Deby, Inderdaad heel leuk. Mijn moeder zegt dit ook iedere keer tegen Edwin, heb je nou nog niet raak geschoten, wanneer word ik nou oma... :smile:
whahahaha Maar zij weet dus wel dat jullie bezig zijn? Ik vind het wel stoer om te weten dat ze er mee instemt. Liefs Debby
Ja mijn moeder is ook tegelijkertijd mijn beste vriendin dus ik kan overal over praten met mijn moeder :smile:!
Super joh! Ik kan ook over van alles praten met mijn mams maar soms gaat ze zich dan te druk maken... En in dit geval hebben Daan en ik besloten niets aan niemand te vertellen tot het echt zover is. Zal moeilijk worden... Liefs Debby
hoi hoi @ dreamer ik hoop dat die schaduw snel duidelijker wordt! ik heb de uitslag van de pendel binnen. in november zwanger van een meisje en geen mk. ikhoop het. maar eigenlijk hoop ik dat het deze maand nog is. ik kan eloof ik volgende week testen. maar ik ben ontzettend ongeduldig. kon ik maar even in mijn buik kijken. hoe is het hier verder ik ben 2 dagen niet geweest. xx
hey rianne ja superspannend he! en leuk dat we gelijk opgaan ik hoop dat we tegelijk zwanger zijn. ja ik geloof wel dat mijn ei gesprongen is. ik heb vorig weekend wel last gehad. dus ik hoop het. maar nu voel ik niets meer.af en toe een steekje. en jij! ik ben zo benieuwd.
hey agneta super goed en met jou ? oh haha dreamer trouwens ik vind paarden echt 10000 keer niks dus je bent niet de enige Agenta nog een weekje dan testen spanned goed geklust
ja ook goed. volgende week testen ik vind het echt spannend en ik kan echt niet wachten. we hebben goed geklust de gyn zei dat we het afgelopen weekend elke dag moesten klussen dus dat hebben we gedaan. en wanneer heb je een echo? wil je weten wat het wordt?
ohh spannend zeg dan moet het gewoon goed zijn ik duim zeker voor je! ik heb maandag een echo en ja wil zeke weten wat het word hihi
ja bij de 2 weken echo gelijk vandaar dat haar slaapkamer ook roze met oranje is hihi maar vind ik leuk ik ben dol op kleur en hou niet zoveel van die nautrale kleurtjes dus het zal ook geen geheim zijn wat het word een kindje op zch is al een groot geheim over hoe het eruit zal zien en wat vooo gevoel heb jij? een YES RAK gevoel of niet?
ja best wel eigenlijk al durf ik het niet echt te zeggen maar ik heb wel het gevoel een beetje dat het raak is maar het kan ook zijn omdat ik het gewoon zo graag wil
Heej Zonnetje, Tis vrij rustig geloof ik op dit moment... Nog leuke plannen voor het weekend? Liefs Debby