Ow en mijn cyclussen na de ei staan onder mn berichten. Heb 10 jaar de pil geslikt en de eerste keer zonder pil toch netjes 29 dagen Het kan dus wel, maar vaak zie je anders idd. Afwachten geblazen dus!
nou zeg dreamer kan de beste overkomen Schaduwen kunnen heel bedrieglijk zijn. Ik zit heerlijk aan de macaroni (wel zelf gekookt maar ik had zo'n zin in macaroni, heb t er voor over!) Ik zit in dubio.. Op mn vorige baan werd ik heel lang aan t lijntje gehouden. Werkte er 5 jaar, was allround (balie, receptie, burgerlijke stand, administratie, you name it.. ik heb er dienst gedraaid. Maar kreeg geen volledig contract, ze wilden me niet kwijt maar ook niet houden als t werk minder werd. Zelfs een aanbod gehad voor applicatiebeheerder maar mn teamleider wilde niet want dan was ze een van de meest allround krachten kwijt. Nu doe ik administratie elders, met een beloofde doorgroei mogelijkheid in t zelfde vakgebied. Meer klantcontact, stuk hogere salaris. Maar nu hebben ze vorige maand een zelfde baan aangeboden aan mijn collega die 2 maanden in dienst was. Ik voel me gepasseerd We hebben bijna exact dezelfde kwaliteiten maar ook hier ben ik op elk gebied ingewerkt en zij op 1. Bovendien zit ik er bijna 2 jaar.. Ik heb met mijn teamleiden gesproken. Iedereen vind me klaar voor de hogere functie en is bereid om dit dmv feedbackformulieren oid in geval van twijfel in kaart te brengen bij de leidinggevende. Wat niet nodig hoeft te zijn want mn leidinggevende heeft ook aangegeven dat ze mij geschikt acht. Punt is natuurlijk alleen dat ze dan weer een goede kracht kwijt is.. Maar goed ik wil nu een gesprek met haar aangaan, en vragen of er niet een opleiding mogelijkheid is met afbouw (90% administratie en 10% andere functie, en daarna 80-20, 70-30 etc) Waar ik alleen bang voor ben is dat ik zometeen zwanger ben, volledig ingewerkt, opleidingen heb gekost en dan weer moet afbouwen. En dat ze mij dit 'verwijten, immers, ik wist dat we bezig zijn om zwanger te raken.. Gesprek aangaan of afwachten tot t binnekort raak is?
hallo allemaal, hoe is het hier vanaaf? bij mij alles okee. ben niet meer ongi! dus joepiejajee! grtz
Die boeken zijn geschreven voor vaders, dus weet niet of het echt wat is voor mij. Maar heb alweer wat leuks gevonden De lotgevallen van een Mooie Mama. Komt uit dezelfde serie als dgboekvan een bezeten bruid en dagboek van een maffe moeder in spe. Moet wel leuk zijn dus Heb m maar meteen besteld @Meisje: gesprek aanvragen. Als zij in jou willen investeren weet je zeker dat ze je echt willen houden. En als zij investeren in je heb je voor een aantal jaar zeker een baan En wie zegt dat het gepland zwanger raken was Daarover hoef jij niks te zeggen! Zo dan we zitten al op 900 pagina's
Das waar Baan garantie heb ik sowieso wel hoor, onbepaalde tijd, en de bedrijven van mn ouders willen me ook graag hebben maar dat is op detacheringsbasis (ook voor mn ouders, soort uitzendbureau maar dan veel luxer en duurder) Verschil tussen deze 2 functies is de verantwoordelijkheid (ik krijg zometeen allemaal klanten waar ik voor moet zorgen dat ze binnen 3,5 of 5 jaar hun nederlandse examens halen zodat ze kunnen naturaliseren) en een salaris verschil van zo'n 400/500 euro bruto \/
Meisje, Ik zal ook gewoon gesprek aanvragen... Je kan inderdaad onverwachts zwanger zijn geraakt toch.. Dreamer, Kunnen nog wel meer pagina's bij hoor, typ de zo vol ...
pff voel me niet zo lekker op het moment, komt niet zo best uit eigenlijk was aan het eidne vande middag ook al misselijk, maar dacht dat dat van 2 blikjes energie drank was, drink ik normaal nooit, maar had er nu trek in Ondertussen gegeten en lekker gebadderd, maar ben nu weer heel de tijd misselijk Had me ventje nog wel een leuk aafje beloofd als tie uit zijn werk zou zijn omdat ik niet meer ongi was
* {|= Ryanne speelt de melodie voor de ei dans {|= * *\/ Sammie en Mac doen de ei dans op de melodie van Ryanne! * *=D> Suusje zingt de ei dans " ei ei ei en we zijn zo blij... " * * Totale ei zing,melodie, dans: {|= \/ =D> *
We hebben ruim 1 uur geleden geklust maar tot heden komt er nog niks uit mij lopen ook niet op de wc... Dus hoop dat mijn ei elk moment springt!
Meisje87, ben het met Dreamer eens. Gewoon een gesprek aanvragen! Enne, ook even de eidans vanuit het mooie brabant Ben je een beetje grieperig ofzo Sterretje? Volgens mij heerst het, heb het deze week al een paar keer gehoord!
weltrusten sammie alvast dan! Nee heb verder eigenlijk nergens last van, opeens die misselijkheid, en het wil maar niet weg gaan, zelfs niet met wat te eten, dat helpt meestal wel Lekker altijd met een dekentje op de bank, vind ik ook altijd super heerlijk om savonds te doen
Heerlijk een deken op de bank Ligt hier ook altijd hoor, maar eigenlijk is die voor de hond (hoe bedoel je verwend ) Al kruip ik er soms ook lekker onder hoor, zo heerlijk knusjes.
Ja zeker nu het weer wat vroeger donker word, lekker kaarsjes aan en lekker dekentje op de bank Lekker gezellig! Vind ik dan ook het enige voordeel van de winter hoor, haat de kou, de regen en de vorst! Geef mij maar de zon en het lekkere voorjaarsweer!
Ik vind dat warme weer juist weer vreselijk Doe mij maar de herfst en de winter! Lente mag mits niet te warm. Maar misschien veranderd dat nu wel door mn medicijnen Hoop t zooooo hard. Ik kan absoluut niet tegen warmte, word er echt ziek van en dat komt dus door die ziekte! Iedereen dacht altijd dat ik een aansteller was en nu is er dus gewoon bewezen dat het waar is dat ik door die warmte ziek word! Maar misschien dat ik er door de medicijnen vanaf kom dan