Mama, Volgens mij kan je een innesteling niet voelen. Dit staat ook bij onderwerp "Stel je vraag aan een verpleegkundige". Wel kan je wat bloedverlies hebben.
Oh Sammie, dat moest je niet zeggen Las gister ergens dat sommige mensen hem (waarschijnlijk) wel voelen. Achja we zullen het zien over een dag of 9
Krijg net de 4e pendel binnen .. oktober meisje, natuurlijke bevalling Dat is al de 3e pendel die oktober 2008 zegt Ik hoop zoooo dat ze gelijk hebben! Wachten is echt vervelend he! Sam: fijn dat de dokter je iig serieus heeft genomen. En balen dat je hart weer niet goed was zeg! Hoop dat alles snel beter is.
@mama: ik hoop inderdaad dat het geen blaasonstekingis vanmiddag zal ik het horen... en ik heb van de verloskundige gehoord dat je een innesteling niet kan voelen, maar heb wel eens van iemand anders gehoord dat die het wel voelde dus wie weet.... *bos slikt haar laatste stukje brood weg en is nu echt de deur uit*
cranberry tabletten of capsules is een aanraders als je tegen een blaasontsteking aan zit of hebt. zou niet zo snel kuurtje nemen als niet nodig is. al de rotzooi, zker nu je zw wil worden. in campingbedje moet idd nog een extra matrasje anders is het te hard. ik ben net bij v en d geweest ook hoeslakens en overtrekken gekocht en een nieuw groot ganzendonzen dekbed. v en d heeft allemaal korting. scheelt wel, al was ik nog aardig wat kwijt. we hebben net een nieuw bed, dus dan moet de rest ook nieuw en groter he. mn mannetje verrassen. ben benieuwd, want van hem hoefde dat niet zo. hihi toch gedaan ondanks dat we voor een dure kast aan het sparen zijn. xxx
zo ik ga nu mn nieuwe dekbed opmaken, want moet vanaaf werken en dan ziet mn mannetje al het moois, wel ff de doos verstoppen, prijs staat erop hihi. en dan ga ik lekkere lunch maken, lekkere salade met tomaatjes mozzerella enz.... tot zo
Ons dekbed komt ook bij v&d vandaan (4 seizoens texel wol, 240x220) Heerlijk Maar de prijzen blijven hoog ja, ook al gaat er korting af Slaap lekker alvast! Bos ik duim voor je dat de uitslag goed is!
kreeg net pendel van zuurtje binnen. zwanger in december van een meisje Vorige week was het nu zwanger van n tweeling. Kan toch niet dat dezelfde twee verschillende dingen pendelt?
Haha had je stiekem 2x aan dezelfde gevraagd ofso? Maar ja, er kan elke keer wat anders uitkomen. Hoop voor je dat de eerste uitkomt natuurlijk Ik heb ook 1 december pendel, de andere 3 oktober. Maar als ik ze nu weer zou vragen komt er vast wat anders uit.
@Mac: Hmm, klinkt goed die salade! Ik heb al de hele tijd zin in lasagna, dus dat eten we vanavond . Lekker stokbroodje met kruidenboter erbij! @Ryanne: Denk dat je dat hele pendelen maar met een korreltje zout moet nemen . En mss is één of allebei van je tweeling een meisje en dan ben je in december dus ook zwanger van een meisje Ik zit nog steeds op mijn pendeluitslag van Jojo te wachten...
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst September 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 26: Bos, 7e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 05: Saskia1982, 1e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 14: Sammie88, 4e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 21: Daisy1986, 13e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Ik heb maar een cyclus van 28 dagen gekozen. Merk vanzelf wel wat het wordt. Ik dacht dat de pendelaars zelf ook een lijst bijhielden van wie ze wat gependeld hebben. Ben benieuwd of de pendels gaan uitkomen bij iedereen Je bent nog steeds de eerste bij wie we het kunnen zien Ryanne
Ryanne, Ik heb het ook nog een keer gevraagd De eerste keer zei zuurtje November meisje. Nu Oktober Jongen.
heb het bed opgemaakt, echt supermooi en lekker zeg, wat zullen we slapen en klussen hihi. heb gekozen voor dons, lekker licht en luchtig en voelt heerlijk aan. mn salade net gemaakt, lekker aparte sla met mozzerella tomaatjes en spekjes en lekkere dressing honing mosterd erover, en nu lekker smullen ondertussen koken voor mn mannetje want ik werk vanavond, hij wilde chili con carne, dus dat staat nu ook op. wandelen op de hei gaat niet meer lukken, morgen dan maar.
hebben ze bij de v&d ook matrasje voor het campingbedje? bij de hema hebben ze geen matrasje. heb wel leuke gekleurde hoezen gekocht en een leuk lakentje. nu nog een dekentje ergens zien te vinden (bij de hema hadden ze niet echt iets leuks ) net nog even die mega wasmand weggewerkt poeh.. nu nog ff dweilen..... moet eigenlijk nog naar de brievenbus maar het regent zo hard
Als ze bedjes verkopen hebben ze ook matrasjes. En geen dekbed kopen he, alleen lakentjes. Hier regent t ook keihard ja! Moest nog boodschappen doen, maar dat laat ik mooi over aan mn man
het is bij ons de hele dag droog gebleven. net scheen de zon en had ik het gewoon warm toen ik in de stad liep en nu regen. nou ja dan maar eerst ff dweilen.... het is ook gelijk zo donker in huis...