Dank je Melanina. Kreeg van Romy ook al te horen dat ik zo lekker positief ben. @Meisje, je weet wel dat het dan herfstvakantie is en de kids dus niet op school zitten Ik kan alleen de eerste week van de herfstvakantie niet, verder maakt het me niet uit of het weekend of doordeweeks is.
ooh weet je dat ik dat steeds heb? Van de week wilde een meisje mee naar mn paard, ik ben de oneven vrijdagf vrij dus ik zeg, is goed ik pik je om 1 uur wel op. Nou eh.. zegt ze. Ik zit tot kwart over 3 op school Ja sorryyyy ik ga al 6 jaar niet meer naar school. Dus gherfstvakantie, geen idee
zo wat kletsen jullie veel Ben vanmiddag rond 1 weggegaan en nu al iets van 6 pagina's vol gebabbeld In ieder geval allemaal bedankt voor jullie "verwelkomingen? "" Ik hoop natuurlijk ook dat ik over een aantal dagen een positieve test kan showen eindelijk! Al 2 mensen hebben me gevraagd ben je niet zwanger? omdat ik ongeveer 24/7 misselijk ben en boeren enzo dus we hope so! Iemand sorry weet niet meer wie vroeg we voor de mk ookal rondes erop hadden zitten, die hadden we ook ongeveer 4 (heb het toen niet bijgehouden) En na mijn mk kreeg ik geen ongi en toen is PCOS geconstateerd (is verminderde vruchtbaarheid) mocht van het ziekenhuis pas terug komen voor medicijnen als ik 20 ben ](*,) Maar hopelijk is dat niet nodig word nu gewoon ongi en voel soms me ei, deze maand dus weer wel! en ben daar al heel blij van dus hopelijk is de medice molen niet nodig. Zo dat was me wel weer een verhaal haha Ik ga nu me best doen een beetje op de hoogte te komen kan iemand het niet ff samenvatten ofzo haha Liefs!
Wilde ff nog wat kwijt, mijn oude buurvrouw, heeft 3 kids en had 2 katten... Omdat ze alleen maar van 07.00 tot 02.00 's nachts achter internet zit en haar kinderen en katten niet ziet door haar poker ogen... Is 1 van de 2 katten van 1,5 jaar jong, eerder gister overleden aan het gevolg van 2 maand bloed plassen en geen tijd vrij maken... Kan me hier zo boos om maken.... hoe bedoel je dierenmishandeling....
Hey meiden, Ik ga vast offline. Nog ff lekker bankhangen en dan op tijd op bed. Morgenochtend er nog maar ff een testje tegenaan gooien. Maar ik verwacht maar niks. De vorige keer viel het ook vies tegen. Het zal wel weer pco zijn waardoor ik al die symptomen heb en misschien is er wel iets mis gegaan met de test ofzo waardoor ik heel vaag dat streepje zag. Ik kan het me eigenlijk gewoon niet meer voorstellen dat ie positief zou zijn. Maargoed. Komt miss ook wel een beetje door mijn vriend omdat hij er steeds zo negatief over doet. Niet negatief over een kindje ofzo, maar wel over die tests. Hij is zo'n nuchtere (af en toe botte) militair die het eigenlijk past gelooft als het kind bijna ter wereld komt. Ik ga nu mijn laptop afsluiten. Slaap lekker alvast allemaal en tot morgen! xxx
hellooo is er nog iemand? ik wil ook wel een datum kiezen en avifauna lijkt me super. ik kan elke vrijdag en in het weekend. zeg het maar.
succes met je test morgen nenn! oh en had ik future mommy al welkom geheten, geloof het niet.... Ventje belde net uit zijn werk en hij maakt me wakker om te klussen, lief he !
goedenavond allen hier net trug uit mn werk ff bijgelezen, en ga nu lekker slapen. als het goed is zitten wij nu weer op het wachtbankje, deze maand mn ei volgens mij niet gevoeld. heb wel vruchtbaar slijm gehad, maar dit was wel erg kort na mn ongi. ik denk dat ik afgelopen dagen mn ei gehad heb. we hebben wel regelmatig geklust, om de dag, dus wat dat betreft kunnen we hem niet missen. ik wacht rustig af en ga 12 oktober op zn vroegst pas testen. mits ik nog niet ongi ben. waar we van uit gaan want ik wordt over 9 mnd pas weer ongi. lekker positief blijven no matter what.....
spannend hoor nen, ben benieuwd welkom future mommy. oja morgen overdag heerlijk vrij, ik begin pas om half 5, dus lekker wandelen op de hei met de hond, bed verschonen en ff naar de stad. xxx
Goedemorgen, Ik heb niet alles bij gelezen..! @ dreamer...vervelend meis...goed dat je positief blijft...next time it is your time! @ nieuwe....welkom. @ all...ik heb heel erg het gevoeld at ik zwanger ben...erg herkenbaar van vorige keer dat ik zwanger was. Het voelt heel vreemd maar ik hoop dat ik woensdag posi test....maar ja ik laat het jullie wel weten! Hoe is het met iedereen? Nog nieuwe buikfotootjes of positieve testen? xxx eva
goedemorgen all, Helaas weer maandag dus weekend zit er alweer op. Zaterdag zijn we naar de efteling geweest en naar de Sound of Music. Was echt super leuk. Gister moeten voetballen en s'middags naar t theater. S'avonds met vriende op de bank pizza gegeten. Dus een heerlijk weekend voor mij. Jullie nog leuke dingen gedaan? @ eva wat spannend zeg. ik tel af tot woensdag. Hoe gaat het met je afvallen? Helaas niets rose meer hier dus mag wel snel komen vind ik! Verder niet zoveel te melden. Ga vlug aan t werk en kom tussendoor gluren.
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Hier gaat alles wel.... nog geen ei.... Maar ga zo naar de huisarts voor mijn hart en vraag ik meteen een doorverwijzing aan voor gyn...Als hij die tenminste wil geven... Zijn er nog testers? Eva, Spannend!