Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Dreamer wat vervelend voorje, zo lang zulke vervelende krampen. Goed idee om even naar de dokter te gaan als dat aanhoud. Misschien weet de dokter wat het is

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Dreamer en Sannehai!

@ Dreamer: wat vervelend joh die krampen! hoop dat het snel over is voor je.

Liefs Debby

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat het is weet ik zelf ook wel ;)
    Maar ik dacht dat het vruchtje nu toch wel afgestoten was door de hoeveelheid bloed die ik ben verloren.
    Maar die krampen geven aan dat toch nog niet alles weg is volgens mij en dat is niet goed.

Ik weet niet wat er met mn spullen is de laatste tijd, maar mn radio doet raar (gaat ineens heel hard piepen en gaat nog even door daarmee als ik de stekker eruit trek) mn mp3 speler valt telkens stil, nu viel net mn tv ineens uit terwijl de afstandsbediening op tafel ligt...
    Krijg er helemaal de kriebels van zoveel als het gebeurd.
    En altijd als ik alleen ben he, zodra mn man erbij is doet alles normaal!

4. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Dat hoort inderdaad niet zolang aan te houden :( Vervelend voor je hoor..

Nou pas maar op met die Spooky activiteiten haha

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wat vreemd dreamer zou er ook de kriebels van krijgen.

mijn hond doet de laatste dagen zo raar. hij laat me niet meer met rust en als ik thuis kom dan loopt ie de hele tijd achter me aan en zodra ie de kans heeft springt ie op schoot. hij is normaal nooit zo

6. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Al wat gevonden?

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dan zou ik morgen toch eens gaan testen :)
    Aangezien honden dat soort dingen kunnen aanvoelen!
    Ik ga voor je duimen :D

8. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Hey meiden...wat vinden jullie

Het konijn van de buren loopt sinds gister iin mijn tuin en soms gaat die terug (maar hij kan niet in zijn hok)..vanochtend zat die weer in mijn tuin helemaal doorweekt echt zielig.
    Ik heb een hok staan in de tuin voor als ik op het konijn van mijn moeder moet passen, dus k heb hem daar voor zolang in gedaan met lekker stro en eten/drinken. Maar nu heb ik iets van, ik laat hem lekker zitten tot hun merken dat ie weg is...want ze zorgen er echt slecht voor. ze weten geeneens dat ie al 2 dagen uit zijn hok is.

Of zal ik het ze even laten weten? vorige keer toen het ook gebeurde toen had ik hem bij hun teruggezet en toen zei de buurvrouw van " jaa de hond had het hok opengedaan en toen wist de konijn hu het moest" geloof je het zelf...

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    denk je dreamer?

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik zou het lekker niet zeggen hij heeft het bij jou veel beter

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een stomme mensen zeg!
    Zo behandel je toch geen dieren :evil:
    En wat onwijs lief van je dat je het diertje hebt opgevangen.
    Ik weet niet wat je moet doen.
    Eigenlijk even zeggen dat het konijntje in je tuin zit, maar voor het konijn is het beter dat ze bij jou blijft...
    Dilemma!

*denk denk*

Lekker bij jou laten tot ze komen vragen of je haar gezien hebt.

@Agneta: ja dieren kunnen dat echt aanvoelen :D

12. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Ja he :evil: mwuahhaha :p
    Ik wacht gewoon tot ze het doorhebben..mijn vriend mij maar een dierenactivist maarja...anders zit dat konijntje zo in de kou en regen, dat kan ik echt niet aanzien

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ok maar als het nou nega is ik ben zo bang voor de uitslag

14. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    ik zou persoonlijk wachten tot je overtijd bent,,anders ben je misschien ook zo teleurgesteld als het negatief is

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    heel goed van je hoor anoniem. konijnen kunnen heel slecht tegen regen en natigheid. ze worden erg snel verkouden en kunnen dan doodgaan. ik zou als ik jou was hetzelfde gedaan hebben

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    anoniem ik weet nooit echt wanneer ik ongi moet worden want ik ben zeer onregematig en heb geen spontane eisprong dus dan weet ik niet hoelang ik moet wachten

17. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    agneta, ja als je niet zeker bent van je cyclus zou ik wel even testen, heeft je hond misschien wel een goed voorgevoel gehad:) ik hoop het iedergeval voor je

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je weet nu wanneer je ei is geweest Agneta ;)
    Dus als je dan 15 dagen na het weekend aanhoud zit je vrijdag wel veilig met testen.
    Maar nu blijf je je afvragen wat zal de test doen?
    En als je test weet je het antwoord en heb je weer wat rust.
    Tenminste, zo werkt het bij mij dan :p

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@evamariah, veel plezier bij ondertrouw, gefeliciteerd.

@nen jammer meis. volgende ronde beter.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sammie: Dat heb ik ook een tijdje gehad. Bij mij lag het aan vruchtensap van de Lidl, de samenstelling was veranderd ofzo. Nu ik dat niet meer drink heb ik er geen last meer van! En hoop dat je ei snel komt… Had je de vorige keren je ei wel gewoon ‘normaal’?

@Debby: Hoop dat je je snel beter voelt. Ik werk bij een bouwbedrijf, dus heb dagelijks van die mafkezen aan mijn bureau staan :)

@Dreamer: Vervelend dat je nog zoveel krampen hebt, idd even naar de dokter, mss blijft er anders was zitten…

@Sannehai: Zou kunnen, ik heb mijn ei deze maand ook later gehad als vorige maand… Dus dan schuift alles een beetje op (denk ik ;) ).

@Anoniem: Nou hopelijk ben jij dan gewoon zo’n late positieve tester! :D

@Agneta: Ze zeggen dat dieren veel dingen aanvoelen. Onze oude kat was volgens mijn moeder ook niet bij haar weg te slaan toen ze in verwachting was van mij en dat was nog voordat ze het zelf wist! Ik zou gewoon even wachten tot je NOD…

Ik heb verschrikkelijke honger nu ik minder rook, dus eet maar veel fruit… Mocht er een beebje in mijn buik zitten heeft ie iig aan vitamines geen gebrek :)
    Ik ben mezelf nu aan het motiveren, het geld dat ik overhoud van het minder roken gaat in een potje en dan kan ik straks lekker baby hebbedingetjes gaan kopen :D

Zijn er hier al mensen die al wat babyspulletjes gekocht hebben? Ik zie af en toe hele leuke dingen in de aanbieding! Kan ik eigenlijk best nu alvast kopen, ben ik dalijk niet opeens zoveel geld kwijt :)

Deel Deze Pagina