ik heb mijn naam wel gegeven maar krijg elke keer een ander antwoord.. een vriendin van mij heeft ook laten pendelen door verschillende mensen en dat is achteraf ook helemaal verkeerd uitgekomen.. Ze hadden zowiezo de verkeerde maanden.. En ze zeiden ook dat ze eerst een jongen en dan een meisje.. maar ze heeft eerst een meisje gekregen en daarna een jongen..
Het geeft ook helemaal geen zekerheid of wat dan ook. Maar ik vind t wel grappig om te kijken of het klopt
ik ga er ook niet vanuit dat het klopt maar vind het wel leuk om te horen wat ze pendelen. soort nieuwschierigheid wat in me zit.
ja dat is ook wel leuk.. maar wilde er alleen mee zetten dat je er absoluut geen rekening mee moet houden omdat het dus niet klopt en niks wil zeggen
nee ik zou het niet willen maar er is teveel gebeurt om nog door te vechten en ik wil even geen stress hebben. Heb nu me prive leven op nr 1 staan
is het gelukt? ik zal mijn lief bedanken die heeft namelijk ff gekeken voor je want ik heb geen verstand van dat soort dingen
Heb zuurtje gevraagd of ze kon pendelen wanneer ik ongi zou worden. (@suus, ik weet dat het niet echt superbetrouwbaar is, maar wel leuk om te kijken of het klopt ) Volgens haar pendel is dat donderdag...
Goedenavond allemaal Hoe gaat het hier, hebben er nog wat mensen voorde NOD stiekem getest? OF nog steed in afwachting
nou bij mij zegt de pendel gewoon vrijdag de NOD en ze kreeg door dat de cyclus gewoon weer terug is naar 28 dagen. maar ja was vergeten mijn banner weg te halen dus daar kunnen ze natuurlijk ook naar kijken. mmmm....
volgens zuurtje zou ik in oktober zwanger worden en al uitgerekend zijn in mei 2009.. Dat is wel heel kort.. 7 maandjes zwanger dan maar:O