@sterretje ik weethet niet ik zou nu wel willen testen haha. maar vrijdag kan ik testen. maar ik durf aan de ene kant nog niet dus ik weet niet
@Suhe: het is gisteren mis gegaan bij mij helaas Toen ik in de stad liep om testen te gaan kopen kwamen de krampen al en wist ik dat het niet goed zat. Heb dus ook geen testen gekocht. @Wendy: je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kan elke dag een 2e streep krijgen. Dus als jij op dag 40 je ei krijgt kan je 38 dagen een licht 2e streepje hebben. Je kan er niks over zeggen en dat lichte streepje zegt dus helemaal niets over waar je in je cyclus zit. Maar je ziet de streepjes wel duidelijker worden meestal, dus even de stripjes onder elkaar leggen. @Bos: balen meis. Weet je wanneer je ei is geweest? Want je kan na een mk een heel andere cyclus krijgen ineens namelijk. En weinig hcg bij jou geloof ik niet zo in, omdat je 6 dagen voor nod al posi teste met een digi. Niet om negatief te doen he, maar omdat je het vanmiddag had over de beide benen op de grond houden. Ik gok er dus op dat je cyclus van slag is. Ik hoop voor je dat je niet weer 45 dagen hoeft te wachten meis! @Matta: sterkte meis, wat een verhaal. @Sterretje: heb nog af en toe krampen en mn buik is nog erg gevoelig. Vooral als ik net veel gelopen of gedaan heb doet mn buik erg zeer. @Agneta: maar vrijdag is wel met een 14 dagen LF toch? Misschien heb je wel een kortere LF net als Sterretje en mij, dan kan je dus al woensdag testen. Ik wil je niet gek maken hoor maarre ..
@ dreamer: ik heb geen flauw idee wanneer mijn ei geweest is. ik ben er weer vandoor. kruip zo onder de wol. hoofdpijn komt weer opzetten. fijne avond allemaal
Hey bos, ik hoop dat het gewoon komt door miss te weinig hcg. Voor de digi cb moet je immers al 50... hebben. En misschien had je de vorige keer heel hoog, maar stijgt het nu wat minder snel? Ik hoop voor je dat je misschien toch te vroeg bent nu en dat je over een paar dagen een superposi test in handen hebt. Kruip maar lekker onder de wol en hoop dat je hoofdpijn snel weg is xx
Ik heb ze in m`n album staan. Maar ik heb helemaal geen 2e streepje. Daarom vroeg ik me af of dat 2e streepje er ineens is. Maar ja dat is bij iedereen verschillend als ik het nu begrijp.
Bos hoop dat je hoofdpijn snel over is meis! @Agneta: gemeen he Gewoon testen wanneer jij wil @Wendy: doe je wel 4 uur niet plassen en drinken? Ik heb ook niet altijd een 2e streepje hoor en zeker niet als ik maar 2 uur niet drink en plas. Je merkt vanzelf wanneer je test echt positief is
Ik probeer 3 à 4 uurtjes vol te houden om niet te plassen. Drinken is geen probleem, dat houd ik wel vol om niet te doen. Maar sta dan echt op klappen hoor na die uurtjes niet plassen.
ik ben net trug uit mn werk en mn man kijkt een film, dus hoe wordt ik mama in.... zit er hier niet in. xxx
Kijkt hij "Die hard"? Die keek mijn vent hier ook, maar ik heb em even lief aangekeken en nu mag ik hoe word ik mama kijken haha Ik ga gauw voordat hij weer zapt! xx
maar ze is al mama .. iets met kingston in de naam.. maar wel een pracht kind en 2 weken te vroeg! Prachtig programma trouwens... gewoon gemeen dat ze beroemd is, ze krijgt gwoon een kinderewagen! maar goed verschil moet er natuurlijk wezen!
Vrienden van ons hebben een meisje gekregen. Olivera.. moest wel even wennen aan deze naam.. had niet verwacht dat ze deze naam zouden kiezen