als je ovutest positeif is duurt het 24 a 48 dagen voor je eisprong komt... dus als je test posi is flink aan de kllus en dat minimaal 2 dagen flink volhouden
mm ok! tnxx natassie! vond het best raar want ik test altijd 1 of 2 dagen posi.. maar terwijl je toch eigenlijk 3 dagen (het meest) vruchtbaar bent... naja flink klussen:>
maar.... het kan ook zijn dat je ei nu is geweest... althans dat heb ik gehad anders is mijn LF tekort.. want ben na me meeste posi ovitest ook al was dei net ECHT posi precies 14 dagen erna ongi geworden.. laat ik het zo zeggen zodra je test ovu is flink klussen
ok! nou normaal als ik posi test gaaat 2 dagen erna mijn temp omhoog.. klopt dat? en ik hoop dat me ei nog niet is geweest, want heb vandaag geklust maar gister niet, maar de dag daarvoor wel...
@dreamer: Ik weet het.. maar juist door al die kwaaltjes ben ik zo bang dat ik nega test.. Dat kan ik dan namelijk helemaal niet verklaren.. Ik ben nu elke dag en ook de hele dag misselijk. Veel steekjes in zowel bij bm, liezen en vlak onder mijn navel. Krampjes Darmkrampen wat ik normaal alleen, ook echt alleen tijden mijn ongie heb. Heb ik echt nog nooit eerder of later gehad. Heb mega ontstoken tandvlees branderige ogen.. Veel slijm En een hele hoge temp.. En zelf nu zou ik vast nog dingen vergeten zijn.. En ik voel mijn buik altijd bezig zijn.. Ben zo bang dat ik ondanks dit toch negatief test
sorry van tempraturen heb ik totaal geen verstand maar dacht dat je tempratuur toch omhoog gaat als het je ei is geweest? maar dan nu klussen dan is het goed.. als je om de dag klust schijnt het zelfs genoeg te zijn aangezien sperma toch 48 leeft! zowieso
oh ok, na dan maar flink duimen! dus stel dat me ei vandaag was dan is vandaag geklust en eergister dus wel ok? pff nou weer 2 rot weken.. zou het zo zijn of niet... hahaha
Leeuw, dan heb je waarschijnlijk 1 dag na je positieve test je eisprong. Als je gaat klussen als je een postieve test hebt is het goed dan ben je gewoon op tijd hoor! Eerder mag ook natuurlijk . Je hebt je ei, volgens de temperatuurmethode, op de laatste dag van de laagste temperatuur. Natassie, bij jou klinkt het eerder dat je lf korter is dan 14 dagen dat is heel goed mogelijk want als je test net posi is dan springt je ei meestal nog niet hoor. LF tussen 10 en 18 dagen is normaal. Verder hoe gaat het met iedereen
Hihi ja ik las het al, nog even tot zaterdag volhouden! Ik duim voor je duurt lang he 1 zo'n dag en nog een avond..
BTW Hey lynn Ja dat duurt echt veeeel te lang! Misschien kan ik morgen ochtend lekker gaan zwemmen.. Even een uurtje afleiding haha En hoe gaat het met jou?
Hoi meiden, Hoe is het hier met alle meiden! Ik las dat het voor sommigen spoannend gaat worden de komende dagen! Niet testen...als je zwanger bent dan test je zaterdag ook nog positief.... succes! liefs Eva
Ja idd... maar mijn vriend heeft mij net gezegd dat als ik zwanger ben dat ik hem dan moet verrassen.. Hij wilt graag dat ik dan iets zou kopen ofzo en dat aan hem zou geven. Hij zei zelfs als je op zondag erachter komt dat je zwanger bent kan je het toch wel 1 dagje voor je houden? Dan vertel je het mei gewoon maandag met een kadotje Hij weet trouwens niet dat ik 1 dag overtijd ben. Wel dat ik alleen nog maar misselijk ben. Maar nu heb ik helemaal zin om te testen!
Mijn LF was deze ronde maar 12 dagen en kan gewoon zwanger worden daarmee. Pas als je onder de 10 dagen zit kan het lastiger worden. Als je niet zwanger bent en je test nega, dan zullen de kwaaltjes misschien ook wel verdwijnen. Heb dat al vaker gelezen. Ik test gewoon wanneer ik het niet meer houdt Maar das nu makkelijk zeggen voor mij, hier duurt het nog wel dik 20 dagen voordat ik weer die spanning krijg
Dat is waar.. Maar ik ben zoooo ang voor teleurstelling Maar aan de andere kant... als ik niet zwanger ben krijg ik die teleurstelling toch wel!