Ryanne, Volgens mijn temp kaartje heb ik hem nog niet gehad. En sinds gister zit mijn Bmm zo hoog dat ik hem net kan voelen en alleen dat hij zacht is...
Hoi meiden, Ja idd spannend....hoop dat het eindelijk zo mag zijn! Sammie....hoop dat je doorgestuurd mag worden...toch is een cyclus van 33/42 niet zo heel erg gek hoor....helemaal niet als je aan het ontpillen bent!
Eva, Hij gaat mij niet zo zeer om de lengte van de cyclussen maar omdat ik continu buikpijn heb... Mijn bloedverlies is ook onwijs erg en wil dit toch na laten kijken... en dan zullen velen denken wat is erg... nou bijna 1 hele pakje mv per dag aangezien een tampon het niet aankan...
Oh ok sammie ja dat is heel erg vervelend! Hoop dat je geholpen wordt...zou wel fin zijn als het wat minder is! Ze zeggen alleen wel vaak dat je na de pil(zonder pil) in eens erger kan menstrueren en dat je ook veel pijn kan krijgen. Hoop voor je dat er wat aan te doen is! Succes
Goedemorgen iedereen! Tis weer maandag... en ik zit weer op m'n werk. Tis al gelijk stressen. Einde van de week mijn ei als het goed is... dus deze week heerlijk klussen. hihihi Hoe gaat met met jullie? Liefs Debby
Dat is veel sammie! Zeg meiden.. als ik half deze week nog niet ongi ben moet ik toch maar ff testen denk ik. Je weet het nooit.. welk merk gebruiken jullie?
hoi hoi.. hier alles goed.. net even gewerkt en dan vanmiddag weer.. Sammie wat vervelend dat je zo'n last hebt van het ongesteld worden.. is maar snel te hopen dat het goed gaat en je de komende 9 maanden niet meer ongesteld hoeft te worden.. Verder iedereen sucses met testen en klussen.. Ik ben al aan het aftellen tot ik mag gaan testen dus hoop dat ik nog niet ongesteld ben zondag Ga nu even naar de bottenkraker.. word ik misschien ook wel weer gemasseerd.. daarna ff broodje eten en dan ben ik er weer.. Fijne dag allemaal
@Dessa: Wat erg zeg.. Sterkte! Ik lees hier vanalles over grote hoeveelheden testen, ik heb er geen een in huis . Ik rijd wel naar de winkel als ik overtijd ben, anders kan ik me niet beheersen en ga ik veel te vroeg testen @Sammie: Hé bah, zulke mensen moeten ze haar dieren + kinderen afpakken.
Meiden, Ik maakte net wat grappig mee, ik liep met de hond buiten en er reed in de verte een ambulance... Normaal zit ze binnen wel altijd te grommen bij een sirene maar dit was heel anders. Ze ging op haar kont zitten en ineens mee joelen... Dit had ze nog nooit gedaan ik schrok eerst,maar daarna vond ik het wel grappig...:smile:
@sammie: grappige hond heb jij zeg. Je verliest inderdaad een hoop bloed zeg tijdens je ongi. bij mij is mijn mensturatie alleen maar korter geworden sinds ik van de pil af ben ik weet niet meer wie het vroeg maar ik gebruik altijd de testen van cb digitaal. niet heel goed koop maar wel duidelijk. voor de meiden die aan het werk zijn en af en toe komen gluren hoi en werkse hier nog steeds geen duivels
Goeiemorgen allemaal! Aangezien ik gistermiddag het lichte tweede streepje zag, heb ik net nog maar eens een test gedaan met ochtendurine. Maar die was negatief.. Gister deed ik de enkele kv test (roze doosje) en nu die met het pipetje. Kan daar ook nog verschil in zitte? Wat een teleurstelling weer
goedemorgen allemaal Nou ik ben een paar dagen niet op het forum geweest, ik was er teveel mee bezig en helemaal zenuwachtig voor mijn NOD hahahah Nou is het vandaag mijn NOD maar helemaal niks...en ik moet stiekem zeggen dat ik een hele lichte bolling op mijn onderbuik voel, ik vroeg aan mijn vriend of hij wilde voelen, en hij voelde het ook.. Maarja het kan natuurlijk ook mijn ongi zijn die eraan moet komen, dus ik wacht het allemaal rustig af Als er morgen nog niks is dan ga ik testen met Matcare, heeft iemand daar ervaring mee?
oh nen shit zeg. ik had ook wel verwacht dat je een ander resultaat zou hebben en voor de dames die het vroegen nee ik heb nog niet getest. ga zondag testen als mijn ongi dan nog niet om de hoek is komen zetten. ga nu ff naar de dokter plas wegbrengen. last van mijn buik en vaak plassen dus misschien wel een blaasontsteking (zo niet dan krijg is wel wat hoop dat ik zwanger ben hoor)