Nen78 ik zou als ik jou was toch even de HA bellen vooral omdat je zon buikpijn hebt misschien kan hij je gerust stellen .
@ nen: inderdaad heel stil hier.. hoop dat je snel positief test.. misschien wel verstanding om eerder een afspraak te maken.. Ik ben er ook vandoor.. moet straks uiteten Doeg allemaal
@ melanina, ik loop bij de gyn, moet ik dan niet hem bellen? Of maakt dat niet echt uit wie ik bel? Ik heb gewoon zo'n gevoel dat mijn HA gaat zeggen 'bel je gyn maar'. Hij zei namelijk laatst dat hij zijn handen van mijn hormonale cyclus af trok omdat daar niks van klopt (hij bedoelde dit niet vervelend, maar gewoon vriendelijk). Maar ik ga het anders gewoonproberen en dan kan ik daarna altijd nog de gyn bellen. Al doet hij maar even tussendoor een echo om te kijken of alles wel klopt daar. Misschien maak ik me idd wel zorgen om niks, maar ik heb het gewoon nog nooit eerder zo gevoeld.
@nen87 als je bij de gyn loopt moet je gewoon je gyn bellen en niet je huisarts, want die kan toch niets voor je betekenen en je gyn wel. dus gewoon je gyn bellen om te vragen of hij je even wil checken.
Ja je hebt gelijk. Maar ik wil niet dat hij me straks een zeurkous vindt, die (naar zijn mening) voor elk pijntje belt. Maar ik ga gewoon bellen morgen en dan hoor ik het wel. Je hebt eigenlijk gewoon gelijk namelijk
nen goed zo gewoon de gyn bellen . Dalijk bel je niet en is er wel iets aan de hand. Ook al is er niks kan misschien wat stress wegnemen waardoor je je weer ontspant en je lichaam dus ook weer tot rust komt. Hun hebben er voor geleerd en jij voelt dat er iets niet echt lekker zit.
@nen: hey ik vroeg me al af of jou pendel was uitgekomen (over je ongi) ook niet dus beter. wel balen dat je zo'n last hebt zeg. gewoon ff bellen morgen. beter voor niks dan te laat. ik ben vandaag zo vrolijk...... {|= @ suus: ingewikkelde dromen heb jij hoor haha...
Ik heb net een test van kruidvat gedaan. Gewoon zo een die per stuk verkocht worden. Ik kreeg een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Mijn vriend ziet het ook! Maar we zijn beide nogal sceptisch. Hij denkt dat het misschien een voorgedrukt lijntje is, maar dat soort tests zijn er toch niet meer? Vorige week had ik ook zo'n test, maar toen kwam het streepje eigenlijk te laat. Toen mocht ik de test niet meer aflezen. Nu was ik wel netjes binnen de tijd.. Pfff wat blijft het toch spannend! Hoop dat het raak is en angst dat het toch niet zo is wisselen steeds maar af. Ik lijk emotioneel wel zo wisselend als dag en nacht.. pfff
@Nen: Ik zou zeggen, een streepje is een streepje.. Er is echt hcg nodig om een streepje te laten zien! Heb je niet toevallig een digitale test in huis?
@ mama 1987: het is een suuuuuperlicht streepje. Je moet goed kijken om em te zien. Maar vorige week met een matcare test had ik het ook en de dag erna gewoon weer negatief. Ik heb hier een digitale liggen ja. Maar ik weet dat die al meer hcg nodig heeft om positief te testen. Misschien doe ik overmorgen anders eerst nog een goedkope test en als ik dan weer dat 2e lijntje zie, doe ik wel de digitale Ik ben gewoon nog steeds bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt..
Hmm, lastig! Je kunt ook morgen langs je HA gaan, zeggen dat je zo'n buikpijn hebt en een hele lichte streep had met testen. Dan zal hij vast wel voorstellen om daar nog even te testen
Bij onze HA moet je gewoon 25 euro betalen om te testen grrr Had mijn zusje ook gedaan na 3 nega testen nou ik heb toch mooi een nichtje van 2 er aan over gehouden hahaha .
Betalen om te testen bij je huisarts?! En dan zoveel? Wat belachelijk! Volgens mij hoort dat via de verzekering te gaan?
nou was bij mijn zusje niet zo Ach ik heb zoiets van als ik overtijd ben en ik zelf test en het nega is en er na een tijdje nog niks is kan ik altijd nog naar de HA . Aangezien ik al heel lang (4j) geen pil neem is het ook geen ontpillen. Al denk ik dat me ongie wel gewoon gaat komen. Maar als je zelf al dnekt dat er iets niet in orde is zou ik me toch ff laten onderzoeken.
Als je daar gaat testen omdat je weinig geduld hebt of geen zin hebt om zelf een test te kopen moet je wel betalen. Maar heb je klachten of kom je er echt niet uit, dan hoef je bij onze HA niets te betalen voor zover ik weet!
@nen: als ik 6 dagen voor NOD positief test met cb ditigaal moet jou het toch zeker ook wel lukken als je nu al een licht streepje hebt. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.