Debby, Vanmiddag overleg ECG en Bloedwaarde.... Verder een soort buikgriep volgens mij... En hoe gaat het met jou?
Ik zat eens te denken.... Als de pendels gelijk willen krijgen moet ik vandaag mijn eisprong krijgen en bevrucht raken anders kloppen ze niet ....
Best spannend dagje dus voor je...? Met mij gaat t wel oke, erg moe, duizelig, flauw enz... Maar ik probeer me er over heen te zetten en vrolijk mijn werk te doen. Nu is dat best moeilijk met een of andere mafkees in de buurt, die aan mij gaat vragen hoe hij een pen tussen z'n lip en neus kan houden.... Grrrrr.... Wat een dom volk zeg! kan de lol er echt niet van in zien. Liefs Debby
whahahaha... Nou als mijn pendels zouden moeten kloppen zou ik in oktober zwanger moeten worden en in januari zwanger van een meisje. Ik hoop niet dat het uit komt want dat zou betekenen dat ik een miskraam krijg. WIL IK ECHT NIET HOOR! Liefs Debby
Debby, Lekker zo iemand dan, om gek van te worden! Nee ik was ff douche maar ga de stad in vandaar ik even weg was. Anoniem, Wanneer ga je testen? Spreek jullie vanmiddag weer! xxx
hey jaa ik heb vanochtend getest..maar was vet negatief ik heb nu wel een theorie ontwikkeld haha, volgens de calculator had ik de 15e mijn eisprong..maar de 20ste kreeg ik s avonds een vette steek in mijn baarmoeder en daarna de hele week bruinverlies gehad...dus denk dat ik toen mijn eisprong heb gehad..dus of ik wordt de 4e ongi of niet en dan ga ik dan pas weer testen
Even denken wat ik nog weet hoor... @Eva: gefeliciteerd Jullie zijn vanaf nu al officieel aan elkaar verbonden als man en vrouw Ga je nog wat leuks doen eromheen? En met mensen praten kan niet, wij hebben niemand verteld dat we bezig zijn. Dus we moeten het echt met zn 2-en verwerken, want ik wil niet dat anderen het weten. Is heel moeilijk, maar daar hebben we voor gekozen. @Nen: ja het kan dat je een vmk hebt gehad ja. Maar vorige week had je ook al een posi test en daarna negatief toch? Je lichaam doet erg vaag in ieder geval en zal de testen zeker met je gyn bespreken. Dan hoor je van hem wel of er wat zat of niet. Balen dat je niet zwanger bent iig meis *knuf* @Suus: ik denk dat je dan pas je eisprong hebt gehad en dus voorlopig nog niet kan testen Je temp gaat omhoog na je eisprong namelijk en met je onregelmatige cyclussen kan het dus prima je ei geweest zijn. @Dessa: zal je zo even op de 28e zetten, is net even wat korter dan de 29e he En dan hoor ik vanzelf wel oftie goed staat of niet! @Anoniem: balen dat je test negatief was meis! @Sam: hoe gaat t met je hart vandaag? Nog last van? Ik heb enorm slecht geslapen. Gisteravond weer heel erge krampen gehad. Nu nog steeds veel last van mn buik. Vind het nu wel een beetje eng worden zolang die krampen. Als het eind van de week nog niet over is ga ik toch maar naar de dokter ipv wachten op de gyn.
hee hallo ik heb ook zelf nog weer een therorie bedacht voor mezelf wahaha. ik weet dat ik afgelopen maand wel een keer eggwhite slijm heb gehad, en dat ik toe nd8 van huh maar dat kan toch niet, want dat klopt niet met mijn banner. maar eggwhite betekend toch vruchtbaar? dus dat betekend toch dat mijn eisprong is geweest? dus wie weet heb ik gewoon een hele late eisprong gehad, en komt het daardoor allemaal later, en heb ik mayb daardoor ook alleen maar negatieve testen gehad. of moet mijn ongesteldheid gwoon ook dus pas later komen. zou dat kunnen?
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst September 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 26: Bos, 7e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 14: Sammie88, 4e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 21: Daisy1986, 13e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 28: DesSa, 18e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Ja mijn negatieve test is wel balen, maarja ik ben nog niet ongi dus wacht gewoon rustig af op aankomende zondag. Ikhad ook veel verhalen gelezen over vrouwen die pas na 2 of 3 weken positief testen, en volgens mij heeft dat inderdaad met een wat latere eisprong te maken. We zullen zien of ik gelijk had
ja dat weet ik niet meer precies, ik weet wel dat ik er hier ook ee nberichtje over heb gepost, dus misschien dat ik het nog terug kan vinden en kijken wat voor datum het was. maarja heb nu ook al weer echte ongi pijnen dus denk toch dat het nog wel gaat doorzetten. maar wie weet haah ik ga wel ff kijken of ik het kan vinden.