grrrr ik moet hier nog eten koken, weliswaar niet alleen voor mezelf, maar hebben geen zin om te koken. bij mn vriendin is het nu aan het rommelen in de buik, die was gister uitgerekend, spannend dus. smakelijk allen
over leuke boeken! een beetje zwanger en een beetje mama. HI-LA-RISCH! ik schrok me net dood! Dacht een hoop oud bloed te zijn bij mn slipje. Bleek de schaduw van mn spijkerbroek te zijn. Pfieuw.. Ik heb na t stoppen van de pil een cyclus van precies 28 dagen gehad, van maart tot en met augustus, in augustus een vmk en nu maar afwachten.. Zit nu op dag 31 dus.. (eigenlijk 30 want heb mn ei een dag eerder gehad dus cyclus van 27 dagen)
@ryanne, had het maar gezegd, dan was ik ff 2 uur naar je toe komen rijden om samen te eten @meisje, dus dan zit ej nog wel steeds op dag 31 maar ben je ipv 3 dagen overtijd dus 4 dagenovertijd Wanneer wil je gaan testen? Als je zeker weet dat je je ei toen hebt gehad, is er dus wel een grote kans op...... @mac oeh spannend bij jou dus, weet ze al wat het word? Of nog helemaal een verassing?
Jij dus nog niet, spannend dan voor jou! Maar nee je weet het nooit zeker In mijn omgeving, was er gezegd bij haar dat het een jongetje werd, tot 2 keer toe! De laatste week voor de geplande keizersnede werd er opeens gezegd, ja hoor dat meisje doet het nog prima zo in je buik Huh? Meisje? En aj hoor bij de geboorte bleek het een meisje te zijn! Ga je heel de zwangerschap van een jongetje uit, blijkt het toch een pracht meid te zijn! Sta je raar te kijken dan hoor! Dus nee, nooit helemaal zeker, maar je gaat er toch wel voor 99% van uit als het tegen je gezegd word!
pff net klaar met eten.. Lekker Hongaarse wokschotel met bloemkool/kaas soufflé (vleesvervanger). Normaal eten we vlees hoor maar wouden het eens proberen...
ik durf niet te testen uit angst dt ik een streep extra krijg en weer een vmk krijg.. Misschien morgen, mischien zondag, misschien maandag. Ik kan wel zeggen dat mn bm rommelt alsof ik ongi wordt, maar dat doet ie al sinds maandag en tot nu toe niet doorgebroken
meisje, Je moet testen wanneer je zelf denkt dat je er klaar voor bent. Het is niet altijd zo dat wanneer je weer zwanger bent je weer een miskraam krijgt..
nee daarom.. Hoe langer ik overtijd blijf en ik ben zwanger, hoe groter de kans (voor mn gevoel) dat t goed zit
halo halo allemaal @nicole84 ik hoop voor je dat je gelijk een cyclus van 28 dagen heb, maar ga er niet te veel van uit. ik zit nu ook te wachten op mijn cyclus en zit nu op dag 38....en nog nix te zien.. maar ook niet zwanger. dus kan best wat langer duren allemaal. oww meisje87...spannend.... ik duim voor je! oww en als ik ongesteld ben, dan kan ik Eindelijk ook es op die leuke lijst waar iedereen op staat, want dan kan ik mn cyclus es uitrekenen hahaah xxx
hihi nou volgens de pendel zou het in 1 keer raak zijn, dat betekent dat ik niet eens meer ong. word! lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd, maar bij 3 van mijn vriendinnen en 2 collega;s ging het wel zo, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit spannende tijden voor de dames hier, meisje 87: ik snap het heel goed hoor, dat je er nog even mee wilt wachten. Ik zou het niet kunnen, maar vind het knap van je en denk dat het ook het verstandigst is...
ben net trouwens via dat programma van bridget een superleuke site tegengekomen, hier alleen al voor wil ik snel een dikke buik http://www.supermom.nl/ check die t-shirts! wowie, die wil ik! hihi, nog ff wachten misschien wel een leuk cadeautje voor mijn zwangere collega!
haha ik duim voor je dat het in een keer raak is, ook bij veel meiden die ik ken is dat gebeurt.. dus zeker zijn de wonderen de wereld nog niet uit tis al een wonder opzich! haha groetjess
Snap wat je bedoelt meisje87, hoop echt voor je dat je zwanger bent Oh Nicole, leuke site, ga gelijk ff rond snuffelen Kijk dit eens, een vijfling http://www.youtube.com/watch?v=gH7bnuBP ... re=related
Ik ga zo die boeken is opzoeken. Die beetje zwanger was ik wel tegengekomen, maar niet verder gekeken. En die schaduw Dat kan ook alleen jij weer hebben he You're funny Jij bent gewoon zwanger hoor en nu gaat t goed! Wat eten jullie allemaal lekkere dingen zeg. Ik haat koken en mn man is er ook te lui voor, dus ben jaloers Ik wil ook wel lekker eten Mn man is trouwens al 5 cm van zn buik kwijt en dat na pas 5 keer sporten! Echt super goed Is allemaal vet, want qua gewicht is hij nog hetzelfde. Ben echt supertrots op m En ik ben nog steeds niet ongi Ben benieuwd wat vanaaf/vanacht brengt ...