Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Al testers? Nou hier nog steeds geen ei.... heb wel weer hele erge buikpijn en bmm is weer zacht dus hoop dat hij nu wel een deze dagen komt...
@sammie nou je ei gaat er aan komen dan hoor waarschijnlijk! Zet m op meid, verder dansen! @ryanne, hoe is het met jou vandaag, alles goed? @laurhen, ben benieuwd of je pendel uit gaat komen hoor! Zou geweldig zijn! Voor de gene die gister zagen over mijn pendel, ik had het helemaal fout gelukkig! De echo was prima, het hartje klopt! Dus alles helemaal goed! @dreame,r hoe was je temp vanmorgen? Heb je nog getest? Moest vanmorgen aan je denken toen ik om 7 wakker werd, dus heb ff voor je mee geduimt! Hier vanmorgen mijn pendel van zuurtje ook terug gekregen, en het word wel steeds gekker! Ook zij zegt zwanger in november, alleen dan van een tweeling, 2 meisjes! Ik vind het wel een beetje gek worden, 4 mensen die allemaal hetzelfde zeggen!?!? Zou er dan toch iets van waarheid in zitten?
Sterretje, Gelukkig gaat alles goed met je zus en de kleine! Nou maar hopen dat de pendels gelijk hebben en je inderdaad in November zwanger bent! @ Iedereen, Mijn duimen draaien overuren voor diegene die gaan testen aankomende tijd!
@ Sterretje: Fijn om te horen dat alles goed is met je zus en het kleintje! En 4x november kan gewoon niet missen Ik heb pas één pendeluitslag binnen Ben benieuwd naar die van jojo! Hier op kantoor ging net het brandalarm af, een herrie schrok me rot Was dus de laatste keer dat we op kantoor hebben gerookt. Maakt het stoppen weer wat gemakkelijker
Oh dat brandalarm is nit normaal nee, zo hard altijd! Jullie zullen wel geschrokken zijn ja haha Jojo was bij mij heel snel gister hoor, had haar nog maar net gemailt en kreeg al een reactie terug! Ben benieuwd of er bij jou ook hetzelfde uit gaat komen mama! Hier ga ik echt nog in novmber geloven ook hihi En als ik het dan toch voor het kiezen heb, doe me dan de laatste pendel maar, een tweeling, lijkt me altijd zo leuk!
heb net de pendel terug van zuurtje en er kwam uit In oktober zwanger van een meisje het komt gezond ter wereld! dat betekent dat het in onze eerste ronde al raak zou zijn, dat zou wel prettig zijn met mijn ongeduldige persoonlijkheid maar goed, zal er mijn hoop maar niet op vestigen! hihi ben benieuwd naar de pendel van jojo heb net trouwens mijn internist aan de lijn gehad en die zei dat ik helemaal niet moest stoppen met de imuran (medicijn tegen ziekte van Crohn) en dit terwijl hij de vorige keer zei van wel. Ik legde dit aan hem voor en toen zei hij "als we dat afgesproken hebben, nou ja stop dan maar" dat is toch vaag? voor mijn gevoel is het veel beter om te stoppen maar ja nu zegt hij dit weer. Als mijn Crohn terugkomt tijdens de zwangerschap moet ik meteen aan de prednison en dat lijkt me helemaal niet goed! dilemma's dilemma's. Ik besprek het zometeen gelijk met mijn man, maar denk dat ik het zelf al wel weet.... stoppen lijkt me toch beter voor de baby
@ Ster gelukkig dat de echo goed was! Mijn pendel van Zuurtje was zwanger in september 2008 van een 2-ling. 2 jongens De reactie van Jojo kwam nog mailde ze me. Dat zou dus betekenen dat er een dubbel wonder is deze maand. Ben benieuwd volgende week...
Hier alles goed Ster wachten duurt lang maar heb het zo druk dat de dagen toch wel snel voorbij gaan. Ben al op de helft
wow ryanne, dat ziet er goed uit voor je dan! en een tweeling, dat zou ik echt super vinden. Jij ook?
ik zou eraan moeten wennen. Maar zou er wel heel blij mee zijn, vooral omdat we meer dan 1 kindje willen.
