Nou, als het deze ronde niet raak is ga ik hem toch straffen haha. Ja, we hebben gister geklust en daarvoor ook dagelijks De om de dag tactiek werkte vorige maand niet, dus dan dit maar eens proberen
slaap lekker allemaal, ik duik mijn bed ook weer in..! Succes met klussen, voor de mensen die klussen gaan vanavond!
Het is maar stil hier... Ik ga ook slapen! Aangezien ik vandaag mijn ei heb gehad hoeven we niet te klussen en kan ik gelijk slapen
Goede morgen meiden, Hoe is het hier, spannend als ik de NOD-lijst zie. Zie dat ik nog altijd achteraan sta als ik m`n langste cyclus heb. Nu kan ik misschien m`n NOD wel eerder hebben, en kan het dan ook in de gaten houden, vind ik ook wel een fijn idee. Er zijn al enkele dames overtijd en er komen weer testers aan, spannend allemaal zeg. Heb gisteren met mannetje nog gepraat. Ik heb hem gezegd dat ik het zo fijn vind dat hij met mij aan de ovulatie-testen wilde. Toen gaf hij ook toe dat hij het heel spannend vind, is allemaal nieuw voor mij zei hij. Zo lief vind ik dat, als hij zich ook kwetsbaar opsteld. Hij gaf ook meteen aan, nu hoeven we niet tegen heug en meug te klussen, want wees eerlijk af en toe wordt het echt teveel en gaat het pijn doen. Dus wij kunnen nu op streepjes klussen, helemaal top. We kunnen ook tussendoor klussen, maar jullie snappen mijn uitleg den ik wel. Ik heb jojo ook gevragen om te pendelen, heb ook nog geen uitslag van haar pendel. Vind het altijd erg intresant. Ik moet zo weer naar m`n werk. Ik wens iedereen een fijne dag toe. Groetjes Wendy
goeiesmorgens Mmmm nog geen ongi maar vanaf de 22e al een ongi-gevoel. Neem voor de zekerheid toch maar tampons mee..
@Natasssie: Als ik mijn ei heb gevoeld is het toch al telaat? Maar we hebben uiteindelijk wel geklust, dus we zitten altijd goed @Wendy: Fijn dat je vriend zo goed reageert op de ovu testen! En soms wordt het klussen idd iets te veel. Als het niet meer moet is het ook gelijk een stuk fijner Nog 1,5 dagje werken en dan heb ik weekend, heerlijk! Morgenmiddag vrij, denk dat ik maar eens lekker voor mezelf ga shoppen
goedemorgen dames! ik d8 laat ik vanochtend er nog eens een testje tegen aan gooien....hahaha wist heus wel dat ie negatief ging zijn..maar wou het gwoon nog even zeker weten. dom he! zonde van de test eigenlijk maarja....kon mezelf niet tegenhouden.. maar waar blijft die verdomde ongi dan! grrr gisteren na het klussen had ik wel wat meer roze slijm dus ik hoooooop zo dat het er aan komt, maarja nu zie ik al nix meer niets te bekennen. egt mega irri..maarja... we shall see. ik duim ook voor dreamerrr en voor allle andere meiden ofcorse! groetjesss
kzit nu trouwens vlgse mij op dag 38 want had een banner genomen van een cyclus met 30 dagen, klopt dan toch eh?
Goede morgen, iemand al getest? Sannehai, dit is je eerste ronde zonder pil toch? Nog even geduld hebben! Komt goed. Mama, als je voor je ei al voldoende geklust hebt, zou het voldoende moeten zijn. Meisje, dat deed ik ook iedere keer, je weet maar nooit. Toch lullig als je ineens een vlek in je broek hebt.
Goede morgen allemaal.... Hoe is het hier met alle dames....heb niet alles terug gelezen is me toch elke keer teveel hoor! @ sannehai: volgens mij zit je dan idd op dag 38 als je een banner van 30 dgn hebt! ben je aan het wachten op je eerste eigen ongi na de pil? x eva
Eva, die buik was nooit heel mooi plat , maar ik merk nog weinig verschil. 's Avonds is hij iets meer opgezet, maar verder niet. Wacht nog wel even met die foto. Hoe gaat het met jou?
@suhe en evamariah jep eerste ronde zonder pil.... ik weet het.. die kan lang duren..bahbah... ga nu ook echt niet meer testen.. wacht gewoon af... hoe gaat het met je suhe al klachten enal offf valt het mee?
oww trouwes ik lees het nog een x eva mariah, na de pil ben ik wel al een x ongesteld geweest maar dat kwam gewoon omdat ik stopte met de pil zegmaar. de eerste echte keer uit mezelf moet nu komen...
@ suhe...met mij gaat het goed...wel lekker dat je nog niet veel ervang merkt anders moest je al positiebroeken kopen! @ sannehai...je moet gewoon rustig afwachten...het kan wel een poosje duren soms...ik hoop voo rje dat je snel een mooie cyclus hebt!