@dreamer: wat verevelend dat je zo'n last hebt. hoop dat het snel over is en ik zou zeggen dat is geen ongi want het zou wel heel weinig zijn. zou toch ook even een test doen als ik jou was. weet je tenminste waar je aan toe bent, maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen. @meisje: het word met de dag spannender he voor jou. ga je ook maandag testen of niet? bij mij zij de pendel dat ik gister ongi zou worden maar is ook niet uitgekomen. misschien test je morgen al positief?
Ik drink teveel om overdag te kunnen testen. Als er vanacht geen rode vloedgold komt ga ik zeker morgenochtend testen. Heb wel het vermoeden dat er iets fout zit te gaan, die pijnen en het overtijd zijn, herken het zo van mn mk. Mja zeker weten doe ik het nog niet. Ik hoop dat jullie zwanger zijn dames! En dat het goed mag blijven gaan deze keer natuurlijk! Sam slaap lekker.
Meisje, ik ben ook wel benieuwd of je maandag gaat testen! Het klinkt wel heel erg positief allemaal, niet dat je je beroerd voelt natuurlijk . Ik moet nog héél lang wachten op mijn NOD, maar heb een drukke week voor de boeg. Dus dan is het zo voorbij! Houd ik mezelf maar voor
dat is altijd lekker he als je het druk hebt dan gaat de tijd extra snel. ik ben vanochtend mijn bed uit gesprongen om te plassen. (ik wil alleen met ochtendurine plassen) ik was geweest en dacht: zo vandaag kan ik niet meer in de verleiding komen om te testen haha
Heb echt heel weinig hoop Bij mn mk kreeg ik op de dag van de pijnen geen bloed, maar de volgende dag barste het keihard los. Dus vrees echt voor morgen. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Ik kan nu echt wel zeggen dat zwanger proberen te worden de grootste geduldigheidstest is die er in het leven bestaat! Denk dat iedereen die niet meteen zwanger raakt dit wel kan beamen.
Ja leuke programma's op tv he Staat hier het moment van de waarheid op. Pfff heb de hele dag aan mn broek lopen te trekken omdat ie zo strak zat langs mn buik. Dacht slim te zijn en mn pyama aan te doen, zit die ook strak! Dus zodra ik zwanger ben moet ik meteen een zwangerschapsbroek, want die darmen van mij zwellen op als een natte spons
oh dat zit vervelend zeg. hier staat prison break op op dvd. mijn vriend is er verslaafd aan haha. ik ben bezig met een fotoboek van de vakantie...
Mijn buikje is ook gezwollen. Als ik buikpijn heb heb ik automatisch mn hand op mn buik. Omdat er nu een bolling zit, zag ik mn schoonvader al een paar keer naar mn buik kijken en naar mij van, ehm...? haha Vooral omdat ik zo beroerd was van t eten. Maar wat een krampen net zeg, was al een paar keer naar de wc gelopen, ik wist bijna zeker dat ik 3 menstruaties tegelijk had, maar niets..
allemaal watjes hier 1 voordeel ze zijn wel lekker zacht dreamer morgen testen kom ik heir even checken
goed zo meid. als die krampjes zijn ook niet echt gerust stellend. ik krijg weer wat last van mijn buik zo precies onder de rand van mijn broek zal dan toch de ongi komen morgen?
Pfff de hond van een vriend van me is overleden. Zit ik gewoon keihard te janken erom. Zn beste maatje van 15 jaar. Pfff oma is emo.