Ja zeker spannend , ik ben nooit overtijd en nu heb ik nog geen ongi gevoel zeg maar..wel heb ik de week na mijn eisprong bruinverlies gehad, dus misschien was dat wel de innesteling..we zullen zien wat de dag brengt Morgenochtend ga ik testen, dus ik ben heeel benieuwd hahah
@ anoniem, ik gebruik eigenlijk altijd matcare, maar ben nooit zwanger geweest dus weet ook niet of ze dan echt goed zijn. Bij mij bleef het altijd bij 1 streepje... Onlangs wel een vals positieve test gehad. Eerst 's middags een licht tweede streepje en de dag erop met ochtendurine gewoon dik negatief. Maar dat had ik gister ook met een KV test, dus dat zegt misschien niks over matcare.
@mac eet smakelijk! @nen: ik hoop dat ze betrouwbaar zijn haha want er stond ook op dat je wel 4dagn voor je NOD kan testen. en anders koop ik wel van hema en kruidvat haha Nou ik ga want ik moet nog veel doen voordat ik straks moet werken doei doeii
geen idee welke testen het beste zijn, ik heb beide testen van kruidvat in huis. en als je zwanger bent geeft ie dat toch wel aan. welke test je ook hebt. zo hond uitgelaten, mn ontbijtje op, nu lekker bakkie koffie en dan zo ff naar de stad.
@Samsam: wat een muts is ze joh Zie der al helemaal zitten op de stoep haha. Hoop dat de dokter je verder wil helpen, want een pak mv is echt veel! Jij hebt teveel wat ik te weinig heb dus (hmzz zo'n gesprek hebben we al eerder gehad en toen ging het over boobies volgens mij ) Hoe laat moet je erheen? @Nen: nah wat vaag weer zeg! De een zegt dat die van 7 euro gevoeliger is en de ander zegt die 2 voor 5 euro. Maar als de ene zwanger zegt overdag, dan zegt de ander smorgens ook zwanger als je echt zwanger bent. Maar het blijft vaag! Ga je de gyn nog bellen? @Eva: Zou mooi zijn zeg Ik ga voor je duimen! @Oma Ryanne: jij hebt dus ook een goed gevoel Kruidvat schijnt goed te zijn, hema heeft dezelfde testen dus die ook en de apotheek huismerk testen zijn goed. Natuurlijk de digitale cb ook, maar die is aan de prijs natuurlijk. @Mac: raar dat je het de ene keer wel en de andere keer niet voelt he! @Avifauna meeting: volgens mij zijn nu alleen Meisje, Agneta en ik over of niet Of willen er nog meer dames mee naar de meeting? Ik weet toevallig dat het herfstvakantie is omdat wij in de herfstvakantie zijn getrouwd Wist ik eerst ook niet hoor, maar zag het door de dure vakantie prijzen Ik heb nog af en toe flinke krampen. Mn buik is nog erg gevoelig. Vanacht weer geen bloed verloren en vanmorgen ineens weer wel heel veel. Snap dus niks van mn lichaam! En twijfel nog steeds aan wanneer dag 1 nu eigenlijk is. De dag van de krampen met weinig rood slijm of toch de dag dat het echt goed doorbrak? Wel handig om te weten ivm mn ei natuurlijk!
@dreamer, ik denk dat je de dag als dag 1 moet aanhouden waar je helder rood bloed had, ook al was het slijmerig. niet dat ik er veel verstand van heb hoor. super dat je er zo positief in staat meis. nu ga ik echt naar de stad anders heb ik straks geen tijd om met hond naar de hei te gaan om te wandelen xxx
naar wat ik weet is dag 1 de dag dat je helderrood bloed verliest. Bij ons is de herfstvakantie op 11 oktober. Door de week gaat me niet lukken want moet helaas werken. Volgens mij wilde Sammie ook mee. En idd zo'n geprek hebben we al eens gehad Ik kan eigenlijk woensdag al testen i.p.v. donderdag. Had mn ei op dag 22 dus 14 dagen erbij is op dag 36. ben benieuwd hoelang ik kan wachten. Heb iig geen goed gevoel maar nieuwsgierig ben ik wel
@ bos wanneer krijg je de uitslag van de dokter? Zou nooit zo lang kunnen wachten als k overtijd zou zijn haha
Dag 1 is idd de dag dat je rood bloed verliest. Maar omdat het maar zo miniscuul weinig was ga ik toch twijfelen. Ik doe dan idd maar de dag van de krampen als dag 1, kan ik ook niet te laat beginnen met mn ovu testen Stadse Mac! Hier begint ook 11 oktober de eerste week van de herfstvakantie, denk dat noord dan de 2e week vakantie heeft. Gewoon dag 37 gaan testen dan Ryanne, misschien is je LF wel korter dan 14 dagen Spannend hoor, je pendel was toch nu zwanger? Dus sweekends meeting? Ik vind het prima hoor En Samsam wat zeg jij?
vanmiddag tussen vier en vijf kan ik bellen. 2 weken geleden zat ik tegen een blaasontsteking aan en toen moest ik veel drinken en vitamine c nemen maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen hoor als het weer zo is. moeten ze me maar een kuur geven dan weet ik zeker dat ik over twee weken niet weer terug hoef.. heb net een campingbedje gekocht. voor de kleintjes van vrienden. kunnen ze blijven slapen. ze raken allemaal zwanger zo ff naar de hema beddengoed halen en gelijk even kwijlen bij de andere babyspullen weet iemand dat : moet er eigenlijk een matrasje in zo'n campingbedje?
Het is wel het beste om er een goed matrasje in te leggen ja. Maar als ze maar 1x in de paar maanden een nachtje komen slapen kan het geen kwaad zonder matrasje. Bij een paar nachten achter elkaar zou ik zeker wel een matrasje nemen ja.
Dreamer, Het allerbeste zal voor mij 12 oktober zijn ik weet niet of dit bij andere uitkomt. Want dan ben ik in Zoetermeer aangezien ik 11 oktober naar Ahoy ga.
euh... hij zit nog in de verpakking het is niet voor een hele nacht maar gewoon voor de avond. maar zal wel even kijken voor een matrasje. lijkt me wel lekkerder liggen thanks
ben weer ff weg. ff campingbedje opzetten, broodje eten, naar de hema , naar het postkantoor en moet eigenlijk ook nog wat in huis doen en de konijnen verschonen waarom zitten er maar 24 uur in een dag
@Nen: Jammer dat de test negatief was @Anoniem: Oh dat klinkt positief! @Bos: Je hebt geen blaasontsteking, je bent gewoon zwanger Ooooh lekker zo'n hotdog met VEEL saus van de Hema Ik kan niet meer wachten, wil zoooo graag weten hoe het deze ronde afloopt Had gister een paar hele vervelende steken onder in mijn buik, geen idee wat het was Hopelijk voelde ik het innestelen