Ik zit ook op kantoor... helemaal alleen! Op vrijdag is het hier altijd uitgestorven, nou ja op deze verdieping dan... of mijn afdeling... hihihi Ik ga toch maar eens beginnen aan het uitwerken van m'n notulen. Rotwerk!
ik ga ff ontbijten en naar de markt en de stad. fruit groente halen, en kadootjes voor twee babietjes. oja en hoeslakens voor ons nieuwe bed. het zonnetje schijnt dus komt helemaal goed
Fijne dag! Heb ook zin om over de markt te struinen... Misschien as weekend naar Beverwijk, daar verse groente en fruit kopen! Liefs
Laat ik die test aan mn man zien zegtie, nee zie niks. *domper* Dus ik mn vinger onder de streep houden, ja ik zie wat heel miniscuuls. Dank je schat Mja hij heeft zn ogen laten laseren en die zijn nog niet 100%, dus hou ik t daar maar op We moeten zo toch naar een stad waar we normaal nooit komen, dus kan ik mooi even de kruidvat in duiken als ze die hebben
Zie nu pas dat je gereageerd had.... Das niet handig indd... maar ja liever 10 min rijden en dan kunnen knuffelen dan helemaal niet kunnen knuffelen. (ja, met mijn mannetje) Liefs Debby
Die mannen ook.... Volgens mij zou mijn vent ook zo reageren. Vooral als hij nog een beetje slaperig is! hihihihi Anders ff digitale test halen, speciaal voor je mannetje. Is het tenminste duidelijk! hihihi Liefs Debby
Ja die heb ik liggen, maar die doe ik pas als ik een duidelijk streepje heb op een goedkope test Volgens mij is mn man er 1 die het pas gelooft als er een goeie echo is geweest ofso Heb ik weer Nu ga ik er snel vandoor! Fijne dag dames
Hoi meiden...wat gaan jullie snel! Ik kan niet meer reageren...@ dreamer...hoop het voor je dat je morgen een vette posi test hebt! Succes... En broeken voor lange dames...sorry ik ben 1.68m en ben vrij kort...hihi...bij mij zijn alle broeken te lang!
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Hoer gaat het wel heb hele erge buikpijn en als ik eraan zit heb ik de nijging tot spugen (en ja dit had ik vorige maand ook).... Verder alles goed, alleen nog steeds geen ei... begin het steeds somberder in te zien... Ohja de huisarts belde me op... of ik maandag langs kwam voor controle voor mijn hart... Zijn er nog testers? Zag dat Dreamer negatief getest had maar een schaduw zag? Geen bloed geeft moed meid! Mama1987, Leuke foto's van jouw op dat paard! Evamariah, Werkse! Nicole, Meid bedankt voor het duimen! Sterretje, Hoe voel je je vandaag? Debby!, Meid hoe gaat het met jou? Mac, Veel plezier in de stad en op de markt! Meisje, Hoe gaat het met jou, al plannen om te testen?
sammie, nog geen ongi hier. Ook nog niet getest, kan me nog goed bedwingen. Even kijken of ik kan wachten tot maandag. Dan moet ik wel een streepje zien als ik niet ongi ben, een week overtijd. En zo niet.. Zal t de ongi wel doen doorbreken. Ik ga! Stiefmama van vriendlief halen met de kkleine kids
Hey Sammie! Met mij alles goed hoor... wachten op m'n ei hea! Heb zo'n zin om zwanger te zijn. Maar ja wie niet die op dit forum zit! Mijn moeder zei gisteren dat ik maar tegen Daan (mijn vriend) moest zeggen dat ze oma wilt worden. En ik heb haar niet gezegd, ze weet van niets. Vond t zow cool! Liefs Debby