zijn tweede naam is Kingston.. was zaterdag al een beetje chaggie.. teamgenootje vertelde dat ze zwanger was.. WAs heerlijk aan het spelen met Sem..(kindje van vrienden).. en dan moeten ze altijd roepen.. Ja nu jullie eigen nog! :'(.. grr is ook niet leuk.. ze moeten eens wezen.. En dan zegt liefje ook nog eens.. wil jij ook wel he.. dus ik zeg jaaa.. Zegt hij doodleuk..je weet dat het niet kan.. ZEG HET DAN OOK NIET..!
Die opmerkingen moeten ze echt verbieden gewoon! Mn moeder zei laatst ook al dat ze graag weer oma wilde worden. Van binnen schreeuwde ik het uit van verdriet, en van buiten maar vriendelijk blijven lachen en gek doen. Ben benieuwd hoelang ik het nog vol hou. Dadelijk spring ik echt een keer uit mn vel... En dan krijgt diegene echt de hele lading over zich heen vrees ik. Pfff ik voel me zo enorm verdrietig op dit moment, maar de tranen komen niet. Voel me gewoon misselijk van verdriet
*ik knuf je heel hard* Wat denk je dreamer, zal ik er voor de zekerheid een testje tegen aan gooien.. of wachten tot vrijdag.. of wachten op de ongi.. (we hadden een gescheude condoom, volgens mijn banner tijdens mijn ei)
@ dreamer: niet gaan huilen.. kan zo moeilijk troosten via een pc.. is je manlief er niet bij.. moet je daar even mee knuffelen.. beetje huilen en dan weer et tegen aan.. helpt bij mij altijd als ik het niet meer zie zitten als ik weer ongi ben ofzo.. @ all: Wat voor meeting hebben jullie het steeds over? Ben vandaag even weggeweest.. heb geloof ik wel alles terug gelezen maar begrijp het nog niet.. mijn ventje zit ook die hard te kijken.. Wel leuk.. al die mannen hetzelfde programma.. *heeft zin in meloen maar geen zin om te schillen*
gooi er een testje tegenaan zou ik zeggen dan weet je het.. Moet zeggen dat ik best nieuwschierig ben en er geloof ik op deze site wel een keer een leuk nieuwtje kan komen.. Begrijp jullie trouwens allemaal heel goed.. mijn moeder zei altijd dat ze niet oma wilde worden voor de 50ste maar laatst in de auto zei ze ineens.. "eigelijk wil ik wel al oma worden want anders ben ik daalijk al dood en nog geen oma geweest" (mijn moeder is ernstig ziek geweest (kanker))..
Matta, gewoon testen als je dat wil. Je kan nu je ongi onbewust gaan tegen houden als je denkt dat je zwanger kan zijn. @Suus: wat is je precieze nod en welke ronde zit je, dan zet ik je er terug op Pff net kwamen de tranen toch. Mn ogen doen er gewoon zeer van! Manlief heeft me lekker laten uithuilen en bleef me maar knuffelen. Zal vast niet de laatste keer zijn dat ik moet huilen om mn vmk.
gelukkig was je manlief thuis dan.. fijn toch als ze je dan lekker knuffelen.. soms heb je het gewoon nodig om even lekker te huilen.. Mijn nod is geloof ik zaterdag.. maar weet niet zeker.. ben onregelmatig ongesteld dus ben uitgegaan van 28 dagen geloof ik.. En ben eind februari gestopt met de pil.. en om de maand ongeveer ongesteld.. dus dan zit ik nu in ronde 7 toch.. of heb ik het fout.?
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst September 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 26: Bos, 7e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 14: Sammie88, 4e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 21: Daisy1986, 13e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Een meeting van dames uit dit topic in Avifauna Voor iedereen die mee wil, maar we hebben nog geen datum