Hoi, Hier allemaal spannende tijden met de meiden zie overtijd zijn. Spannend allemaal zeg. Ik ben sinds zaterdag ziek, de griep. Ben vandaag ook thuis gebleven van m`n werk. Ik heb even een vraagje aan de meiden die ovulatie-testen gebruiken. Hoeveel dagen voor je eitje krijg je een 2e streepje tezien. Heel licht misschien maar toch, hoeveel dagen voor je ei krijg je 2 streepjes? Ben op dag 8 begonnen en nog geen 2e streepje gezien. Dus vraag ik me af is dat 2e streepje er ineens of komt dat steeds duidelijker te zien in enkele dagen? Ik wens iedereen weer veel succes en de testers, ik hoop dat het 2 streepjes gaat geven. Groetjes Wendy
goedenavond allemaaal, Werkdag zit er weer op, vanmiddag in het kunstmenu geschilderd met de kinderen bij een echte schilder :d..haha.. eht was hilarisch krant schilderen.. Hoe gaat het met iedereen? HIer gaat het goed, vriend lief is alweer naar duitsland, maar komt woensdagavond thuis, want de oom van zijn collega (met wie hij in d-land zit) is overleden.. net zoals de nicht van mijn moeder ..36... laat 2 jonge kinderen achter van 3 en 6.... echt heel erg, ze hebben niet eens afscheid kunnen nemen, ze lag dood op de bank.... ze had rugpijn..*slik*.. was even schrikken.. Kindjes hebben helemaal niemand...vind het zo erg.. Dn word je weer even met beide benen o pde grond gezet en zijn er zo uit het niets 2 kindjes mama loos..! vreselijk gewoon..
oh matta dat is echt een drama! hoe kan dat nou. weten ze niet waardoor het komt. en de kindjes? wat daarmee?
En Bos, ik bedoelde dat ik me afvroeg waar dan die buikpijn vandaan kwam. Als het geen blaasontsteking is en je negatief test.
@all Nee ze weten niet hoe het komt, vrijdag kwam ze thuis en had ze heel erg last van haar rug en is ze naar de dokter gweest, die dacht dat het spit was en heeft haar naar huis gestuurd met medicijnen.. Later op de dag heeft ze de dokter weer gebeld en die is naar haar toe gekomen en kon niets vinden.. als het dan zaterdag nog zo erg zou zijn, mocht e naar het ziekenhuis, haar meoder is naar de stad gegaan met haar zoontje, omdat ze dat beloofd had, ze kwam thuis en ze lag dood op de bank..:S.. en nu ik dit typ.. begint het een beetje bij mij door te dringen.. en komt de besef dat ze niet meer terug komt.. Klinkt miss raar, maar je hoort het, je vraagt er over verder, je huilt even en je gaat verder, maar je moet het toch ook even kwijt en dan ga je het meer beseffen, dat jou achter neefje en nichtje, geen vader en meoder meer hebben en zez ijn nog zo jong.. ik denk dat ze bij hun oma gaan wonen..:S.. Vind het echt verschrikkelijk gewoon!
@matta , wow wat een verhaal zeg, sjonge, dat is niets niks, vreselijk! @dreamer, hoe is het vandaag met je meis? Lekker uitgewaid gister in het bos? @bos wat balen zeg dat je test negatief was, maar je cyclus kan langer zijn he, geen bleod geeft moed hoor! @anoniem, spannend morgen testen! Ga voor je duimen hoor! @agneta, wanneer wil jij gaantesten meis? Zo hier ff mijn ovu testen te voor schijn halen, is er alweer tijd voor
zal ik er nog een test tegen aan gooien vrijdag ofzo? hebben wel een gescheurd condoom gehad.. Had vrijdag de drang om er een te kopen, waarom weet ik niet..
zou gewoon ff testen ja. zou wel een wonder zijn als je nu zwanger raakt terwijl je het nu veilig doet. je zal de eerste niet zijn hoor. vooral omdat je er nu niet bewust mee bezig ben is het misschien sneller raak.