ik heb 9 juli mn laatste pil geslikt en na mn ontrekkingsbloeding heeft het 43 dagen geduurd voordat ik zelf ongi werd. dus dit wordt ronde 2 voor mij. ben nu na 25 dagen netjes ongi geworden dus. en jij?
heb et ook een paar keer laten doen maar begin er steeds minder in te geloven.. kijk maar naar mijn uitslagen: zuurtje: zwanger in oktober 2008 uitgerekend 1 mei 2009 bevallen dmv een keizersnee totaal 3 kids: j m j alies05: wanneer ben ik zwanger? oktober 2008 van jongen - Wanneer ben ik uitgerekend? bevallen rond 3 juli- Hoe ga ik bevallen? via keizersnee - Hoeveel kinderen ik uiteindelijk krijg? 3- En of ik jongens of meisjes krijg? jongen, meisje, jongen jojo82: - wanneer ben ik zwanger? november 2008 - Wanneer ben ik uitgerekend? augustus 2009 - Hoe ga ik bevallen? natuurlijk. Geen keizersnee - Hoeveel kinderen ik uiteindelijk krijg? 3 kids - En of ik jongens of meisjes krijg? 2 boys 1 girl - Welk geslacht heeft de baby van nov? jongen ladyjoey: December 2008 zwanger Augustus 2009 bevallen Keizersnede 3 kinderen Meisje, meisje, Jongen Beetje veel verschil tussen al die dingen:S
Zou ze dat doen denk je? Als ik inderdaad donderdag de krijg, heb ik deze maand de perfecte cyclus van 28 dagen...
Eind juli heb ik mijn Nuvaring uitgedaan en dit is nu mijn 2e ronde De 1ste maand was mijn cyclus 28 dagen, heel netjes. En nu deze maand heb ik een week na mijn ovulatie last van bruine afscheiding. dus wacht het wel af tot mijn NOD
weet niet. ik wilde mijn banner weg halen maar was vergeten mijn profiel aan te passen. als ze het had gezegt zonder banner had ik er meer in geloofd dan met banner. nog steeds niks van jojo gehoord? haha die heeft het hardstikke druk nu met ons. @agneta: lukt het allemaal
hey meiden, ik ga ervandoor.morgen om 6 uur weer op. kom donderdag pas weer kijken want heb morgen na het werk ook nog een vergadering. ben van half 8 sochtens tot half 11 savonds aan het werk en zie er wel een beetje tegenop eerlijk gezegd. zal blij zijn als het donderdag is... truste allemaal. grtz suus
zo jeetje wat een lange dag zeg. duren de vergaderingen altijd zo lang bij jullie. wij zijn altijd om negen uur klaar. succes.... en slaap lekker
meeste klachten zitten tussen de oren denk ik.. ik heb ook elke maand klachten.. dan denk ik nu zal het wel raak zijn en dan toch weer ongi :S
misschien in mijn documenten en dan in downloads en anders nog een keer downloaden en dan op uitvoeren klikken ipv opslaan.
ja inderdaad. zal wel tussen mijn oren zitten maar bij alles wat ik voel maak ik mezelf helemaal gek haha. zou toch leuk zijn als het nu raak is.......we hebben wel erg ons best gedaan en volgens mij ook echt goed geklust.