Ik word heeeeeel zenuwachtig en hyper nu Ben nog steeds niet ongi! Had een tampon ingedaan om naar de stad te gaan. Haal m net eruit en nog helemaal wit! Hahaha owwwww dat wordt niet slapen vanacht Das nie goed, want als ik niet slaap ga ik elk uur plassen en hou ik geen geconcentreerde urine meer over voor de test Whhhaaaaaa ben nog nooit een dag overtijd geweest Altijd de ochtend van dag 13 ongi geworden. Duimen jullie mee?
Ik heb zo'n trek in mn bonbonbloc, maar die is voor als ik ongi ben Laat m maar lekker 9 maanden in de koelkast liggen ...
@dreamer: spannend man.ik duim de hele dag voor jullie. wanneer ga je testen. sorry heb niet terug gelezen zit er niet bij met mijn hoofd. heb ik iets gemist geen zwangeren toch?
spannend dreamer! Mn eerst x over tijd was ook meteen raak, ook altijd alle rondes de ochtend van dag 28 ongi. Hoeveelste dag zit je nu?
@sammie: ik duim voor je eieren meid! @sterretje: ook ik vind dat het heerlijkst aan de herfst/winter. Lekker met kaarsjes aan en een dekentje op de bank kruipen. Mijn ventje werkt in de horeca van ;s ochtends vroeg tot 's avonds laat en ik zit meestal alleen. Weet me na die jaren toch al wel goed te vermaken en mijn stiefzoontje die gaat tegenwoordig ook pas om half 9/ 9 uur naar bed dus dan is de avond zo om! De kerst vind ik helemaal geweldig, kan niet wachten om de boom in de kamer te zetten, dat ruikt altijd zo lekker! al ben ik dan toch meer een warmte en zomermens , ik kan ook erg genieten van de koudere seizoenen @dreamer: stuur die bonbonbloc maar naar mij op dan want mijn gevoel zegt dat je zwanger bent. Ik ken je amper, maar mijn intuitie voelt iets bij je geen idee hoe het komt, dus ik hoop dat het echt zo is! wanneer ga je testen?
Kerst! Hier nog zo'n kerstgek Ga morgen naar de intratuin, want las in de lounge dat ze de kerstshow al hebben staan Heerlijk die tijd! Had het liefst met de kerst getrouwd, maar ja, dat gaat niet he Ik ga morgenochtend testen als ik vanacht niet ongi word Ik hoop dat je voorgevoel uitkomt Nicole Meisje, ik zit nu op dag 26 van mn cyclus, dag 13 na mn ei. Normaal word ik op dag 13 smorgens ongi. Haha ben nu echt zenuwappig @Bos: nog geen zwangeren nee, morgen misschien
dreamer ga je dan uit van de kortste cyclus? Want je langste cyclus is toch 3 dagen langer? Of snap ik t dan niet?
oh echt waar, nu al bij de intratuin! dat moet ik zien! vorig jaar heb ik de kleur van de ballen weer aangepast. Ik had eerst bordeaux rood, met oranje/ groen kleuren maar ben nu helemaal weg van paars. Dus... gaat het weer veranderen ben ik bang hihi oh enne, denkt hier iemand net zoals ik al eeuwen na over namen? heb er al zo'n honderd bedacht en net als ik denk dat we de namen hebben gevonden, ga ik weer twijfelen en vind ik weer nieuwe. Vind het ook zo'n verantwoordelijkheid een mensje een naam geven die hij voor de rest van zijn leven moet dragen, en dan hoop je ook dat hij/zij er een beetje blij mee is
ja misschien jij wel. hoop dat het weg blijft vannacht bij jou en ook bij mij natuurlijk. duim,duim,duim
Ik ga gewoon uit van deze cyclus Deze heeft niets met de andere te maken. Ik temp en gebruik ovu testen, dus weet precies wanneer mn ei is geweest Dus vandaar dat ik niet naar de vorige cyclussen kijk, die waren ook allemaal met een LF van 12 dagen. Ik heb vorig jaar ook nieuwe ballen gekocht, maar weet niet eens meer welke kleur Had zilver, maar nu? Ben benieuwd wat er uit de kerstdoos komt dan haha. En anders koop ik wel nieuwe als t me niet meer bevalt @Bos: spannenddddddd. Gaan we samen zwanger zijn
met zn allen! Wij hebben ong. dezelfde nod dus dan zullen we ook ongveveer tegelijk uitgerekedn zijn toch? Ik lig onmder de dekens en die katten moeten altijd bovenop mn voeten liggen waardoor ik nooit van positie kan veranderen grrrr *gelukkig geen standje Heb sinds een dikke week geen zin in sex normaal gesproken altijd! Ook een symptoom?*
Ik juist heel veel zin Gatverdamme, ik zit rtl5 te kijken, maar jakkie! Bos ga je morgen testen? Zo ja, doe dan gezellie mee meisje, gaan we met zn 3-en tegelijk op roze Heb zo'n hongerrrrrrrrrr.
ja vies he. zit het ook met open mond te kijken. je zal het maar hebben. nee ga niet testen morgen. eerst maar eens kijken als ik niet ongi word of hij ook wegblijft. was voor mijn vmk ook 18 dagen overtijd. zou wel leuk zijn met zijn drieen zwanger
meid eet een banaan! helpt bij mij altijd wanneer ik een vreetbui heb, of actimel drinken dat helpt ook xxx en trusten mijn ventje komt net thuis van werk
Actimel drink ik altijd smorgens. En heb net al een banaan op Mn eetlust is door dit programma ook wel een weg Maar als ik even wegkijk heb ik alweer honger haha. Wil je dan echt wachten tot je zolang overtijd bent? Of als je morgen niet ongi word dan de volgende dag testen? Spannend allemaal hoor
nou dat wilde ik wel maar heb al bedacht dat ik dat nooit vol ga houden. zal wel zaterdag of zondag worden maar heb zo'n last van mijn rug dat ik gok dat mijn ongi het eerste is wat mij morgenochtend begroet
bos dan zitten we in t zelfde schuitje wie kijkt er nog meer grey's anatomy? Vanavond beginnen de nieuwe afleveringen! Haha mn vriend net op de bank, ik was met m aan t praten maar hij steeds afdwalen naar de tv, was ga op. Ja zegt ie, zo'n rotserie! Dus ik zeg zo, je vind het leuk he? eigenlijk wel ja, maar niet verder vertellen. Nee mop, ik zet morgen op t prikbord van t werk (we werken samen nl.) 'Gezocht, alle seizoenen van ga, voor mijn vriend .... '
ik ga even op muggenjacht want word echt strontchagerijnig van die beesten op mijn slaapkamer heb er in twee nachten al veertien gevangen aarghhh..... en dan op 1 oor slaap lekker meiden