ja ik heb wel teruggelezen maar niet echt heel erg goed denk ik. ik heb ook ergens gelezen welke jojo er pendelt maar ben het weer vergeten maar wil het wel graag weten dus als iemand het mij kan vertelen graag....
Ik heb de 2e (en laatste) pendel ook binnen: in december zwanger van een jongen. Alleen .. in het topic zegt ze dat je je naam in het bericht moet zetten. Dat had ik niet gedaan (bericht kwam pas later dan mn pb) en toch een uitslag. Ach ja. Ik zie het toch allemaal vanzelf wel Sterretjeeeeeee laat ons niet in spanning zitten! Ik krijg zo'n naar gevoel nu je wegblijft. Hoop dat alles goed is met je zus en de beeb meis. @Sammie: jojo82 ofso. @Bos: slijm tussen ei en nod is normaal ja. @Lauhren: hoe temp jij? Want 0.8 omhoog ineens lijkt me niet best. Weet je zeker dat je niet ziek bent? Volgens mij temp je in je mond of niet? Zo ja, volgende ronde in de kont tempen, want mond is niet betrouwbaar
Is er ook een speciaal topic waar de namen van de pendelaars in staan? Of weten jullie nog wat namen? Ik ben namelijk benieuwd of er veel dezelfde dingen uit komen.
pendel van zuurtje zegt: november/meisje ik krijg in totaal 3 kinderen en de zwangerschap zal goed verlopen en ik krijg een gezond kindje ben benieuwd wat jojo zegt. vorige keer was mijn pendel ook al nov/meisje
alleen zuurtje staat bij het pendelen. (bij de lounge staat bij informatie : pendelen: verder staat er niemand bij
haha leuk eh dat pendelen hahah @mama ik zie dat ze voor ons hetzelfde hebben gependeld hopen dat het klopt, zijn we saampies zwanger hoop trouwes dat het voor iedereen klopt en uitkomt... zou leuk zijn ik hoop het ook echt voor mezelf maarja... wie weet is het allemaal onzin...haha agja... nog steeds hier geen ongi te bekennen, wel buikpijnen enzo gehad vandaag, maar nog steeds nix nix nix grr laat het nou maar komen!
Ehm .. het is nu september? Hoe kan 7 dan geluk brengen als ze dan al in ronde 9 zou zitten? Snap ik t niet of heb je weer zo'n moment
nee dan zou het toch ronde negen raak zijn. September is voor mij ronde zeven, oktober ronde acht en november ronde negen. of reken ik nu fout?
Je kijkt niet scheel, je denkt alleen een beetje loenzig Het is nu september, ronde 7. De pendels zijn voor november ... Ja, valt het kwartje al?
Oh sorry, dan begrijp ik het verkeerd dat pendelen. De maand betekent dus dat je die maand zwanger wordt. Tis dat mn haar bruin geverfd is haha
Nee niet eens zozeer aan bevallen. Maar meer dat je nu zwanger zou kunnen zijn en dat in nov blijkt dat het een meisje is. Whahaha dat slaat eigenlijk ook nergens op. Ik heb er gewoon niet goed over nagedacht Op lucky number 9!