Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @meisje: ik heb laten pendelen door zuurtje en alies05 gaat nog voor me pendelen.
    ik heb ook nog geen reactie van jojo

@mama: ja dat is ook een mooi nummer inderdaad. ik heb nog niks gehoord van mijn collega dus blijf in de buurt van mijn telefoon en wacht in spanning. hoop voor ze dat ze al wel bevallen is anders doet ze er nu al bijna 24 uur over.....

een liedje voor het leven is dat ook van marco of van iemand anders. ken het niet geloof ik.

leuk dat je leuke dingen geshopt hebt. verleiderlijk he al die kinderdingen. ik ga soms in mijn pauze wel eens mee kijken naar kleertjes voor de kleintjes van collega's maar begint nu toch wel te kriebelen hoor maar moet me dan ook inhouden natuurlijk.

@mijzelf: ik heb nog niet getest. mijn vriend wil echt tot volgend weekend wachten want is bang dat als het negatief is dat we beide chagerijnig het weekend in gaan. is wel waar waarschijnlijk.
    ik voel wel vanalles in mijn onderbuik maar ja dat zegt ook niet alles. denk dat ik voor de zekerheid mijn plas maar WEER weg ga brengen maandag. even kijken of de blaasontsteking niet toch stiekem is door komen zetten.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh er is trouwens 1 pendel van mij die is niet uitgekomen (gelukkig haha)
    ze had namelijk voorspelt dat is gister ongi zou worden en gewoon weer een cyclus zou hebben van 28 dagen. nou niet dus. ben zo bang dat mijn cyclus gewoon nog van slag is......

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik heb juist geen stress meer.. werk, relatie, gaat allemaal super. En nu ik geslaagd ben voor mn rijbewijs is t laatste beetje stress ook weg

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja, ik vind het heerlijk om rond te struinen in die kinderwinkels. Dus dat wordt wat als ik dalijk ook echt kan gaan shoppen :)

Een liefde voor het leven:
    http://www.youtube.com/watch?v=oIriSnHwUyE

Vind het zo'n mooi nummer.. Mijn vriend wil het nog niet horen, pas als het zover is. Mag het nu dis niet draaien ;)

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ga hem even luisteren...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dit is ook zo'n nummer wat je heel hard moet zetten en dan heel hard mee kan zingen haha heerlijk

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Haha, dat heb ik net gedaan. Vriendlief is toch weg, het is hooguit lullig voor de buurvrouw :)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Nog testers?

Hoe gaat het hier?

Hier nog steeds geen ei... :(

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    raar zeg dat je ei zoek is...

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Balen Sammie :(
    Hier nog steeds geen ongi :(
    En die hoort toch echt wel te komen aan mn temp te zien.
    Waarom doet ons lichaam niet gewoon zoals het hoort!

11. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    goeiemorgen dames.

hoe is het met iedereen vandaag? ben vanacht wezen stappen en nu 4 uur later getempt. geeft ie gelijk 37.1 aan. zow raar maar had dus gister ook eggwhite slijm.....FF geeft nog niks aan van een eisprong dus even wachten wat mn temp morgen doet. maar ben net ongi geweest dus zou wel heeeel raar zijn als nu ineens eitje al is geweest.

grtz

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @mama 87 echt een mooi nummer ik heb hem ook gelijk ff geluisterd.

dreamer ik hoop je een posi test krijgt.

sammie wat raar dat je ie kwijt is. hoe kan dat nou.

ik moet zo veel plassen het is niet normaal meer. ik weet ook niet wat het is. 'k hoef nooit zo vaak maar nu ineens ook snachts dit was al de 3e nacht dat ik naar de wc moest. en af en toe zijn mijn tepels heel gevoelig maar niet de hele tijd door. wat dat nou weer is weet ik ook niet. beetje vaag.

ik ga zo ook ff naar de winkels moet 2 cadeautjes kopen vanavond heb ik een housewarming van mijn nichtje (hebben jullie een leuk ideetje) en morgen een verjaardag.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm cadeau voor bij een housewarming..
    Leuke dingen die ik heb gekregen toen we gingen samenwonen:

- Mooi kaarsenplateau met kaarsen, vooral nu de donkere dagen eraan komen
    - Mooie grote kandelaren
    Maar dan moet je wel weten wat voor inrichting ze heeft en waar ze van houd.

En cadeaubonnen van de Intratuin vond ik ook erg handig, heb ik mooi alle kamerplanten van gekocht ;)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oja een intratuinbon is een goed idee

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal!

@dreame, nog niet getest? Wel al een testje gekocht?
    Ik hoop neit dat je ongi gaat worden, was er van overtuigd dat je nu zwanger zou zijn!
    Het kan nog steeds he?
    Natuurlijk zit ej ook al op 15dpo, dus wie weet wil dat ook wat zeggen!

@bos, welke cyclus heb ej dseze maand aangehouden?
    Zie da tej namelijk ook een uitschieter hebt gehad naar 45?
    Hoop natuurlijk dat je gewoon mooi zwanger bent (dus ga nou eens testen ;) )
    Maar misschien is je cyc;us wat langer

@meisje, kan me voorstellen dat je wat angstig bent hoor
    Gewoon testen wanneer je wilt!
    Wel kun je het aan de andere kant maar gewoon weten dat je zwanger bent, kun je gelijk de vk bellen en een afspraak maken voor een vroege echo, dan weet je zeker dat je die snel hebt, en dat lijkt me ook wel een fijn gevoel!

eh.. verder weet ik ff niet meer wat ik allemaal heb gelezen...Sorry dus voor wie ik vergeten ben!
    Hier lekker een luier daagje vandaag, heb niet echt zin om eits te gaan doen, dus zit al de hele dag in me badjas, zo maar eerst eens lekker douchen en dan eindelijk aankleden

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Sterretje: ik heb een cyclus aangehouden van 28 zoals voorheen. die uitschieter was na mijn vakantie. de vk dacht dat mijn cyclus van slag was door de vakantie (nooit van gehoord maar schijnt heel normaal te zijn) ben nu ook gewoon bang dat mijn cyclus helemaal van slag is dus zit niet heel hard te springen om te testen anders ben ik chagi van het weekend als hij negatief is. misschien test ik maandag dan ben ik vrij en is vriend lief toch werken. als ik dan negatief test is er niemand die last heeft van mijn chagi bui haha. en anders gewoon volgende week als de ongi nog niet om de hoek komt zetten.

17. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Nog bedankt voor alle Felicitaties!
    We zijn zo blij!
    Vanochtend getest.. kon het niet laten en... ZWANGER!
    Zóó duidelijk, ben er helemaal hyper van zo blij!

Dames ik ga jullie verlaten en ga naar de juni mama's!

xx C.

(foto komt zo in mn album)

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    whaaaa gefeliciteerd!

alleen jammer dat je ons gaat verlaten.
    maar ik ben super blij voor je :whistle:

laat je af en toe wel weten hoe het met je is?

xx

19. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Natuurlijk, ga nu snel nieuwe banner maken..
    en wat met die foto's omklooiien..

xx C.

Strooit nog wat hcG:
    * hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcGhcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG hcG *

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    whaa celinaaa!

Gefeliciteerd zeg, wat super!

Jammer dat je hier weg gaat hoor, wel af en toe nog komen vertellen hoe het met je gaat hoor!

Nou ga maar lekker genieten!
    Ben super blijv oor je!

Deel Deze Pagina