@Sterretje: Een tweeling is idd leuk, wel druk! Wij zouden lichtelijk ruimtegebrek krijgen bij een tweeling @Nicole: Vaag verhaal idd van je internist. Misschien kun je eens een andere arts bellen en zijn mening vragen? Mijn oude buurmeisje had ook Crohn en die moest wel stoppen met haar medicijnen tijdens haar zwangerschap, al is dat natuurlijk bij iedereen verschillend Ik heb zojuist aan een collega/vriendin verteld dat we bezig zijn voor een kindje. Moet er met iemand over kunnen praten en zij zit de hele dag naast me Ze was heel enthousiast en kon niet wachten op het goede nieuws en ze dacht dat vriendlief en ik super ouders zouden worden. Altijd leuk zo'n reactie! Ben namelijk een beetje bang voor negatieve reacties omdat we nog jong zijn, in de ogen van veel mensen waarschijnlijk TE jong... Hebben jullie dat ook?
@ryanne, nou dat zou super zijn, gelijk zwanger nu en nog wel van een tweeling, het wachten word nu vast nog spannender voor je de aankomende week! @mama1987, ik was toen ik de eerste keer zwange was ook wel een beetje bang dat de reacties niet leuk zouden zijn, en dat ze ons te jong vonden, Maar eignelijk iedereen vond het super, alleen bepaalde mensen, waren wel jaloers en dat was wel heel vervelend, die reageerden heel stom, of gewoon helemaal maar niet Nou ja, ik maak me er nu niet druk meer om, moet je ook niet doen hoor Jullie weten dat je er klaar voor bent en er voor wil gaan, dus dat is het enige wat belangrijk is toch? Ik ben er weer ff vandoor, krijg zo visite Ben er denk ik eind van de middag nog wel even!
@Sterretje: ohh wat fijn dat de echo goed was @Lauhren: je moet niet ineens midden in je cyclus van temp manier gaan veranderen. Zo krijg je valse uitslagen. Ik zou gewoon de hele cyclus onder je oksel tempen dan (ook al is dat de meest onbetrouwbare manier die er is voor je bbt ) Maar niet nu ineens anders gaan tempen, dan kan FF je volgende ei ook verkeerd gaan zetten namelijk. @Ryanne: zou nog een 1-eiige tweeling worden dan ook bij je Wel gaaf als het uitkomt Jij bent de eerste in de pendellijst zeg maar, want niemand anders had september. Dus geef ons hoop! @Nicole: mijn advies: pas stoppen als je zwanger bent. Dadelijk ben je een jaar bezig voordat het raak is. En de eerste weken kan het geen kwaad. Je hebt nog geen bloedband de eerste 6 weken. Dus stoppen bij een posi test is vroeg genoeg dan. Of de meds moeten zeer schadelijk zijn voor een vruchtje van 4 weken? Maar dat is mijn advies iig. Ik zou ook wel een tweeling willen Jongen en meisje Maar ook hier zou het wat krapjes worden dan Mn temp was vanmorgen nog steeds hoog! Nog nooit zo'n hoge temp gehad op de dag voor mn nod. Normaal zit mn temp nu al onder de coverline, maar nu staat ie er huizenhoog boven Ik heb natuurlijk getest En ik zie wel iets, maar wel zo licht dat ik het niet positief noem. Is niet op de foto te krijgen, dus dan is het er ook niet ( in my opinion ) Ik merk morgen dus wel of ik ongi word of niet! En zo niet, dan ga ik vrijdag weer testen. Maar .. ik zit nu pas op dag 25 van mn hele cyclus. Dan zou ik dus 3 weken en 4 dagen zwanger zijn als ik nu posi zou testen. Is wel heel vroeg om posi te testen he Pas op zondag zou ik 4 weken zijn dan. Ik merk het morgen allemaal wel.
goedemiddag hier, net uit mn werk, dus nu lekker relaxen. hier nog nieuws? gister had ik eigenlijk geen zin om te klussen, en mn mannetje ook niet echt, maar hij nam wel het initiatief om toch te klussen, hij zei: anders komen er geen kindjes... hihi zo lief, daar maak je toch zin voor...
Dreamer, Mijn duimen draaien overuren, hoop dat je ongi weg blijft en dat je vrijdag dik positief test!
Pff, wat kunnen 28 dagen lang duren hé... Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Maar dat valt niet mee @Sterretje: Ja, dat is ook zo. Maar het liefste heb ik natuurlijk dat iedereen enthousiast en blij is. Maarja, dat heb je waarschijnlijk nooit, ook niet als ik 26 zou zijn @Dreamer: Spannend! Ik ga heel hard voor je duimen @Mac: Haha, heel herkenbaar