@dreamer Mijn duimen gaan overuren voor je draaien! Vind het zo super spannend voor je..! Hoe gaat het verder met iedereen.. mannetje was weer weg, maar komt morgen weer thuis.. We gaan auto's spotten.. ga eerst maar even een visje klaar maken..en de katjes eten geven! Heb last van mijn onderbuik.. weet niet hoe het kan..:s..denk door de ongi..of mijn darmen zijn nog steeds in de war...
dreamer ik ga heeeel hard duimen, hoop t zo voor je! Zo sammie.. Lekker dan. Maar leuk dat je zusje gaat stoppen (wel jong ) zijn jullie straks samen zwanger. Mijn zusje wilt ook maar wacht toch echt ven, eerst school en een baan. Mijn nod was 23 september Nog niet getest, ik wacht lekker. Veel te bang dat ik posi test en weer een vmk krijg.. Weet iemand dit? Paar dagen geleden was mijn bmm open. Nu 1 dag na mn nod bijna geheel gesloten, héél hoog (kan er met mijn middelvinger niet bij) en naar achteren gekeerd (normaal voelde ik m in t midden en nu voelde t alsof ik in t verkeerde gat zat ) Véél doorzichtig slijmverlies en vanavond witte sliertjes. Vandaag gewerkt en bij mn paard geweest. Kwam thuis, afwas gedaan, eten klaar, heerlijk zo'n vent!
hee meiden, Ik heb even bijgelezen. Helaas nog geen nieuwe positieve testen zie ik... Misschien morgen! Ik ben zelf nog steeds niet ongi. Heb wel best last van mijn bm vandaag, dus misschien komt het wel. Ik had het laten pendelen en toen werd gezegd dat het morgen zou komen. Wie weet.... Ik ga nog ff aan de studie. Alvast een fijne avond en weltrusten! xx
Tnx voor het duimen dames Hoop dat het helpt! Morgen zal ik sowieso niet testen, dus als ik niet ongi word, dan ga ik vrijdag testen. Ben benieuwd Meisje: geen idee hoe of wat, maar aan je bmm kan je niet voelen of je zwanger bent of niet. Gewoon lekker niet doen dus
hoi meiden hoe is het hier? ngo geen zwanger jammer. @sammie: wat las ik gaat je zusje ook stoppen? wat leuk (of was het zus sorry ff vergeten) @heeft iemand nog wat van daisy gehoord. ze had een bloedtest laten doen en zou volgens mij gister al de uitslag krijgen. @hier last van mijn rug dus denk dat mijn ongi wel komt morgen of overmorgen. jammer maar helaas.. verder nog nieuwtjes?
ga lekker het blok kijken, voelde me echt ellendig nadat mijn internist zo raar deed vandaag. Lekker vroeg mijn bedje in....
oh ja ik ging gisteravond ook nog even pendelen voor mezelf met een ketting en mijn ring eraan. nou op een gegeven moment zei hij op alles ja haha ik vroeg wat is nee: streep ja: rondje ben ik zwanger: nee word ik dit jaar nog zwanger: nee word ik volgend jaar zwanger: ja daarna nogmaals ben ik zwanger: ja word ik in oktober zwanger: ja word ik in november zwanger: ja word ik in december zwanger: ja is mijn vader erg ziek (hij krijgt morgen bloeduitslag naar aanleiding van zijn klachten) : ja nou over dat zwanger worden/zijn klopt niks van natuurlijk en van mijn pa hoop ik dat hij ook ongelijk heeft. heb nog niks gehoord van jojo! ben benieuwd wat die pendelt.
Hoi meiden kom weer even kijken hier. Nog geen positieve testen las ik. Dreamer gaat overmorgen testen begreep ik? Verder nog iets bijzonders gebeurt de laatste tij?
Matta, Een internist houd zich bezig met het voorkomen, diagnosticeren en behandelen van ziekten van de inwendige organen... Bos, Ik heb ook niks meer gehoord van jojo... Iedereen, Ik doe de pc uit en spreek jullie morgen alvast welterusten!
@ Nicole, wat vervelend dat de internist zo raar tegen je deed. Denk je eindelijk je 'plan' op orde te hebben (stoppen met med., zwanger worden...) maakt hij je op deze manier in de war! Ik hoop dat de huisarts je meer duidelijkheid kan verschaffen en je ook gerust kan stellen! xx
Zo.. weer bijgelezen. Ben blij dat ik me bij jullie heb aangemeld t is een gezellig clubje zo @Stefanievos: Wat leuk dat je al een dochtertje hebt! Ben je nu bezig voor een tweede? @Dreamer: Ohneee, dus mijn vriend heeft zijn zaadjes het afgelopen weekend verzopen met zijn 6 pilsjes? *Gaat een hartig woordje met hem spreken* @Sterretje: Hmm, volgens mij is dat idd heel normaal. Ik heb het namelijk ook met een vriendin en een nichtje waarvan ik weet dat ze ook bezig zijn. Ook omdat ik zo bang ben dat ze mijn namen inpikken haha Ik duim iig heel hard voor je @Sammie: haha jij bent helemaal erg voor zover ik weet wil mijn broertje van 18 nog geen kinderen en mijn schoonzus en schoonbroertje ook niet. Die wonen ook allemaal nog bij hun ouders, dus kan het me niet voorstellen @Dreamer/Sammie: ik wil ook wel in het lijstje, mijn NOD is 8 oktober, 4e ronde @Meisje87: Zie dat je ook een paard hebt, leuk! Wat voor iets heb je? Ik heb er op het moment helemaal geen zin in en doe dus ook schandalig weinig met mijn paard gelukkig loopt ze van zonsopgang tot zonsondergang met haar vriendjes op de wei. Dus ze verveeld zich niet Enne, wanneer je wil je gaan testen? Ben erg benieuwd @Dreamer nog een keer: Dan hoop ik vrijdag op een mooie foto van een positieve test @Bos: Balen zeg, dat je ongi eraan ziet te komen. En hoop dat je pendel uitslag betreft je vader niet klopt Ik durf dat soort dingen niet te vragen, bang voor antwoorden die ik niet wil horen Volgens mij heb ik vandaag mijn ei gehad, heb flinke steken linksonder in mijn buik gehad. Dus volgens mij verschuift mijn NOD dan ook een dag toch? Nog een dag langer in spanning zitten . Achja, het komt zoals het moet komen .
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Dreamer83, 5e ronde 26: Bos, 7e ronde 30: Kristel86, 9e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@ mama1987: haha nou ik geloof er niet meer zo in hoor dat bier slecht is voor de zaadjes. de mijne mag gewoon drinken want twee vrienden van ons drinken elke dag en in het weekend soms best veel en hun hebben beide hun vriendin zwanger gemaakt en bij 1 van de twee zelf door het rubbertje heen dus straf hem niet te hard haha. heb je wel geklust gister als je denk vandaag je ei gehad te hebben.
nou meiden ben mijn bed opzoeken want ben vannacht wakker gehouden door de muggen. ben vanaf 2 uur aan het vangen geweest en heb er in totaal 10 gevangen poeh... ga nu bijslapen fijne avond en slaap lekker vast.