Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slaap lekker all ga ik ook doen

2. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    goeiemorgen meisjes
    ik ga zo maar op werk aan..

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen.
    ik ga ook zo maar weer naar mijn werk. bleh.
    heb echt geen zin. ik zou wel ander werk willen.

zijn er nog testers vandaag?

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen meiden,

Vandaag ga ik in ondertrouw.,..hihi joepie!

@ dreamer..meis het is soms heel zwaar maar steek je koppie de lucht in en ga dr voor...praat erover met lieve mensen in je omgeving...dat helpt echt!

@ others...nog leuke nieuwtjes?

GReetzz eva

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hey dreamer dikke knuf van mij!

ik krijg vanmiddag testen binnen, dus ik ga of vanmiddag of morgenochtend testen.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen allemaal!

@ evamariah, alvast gefeli :)

@ all, de :evil: :evil: zijn vanmorgen gekomen. Heb echt ontzettend pijn in mijn buik (dat is al een tijd geleden!). Maar ik zat eens te denken.. Aangezien ik zondag die vage positieve test had, zou het dan toch heel eventjes zo ver zijn geweest?
    Mijn vriend zei "nou mooi, dan zit je ook niet meer zo in spanning". Maar op deze manier wilde ik helemaal niet uit de spanning verlost worden! :(

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Eva: Leuk, je gaat binnenkort trouwen! Wat voor jurk heb je? :D

@Meisje: Spannend, hopelijk heb je straks een mooie positieve test in handen!

@Nen: Oh wat jammer :(

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hou meiden,

@ nen...het kan idd dat je wel een soort van innesteling hebt gehad maar dat het geen vruchtje is geweest oid. er zijn veel vrouwen die een vmk niet eens door hebben....ga ervoor meid...volgens de pendel zit je komende maand er goed voor!

@ mama...goedemorgen....ik heb een lange ivoor witte jurk...met sleep van 1,5 meter en verder geen poespas...wel met een hoepel ed...! als het zover is geweest dan laat ik het wel zien...21 november is de dag....!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Klinkt mooi! Ben benieuwd naar de foto's, want die willen we wel zien na de 21e ;)

10. Morgen all
    Ook ik ben helaas weer aan het werk.
    Hele fijne dag Eva (en alle anderen natuurlijk ook!)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Evamariah:
    Wat leuk joh! Heel veel plezier vandaag!

Ik weer eens aan t werk... ben echt helemaal kapot. Weet echt niet wat het is. Steeds duizelig, hoofdpijn... zak af en toe door m'n benen.

Maar we klagen niet... want het iende van de week springt m'n ei! Als het goed is! :D :D :D Ben benieuwd!

Liefs Debby

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden, ik zit ook weer op school. Heb daar deze pagina steeds stiekem open.

Fijne dag allemaal!

liefs

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee Debby,

Dat klinkt niet echt goed :( Ik had dat laatst ook, bleek bloedarmoede te hebben doordat ik zoveel bloed verloor bij mijn :evil: :evil: . Zou het wel ff in de gaten houden, want straks lig je op straat opeens en dat is gevaarlijker!

xx

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goedemorgen damess

vandaag dag 43 volges mij al weer... maar heb nu wel ongi buikpijnen dus wie weet zet het door. dan weet ik teminste wat.

@suus ik zag dat veel mensen er overheen lazen maar: nu maar hopen dat jij je moeder binnekort leuk kan verassen:) datkomt echt wel goed:). is ze nu weer helemaal beter?ik hoop het voor je.

nou mensen ik ben lekker ochtendje vrij dus ga eerst ma es ff lekker douchen tot strax weer xx

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jah ik weet het... Ik heb hypoglykemie... misschien komt het daardoor. Wat het precies is is moeilijk uit te leggen. Te laag bloedsuikerspiegel waardoor ik geen suiker mag omdat het dan nog lager wordt. :( Erg vreemd maar ja....

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ sannehai: gelukkig weer helemaal beter.. hebben haar maag verwijderd, ze heeft hoornvliestransplantatie gehad.. Ze heeft ook helemaal opengelegen dus is wel heel zwak geworden.. maar gelukkig is de kanker weg..

@ eva: gefeliciteert alvast en heel veel plezier vandaag..

Ik had vanmorgen weer getempt maar hij was nu ineens een halve graad hoger dan de afgelopen dagen.. weet eigenlijk niet zo goed hoe dit kan.. heeft iemand een idee? als je ongi gaat worden gaat hij toch juist omlaag.. verwacht zaterdag mijn nod te hebben maar weet ik niet zeker omdat ik zo onregelmatig ben..

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Suus,
    Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte ermee...
    Liefs Debby

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nen: Die bloedarmoede ken ik, vervelend is dat hé. Vooral die smerige staaldruppels die ik kreeg :|

@Suus: Fijn dat je moeder nu weer beter is...
    Van dat tempen heb ik niet zoveel verstand ;)

Zijn er hier trouwens nog meer meiden die roken? Ik ben nu hard aan het minderen zodat ik helemaal kan stoppen zodra ik positief test. Maar heb er zooooo'n moeite mee :(. Schaam me gewoon voor mijn eigen zwakheid :)

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    is wel al weer een tijdje geleden hoor.. 7 jaar geleden ofzo.. maar weet het allemaal nog heel goed.. maar doordat zij dit gehad heeft hoop ik dat ik echt snel zwanger ben en mijn moeder nog een aantal jaren nog kan genieten als oma..

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ mama: jammer dat je geen verstand hebt van temperaturen.. ik hoop dat er snel iemand weet wat dit kan betekenen want vraag me het wel af..
    Ik rook gelukkig niet.. ben ik wel blij om want lijkt me moeilijk om te stoppen als je een hele tijd gerookt hebt.. mijn vriend rookte wel al 8 jaar ofzo en hij is toen ook rustig aan gaan stoppen met roken en begon wel steeds meer te eten.. heeft nu wel een buikje dus.. :p moet je dus wel voor uitkijken

Deel Deze Pagina