vorige week of het wel goed met me ging dat ik zo vaak naar het zh moest (had alleen gezegd dat ik moest en niet waarom) Heb het hem toch maar verteld.
Hoe gaat de eimelodie? En wat zingen we dan? Ei, ei, ei en we zijn zo blij want mama1987 heeft haar ei en dat vieren wij
haihai.. Ik ben 21 jaar en ben op mijn 20ste ook begonnen om zwanger te proberen te worden.. Ik ben nu in rond 8 en hoop dat het deze ronde raak is.. ik had op de dag van mijn innesteling een beetje roze bloed verloren.. misschien dat dat een teken is Moet er niet te veel op rekenen dat weet ik maar ik hoop het gewoon zo. Heb dit onderwerp niet helemaal teruggelezen maar das ook onmogelijk want zijn 873 pagina's. Ik wens jullie allemaal heel veel sucses om zwanger te worden en hoop dat over 9 maandjes de ooievaar bij ons allemaal langskomt.. Liefs suzanne
Ik moest al bij de gyn lopen door een ziekte en nu door de ziekte van Graves erbij al helemaal. Mn kindje kan ook een schildklierafwijking krijgen. En als het kindje een struma heeft net als mij (verdikte schildklier, die zit in je keel) dan moet ik verplicht een keizersnede. En door mn andere ziekte (zeer breekbare botten, ook erfelijk) zal ik waarschijnlijk sowieso een keizersnede moeten. Ik zal dus geen vk zien helaas.
@suus welkom hier pas wel op hoor, want het is erg verslavend hihi. laten we hopen dat je roze verlies een goed teken is
ik hoop het ook.. heb alleen helemaal geen andere symptonen ofzo.. maar gewoon rustig afwachten maar he zullen het wel zien over 2 weekjes.. @ nen87: Leuk liedjes trouwens moet je eens zingen tijdens het klussen.. misschien dat de zaadjes daardoor beter gaan zwemmen haha @ mac: ben nu al verslaafd aan het hele forum al.. baal gewoon dat ik zo moet werken
@Suus: je zit op dag 18, nog 11 dagen van je nod verwijderd en je zegt nu al dat je roze bloed verloren bent op je innesteldag? Op welke dag heb je dan je ei gehad als ik vragen mag? Want als ik het zo lees gok ik eerder op roze bloed bij je ei. Innestelen gebeurd 'gemiddeld' 7-10 dagen na je ei. Ik lees net dat je bij de pendel van Zuurtje je naam moet opgeven? Ik heb dat niet gedaan Wist dat niet.
@Suus: Welkom! Hopelijk is het raak @Nen: Ja, dat is em! Die houden we erin! Als een soort van regendans @Dreamer: Wat vervelend zeg maar wel beter dat je goed in de gaten wordt gehouden! @Suus: Als ik dat voor de mijne ga zingen zwemt er helemaal niks meer
@ dreamer: Weet niet precies wanneer ik me ei heb.. Heb heel onregelmatige cyclus.. van 24 tot 31 dagen.. Wacht wel rustig of of ik ongi word.. @mama1987: denk het trouwens ook niet nee.. haha.. niet echt romantisch om dat te zingen tijdens het klussen Tot overmorgen of morgenavond allemaal.. moet veel werken vanaf nu
Ik ga er weer vandoor meiden. Ff hond uitlaten, boodschappen doen en daarna even aan de studie... Geen zin in, maargoed duty calls! Tot snel! (waarschijnlijk vanavond alweer haha) xx
Heb net voor mezelf gependeld: Wat is ja: streep Wat is nee: rondje Ben ik nu zwanger: hij bleef stil hangen Raak ik in oktober zwanger: rondje Zal ik in juni bevallen: rondje Zal ik in juli bevallen: streep Zal de zwangerschap goed gaan: rondje Krijg ik een meisje: streep Krijg ik een jongen: groot rondje Dus ik raak in oktober zwanger van een jongen en het zal goed gaan. Precies wat Jojo82 ook al voor me had gependeld Nu ben ik helemaal benieuwd of het uitkomt!