vandaag zat ik bij het 3+ groepje. normaal zit ik op de verticale groep. vanaf volgende week hebben we video hometraining op het kdv. heb jij dat weleens gehad? zoja hoe was dat? grtz
Dat zou echt mooi zijn. Dit is de eerste ronde zeg maar. Maar ik heb haar niet mijn echte naam gegeven. Eerder in dit topic las ik dat dat wel gevraagd werd.
Whahaha er viel net een stuk appel uit mn bakje. Mn hondje pakte het stukje, zag je hem echt heel moeilijk kijken en kauwen .. spuugt ie t stukje weer uit Appel is dus niet lekker vind ie Das mooi, want hij mag helemaal geen menseneten
wij konden gelukkig wel buiten spelen Pfff altijd stressen met een fotograaf op het kdv Ik had vandaag weer een pfff dagje wat kunnen sommige collega`s liegen dat ze zwart zien .
drie maandagen komen ze op de groep en iedere leidster wordt 10 minuten gefilmd over hoe de interactie is met de kids. daarna krijg je een evaluatie van een halfuur over wat je goed doet en wat je nog kunt verbeteren. dus ben benieuwd......
Dreamer, Mijn jackie eet als we aardappelen eten met de pot mee... Maar ik doe de pc uit, spreek jullie morgen. Alvast Welterusten!
hey melanina, das erg verevelend.zo heb ik er ook 1 rondlopen. en dan doet ze net of ze nergens niks vanaf weet ofzo. erg krom... grtz
tja sommige vrouwen maar ja ik vind dat erg onredelijk omdat ik altijd wel de waarheid spreek al zou die nog zo bot zijn
@melanina: vreselijk zulke collega's. is dat een naaste collega? @suusje: lijkt me wel erg leerzaam. leuk idee. @sammie: truste @nen: ik heb mijn naam ook niet gegeven? heeft ze ook niet op gevraagd. maakt dat uit dan denk je?
Ik denk niet dat het iets uitmaakt, maar ik had gelezen dat meiden hun naam moesten geven dus vandaar..
Bos nee geen naaste collega gelukkig en er is zelfs sprake dat ik waarschijnlijk over geplaatst ga worden Maarja ff donderdag afwachten
Ja. Ik vroeg haar wat dat pendelen in houdt enzo en hoe dat werkt. Dat heeft ze terug gestuurd en toen heb ik gevraagd of ze het voor mij wil doen, maar daar heb ik nog geen reactie op.