Hey Evamariah, Hoe noem je dat andere ook al weer... Crosscountry dat lijkt me zo gaaf hea! Ik zou dan ook het liefst ruimte hebben aan huis, maar dan moeten mijn vriend en ik het ineens wel heel goed gaan doen qwa geld hihihi Liefs Debby
@Dreamer: Ik heb de laatste tijd regelmatig broeken van LTB jeans, die zitten mij goed! Maar aangezien ik nu alle modellen die ik mooi vind al heb... Heb je die al een gepast? @Debby: Ja, ik wil mijn paard ook ooit nog eens in de achtertuin! Maar dat zit er nog ff niet in . En op het balkon past ze niet
*slik* *slikt nog een keer* Nu het lichter wordt buiten zie ik die schaduw toch steeds duidelijker... en lijkt ie steeds meer roze .. *slikt heel hard*
Nog zo'n lange darm hier! 1.83 ongeveer... of valt dat mee vergeleken met jullie? Ik heb bij de Veromoda een broek gevonden met lengtemaat 34 Hij is gewoon te lang voor mij! En bij de H&M ook een flairy jeans (of hoe noem je dat, zo een met wijd uitlopende pijpen) ook te lang.. achterkant al helemaal kapot gelopen. Ben er nog trots op ook! Maar dat zijn wel allemaal heup modellen. Liefs Debby
LTB? Waar koop je die? Heb er nog nooit van gehoord namelijk. Maar als ze goed zitten en geen 200 euro kosten vind ik t prima
spanend hoor dreamer, goedemorgen trouwens. gister niet geklust, we lagen laat op bed, en mn man nog later. had helemaal geen zin meer, en kon ook geen zin maken. we zullen wel zien. xxx
1.83 =D> Ik zocht een knielend poppetje maar kon m niet vinden Mijn broeken hebben ook altijd iets uitlopende pijpen. Anders lijk ik helemaal 2 meter *gaat weer even verder met gek worden, ik zie die streep nu echt zonder moeite*
Dreamer, ga eens heel snel een test van een ander merkje halen Debby, ik ben 1.80m dus dan schelen we maar een beetje LTB haal ik bij The Jeansbarn hier, maar die zit volgens mij niet door heel NL. Anders ff een verkoopadres op internet zoeken! Ze zijn rond de 80,00 geloof ik, dus valt heel erg mee
ow haha zie net dat mn ei vandaag pas zou zijn, hihi klopt ook, ik zat gister hele tijd in mn hoofd dat het vrijdag was, haha.
Je had de dag ervoor geklust toch? Dan zit het wel goed hoor! Vandaag nog even je mannetje versieren en dan laat je geen kans lopen.
Zou toch geweldig zijn... lekker je deurtje uit lopen ff bij je paardje kijken. 's ochtend ff knuffelen... Wat zou ik ontspannen zijn zeg... Paarden geven mij zoveel rust. Liefs
dreamer heb je een foto van de test? Wellich is ie dit weekend duidelijker binnen de tijd. HOE WAS je temp?
Ja heerlijk Debby, nu moet ik eerst 10 minuten in de auto zitten als ik alleen even vlug wil knuffelen
idd dreamer, test ff met ander merk. dinsdag hadden we geklust, wo en do niet, vanavond WEL. hihi xxx
Haha ook die winkel ken ik niet Zal zo is even zoeken. En denk dat ik idd eens even een ander merk ga halen, want ik word helemaal gek hier Mn man ligt nog op bed en weet nog niks over mn test Kruidvat 2 voor 5 euro was gevoelig toch? Haha ik word echt gek hier Helemaal de zenuwen in mn buik
ff googlen op LTB jeans... Ik heb nu wel een soort van skinny aan, maar die heeft wel lange pijpen... dus dan lijk ik weer wat kleiner. Ik heb er ook 1, die net past. Daar lijk ik echt een lange slungel in... Grrr... Miskoop van de eeuw!