Sannehai, het kan ieder moment zomaar komen, stop de tampons maar in je tas Helaas kan het soms ook erg lang duren... Je vroeg aan mij of ik klachten heb? Als ik overal op zou letten dan kan ik wel wat dingen vertellen, maar eigenlijk gaat het prima! Gevoelige tepels, moe, stemmingswisselingen, overal aan twijfelen enz, enz. Ik denk dat vriend er mer last van heeft dan ik.
morgen all, Vandaag lekker dagje vrij en vriend begit pas om 18.00 dus heerlijk met zn tweeen. Ik las iets over bier en zaadjes. Het duurt drie maanden voordat de zaadjes ´naar buiten komen´ dus als je nu zou stoppen met bier kan er pas verschil komen na 10/12 weken. Het lichaam heeft er 3 maanden voor nodig om ervoor te zorgen dt de zaadjes goed zijn. Dus t is niet zo dat als je vandaag 6 biertjes drinkt dat de zaadjes dan niet meer goed zijn want die zijn al klaar. Snappen jullie t nog een btje? Dreamer zou vrijdag toch pas testen? @ Natas hoe is t met jou meid? Wanneer echo? @ Sannehai wchten duurt lang he ik ga vriendlief uit bed gooien, wil wat gezelligd gaan doen. Fijne dag
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Hier nog steeds geen ei.... begin me af te vragen of hij überhaupt nog wel komt ... Heb wel buikpijn alsof ik elk moment ongi ga worden zo erg....
hey sammie, ik duim voor je dat je ei snel komt! ik heb eens even gekeken op FF ik snap er nog niet veel van maar hopelijk komt dat nog... maar als het klopt ben ik volgens hun nu heel erg vruchtbaar? maar dat lijkt me toch sterk omdat ik nog steeds op mijn ongesteldheid wacht...:S misschien omdat ik nog niet genoeg dingen heb kunnen invullen? off?
fertility friend met van die temperatuur kaartjes een site die dan aangeeft wanneer je eisprong komt enzo als het goed is en wanneer je het beste kan klussen enal
ja pff behoorlijk en ook allemaal engels, dat kan ik wel een beetje maarja.. ik weet dan ook weer niet wat alles precies betekend enzo hahaha maar ik d8 ik waag me er eens aan maar goed ik snap er dus nog niet veel van.
hee sammie nou hoe kan het als ik heb ingevuld dat mijn laatste cyclus was op 19 augustus ( de eerste dag) en dat ik dus nu op dag 38 zit, ( dat geeft hij ook aan) en dat ik dan dus nu het meest vruchtbaar ben? terwijl ik toch echt zit te wachten op mijn ongesteldheid, je bent toch niet vruchtbaar net voordat je ongesteld word? off ben ik nou echt heeeel dom?
oww juist... nou nee heb niet vanaf het begin getempt khep 1x 1 dag ingevoerd dat ik had getempt en dan toevallig vandaag, maar ga er nu wel mee beginnen. dus vandaar zeker..
ik dacht dan kan ik zegmaar als ik nu ongesteld word beginnen met temperaturen..daarvoor melde ik me alvast aan, maar goed vandaar dus hahaha ik dacht al huh. zal het vanaf vandaag verder invullen en dan zien we wel wat ie zegt. alvast bedankt ik ga dr nu vandoor moet naar mn werk groetjess xxx
@ryanna gaat goed met mij hoor heb maandag me echo eindelijk wel al zenuwen maar gaat helemaal goed komen hoe is het met jou veder?
hee allemaal, Nog geen posi testers zie ik.. Mijn ongi laat ook lekker op zich wachten. Uitgaande van een 28 daagse cyclus zou ik nu op mijn nod zitten. Heb sinds gister wel opeens meer buikpijn, maar nog geen gezien. Ik ga straks maar eens een kruidvat test halen. Maar waarschijnlijk houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek. Zucht..... xx
Vervelend zeg al die cyclussen die in de war zijn! Hier ook nog geen ongi, maar wel een lagere temp, dus hij zal vandaag (of morgen?) wel doorbreken. Ik zie trouwens dat mn banner geen overtijd kent. Ach ja, misschien loopt ie eind van de dag wel weer goed.
In mijn buik gebeuren rare dingen . Ik heb nog steeds kramp links onderin... Al vanaf gistermiddag, kan ik zolang last hebben van mijn ei? Nog nooit meegemaakt!
Ik heb meestal 2 dagen pijn en dan springt ie pas Dus ja dat kan zeker. Ik ga maar vast een megalading chocola inslaan, want als ik ongi word dan ga ik me vreselijk ziek eten aan de chocola! Dan mag het Ik ben helemaal emotioneel door hart in aktie .. zal wel snel ongi worden dus